2013. június 8., szombat

15.Új barát

Dany:
A hét szokásosan telt.Tánc,fiúk,otthon,evés,futás,alvás.Ez ment egész héten de végre itt van a péntek az utolsó kemény táncóra.Edzés végén tudtam beszélni Bessel már nagyon régen találkoztunk.
-Ma este lesz egy buli az egyik táncosklubban nem jössz?-kérdezte miközben összecopfozta a haját.
-De igen mikor lesz?-kérdeztem.
-Mondjuk találkozzunk kilenckor nálad jó?
-Persze akkor kilenckor szia.-elköszöntem a többiektől is aztán hazamentem.
-Ash itthon vagyok!-kiabáltam fel az emeletre amire nem jött válasz.Felmentem és benyitottam a szobájába.Valószínű pont rosszkor mert Lou is ott volt.
-Bocsi.-mondtam aztán égő fejjel kimentem a szobából.Átmentem a fiúkhoz futás közben és jól kiröhögtek amiért rányitottam Ashékre.
-Nem volt olyan vicces.-mondtam durcásan amire még jobban röhögni kezdtek a fiúk.
-Nem nézünk meg valami filmet?-kérdeztem a fiúkat amire elhallgattak.Niall elkezdte pattogtatni a kukoricát Zayn kihozott egy halom párnát a szobájából Liam utasítgatta a fiúkat Harry és én pedig filmet választottunk.Kihúztuk a kanapét hogy mindenki elférjen fekve vagy hason fekve.A választásunk a Képleten maradt horror film de nem annyira ijesztő.Este  arra ébredtem hogy a fiúk veszekednek mit csináljanak velem.
-Fiúk hány óra van?-kérdeztem tőlük álmosan.
-Nyolc miért?-kérdezte Liam.
-Úristen már nyolc óra van?-kérdeztem újra.
-Igen még mindig.-mondta Liam.
-Akkor én rohanok.-mondtam és elköszöntem a fiúktól.Hazáig nagyjából rohantam mert már így is el voltam késve.Gyorsan felöltöztem a választásom egy fekete virágos ruhára és egy fekete  magassarkúra esett.
Bess pontosan kilencre ért ide.A telefonomat kerestem de nem találtam sehol.
-Basszus ott hagytam a fiúknál a telefonom gyorsan átszaladunk oké?-kérdeztem amire bólintott és elindultunk.Mivel magassarkúban voltunk mindketten nem haladtunk túl gyorsan.10 perc helyett 20 perc volt mire odaértünk a fiúkhoz.
-Sziasztok itt hagytam a....-nem tudtam befejezni mert Harry félbe szakította mondatomat.
-A telefonodat.-fejezte be a mondatot és a kezembe nyomta.
-Csinosak vagytok.-jegyezte meg én pedig visszamosolyogtam és elmentünk.Találkoztunk még néhány táncostárssal aztán elmentünk a klubba.Onnan elmentünk még egy másik helyre aztán elindultunk haza olyan hajnal 4 óra körül.Rossz házba mentünk be mert a fiúknál kötöttünk ki.
-Hupsz.-mondtam majd elnevettük magunkat.
-Elmenjünk?-kérdeztem mert semmi kedvem nem volt haza sétálni.
-Nem akarok fáj a lábam.-mondta Bess miközben  levette a magassarkúját.
-Akkor maradunk.-mondtam és kihúztuk a kanapét majd ledőltünk rá.Bess már elaludt de én még mentem volna bulizni ezért felkeltem és lassan kimentem az ajtón.Elindultam valamerre aztán egy partyn kötöttem ki.Megismerkedtem egy fiúval Adamnek hívják és elég helyes volt.Hazakísért de fél útnál már nem bírtam tovább és levettem a magassarkút.Felkapott a karjába és úgy vitt haza.Az ajtó előtt állva közel voltunk egymáshoz majd magához húzott és megcsókolt.Hosszas csókolózás után bementünk a házba és felmentünk a szobámba.Reggel kómásan keltem mellettem pedig Adam feküdt.Felkeltem az ágyból és kimentem a konyhába inni egy kávét és vittem Adamnek is.Ahhoz képest hogy csak tegnap ismertem meg és nem is teljesen józanul én még is beleszerettem.
-Jó reggelt!-köszöntem amikor beléptem a szobámba mert már felébredt.
-Neked is.-mondta és mosolyra húzta száját.Talán két percig nem mondtam semmit mert még mindig a mosolyát bámultam.
-Találkozzunk valahol délután hogy jobban megismerjük egymást?-kérdezte miközben felöltözött.
-Persze hova menjünk?-kérdeztem vissza miközben a kockás felsőtestét néztem.
-A pólót nem muszáj felvenned.-jegyeztem meg amire elröhögte magát.
-Menjünk a parkba aztán majd meglátjuk merre megyünk még jó?-kérdezte ismét és összeszedte a cuccát.
-Jó akkor parkban 3-kor.-bólintott és kikísértem aztán visszamentem a szobámba.Dél körül eszembe jutott hogy Bess ottmaradt a fiúknál ezért gyorsan átrohantam.Amikor beléptem az ajtón Bess már fel volt ébredve és a fiúk is.
-Hello-köszöntem zavartan.
-Szia.-köszönt Bess aztán köszöntek a fiúk is.
-Nem volt fura a fiúknak hogy itt voltál?-kérdeztem Besstől suttogva.
-Nem mert voltam olyan okos hamarabb felkeltem visszacsuktam a kanapét és elhúztam innen aztán később visszajöttem mert azt hittem itt leszel egyébként este hol voltál?-kérdezte.
-Még elmentem egy helyre bulizni aztán megismerkedtem egy fiúval aztán együtt hazamentünk aztán....gondolom tudod mi jött aztán pedig elmegyünk délután a parkba de ne mondd el senkinek.-hadartam el gyorsan.Ezt a beszélgetést suttogva folytattuk hogy a fiúk ne halljanak semmit.Később visszamentünk a házunkba és most már Ash is fent volt.
-Szia.-köszöntünk Bessel egyszerre.
-Sziasztok.-köszönt vissza.Bess nálunk ebédelt aztán pedig hazament én pedig kettőig gépeztem meg megkerestem azt a ruhát amit felakarok venni.Egy barna gatya egy vajszínű felsővel cipővel és kiegészítőkkel.Háromkor találkoztunk a parkban.Sétálás közben megtudtam róla hogy táncol breaket és hogy gördeszkázik a szülei elváltak ő pedig egyedül lakik a húgával.
-És hogy hívják a húgodat?-kérdeztem.
-Rachele Smith miért?-kérdezte.Tágra nyílt szemekkel meredtem rá.
-Ő volt a tánctanárom a suliba nem voltunk túl jóban.-mondtam és elmosolyodtam mert szerinte se egy angyal.Sokat megtudtunk egymásról aztán hazakísért.
-Jó volt megismerni-mondta és közelebb húzott magához és most én csókoltam meg őt.Beakartam menni a házba amikor visszaszóltam.
-Holnap eljössz velem futni?-kérdeztem amire a válsz igen volt és megbeszéltük hogy a parkban találkozzunk megint csak most egykor.Az este szokásosan telt átjöttek a fiúk és felelsz vagy merszeztünk.Amikor rám mutatott a nyíl mertem és Lou mondott nekem.
-Szóval mersz akkor......csókold meg Harryt.-mondta ki véglegesen amire elképedtem Harryvel együtt.Közelebb ültünk egymáshoz és már majdnem megcsókoltuk egymást amikor megszólaltam.
-Bocsi de ez nekem nem megy van már barátom.-mondtam és felrohantam a szobámba.Ledőltem az ágyamra és sírni kezdtem még mindig szeretem Harryt de ki kell hogy verjem a fejemből.10 perc alatt összeszedtem magam és visszamentem.Indítottam zenét aztán visszaültem a fiúkhoz.Megint későn mentek haza ezért későn feküdtem le.Későn keltem és amikor megnéztem az órámat láttam hogy fél egy van ezért gyorsan felkaptam a futó cuccomat és elindultam a parkba.Miután találkoztam Adammel elindultunk és sokat futottunk aztán visszamentünk a parkba.Lefeküdtem a fűbe és ő is mellém.Pillanatok alatt fölém kerekedett és megcsókolt.Felhúzott majd én adtam neki egy csókot.
-Adam!-kiabált egy ismerős hang a távolból.
-Dany?-kérdezte Rachele amikor odaért.
-Szia.-köszöntem félénken.
-Te mit keresel itt?-kérdezte Adam Racheletől.
-Csak erre jártunk a lányokkal a plázából jövünk.-mondta-És te?-kérdezett vissza.
-Danyvel futottunk.-mondta az egyértelmű választ.
-Akkor ti most együtt vagytok?-kérdezte.
-Igen.-válaszolt Adam.Erre elmosolyodtam mert még nem vagyunk együtt annyira.Hátradobta a haját és elindult vissza a lányokhoz.
-Szóval együtt vagyunk?-kérdeztem mosolyogva.
-Még szép.-mondta és ő is elmosolyodott.Hazafelé még beugrottunk a Starbucksba enni valamit aztán hazamentünk.Ezúttal be is jött a házba és feljött az ismert szobámba.
-És mióta táncolsz?-kérdeztem miközben kerestem valami zenét.
-4 éve te?-kérdezett vissza.
-Én is körülbelül.-mondtam miközben leültem mellé az ágyra.
-Holnap ráérsz?-kérdezte.
-Igen de csak délután mert 8-tól 2-ig táncórám van.Miért?
-Mert megyünk gördeszkázni a haverokkal és azt akarom hogy te is gyere mondjuk olyan 3 óra körül jó?-kérdezte amire ösztönösen elmosolyodtam.
-Jó.Nem vagy éhes?-kérdeztem amire bólintott ezért lementünk a konyhába csinálni valami kaját.Felhívtam Asht mert már 5 óra és nem tudom hol volt.
-Szia.-szóltam bele a telefonba.-Hol vagy?
-A plázába a fiúkkal mert mindenkinek kellett valami még egy két óra és otthon vagyok de átjönnek a fiúk is jó?-kérdezte.
-Persze akkor majd gyertek-köszöntem el.Miután ettünk megnéztünk egy filmet és ismét sikerült elaludnom Adamen.Azt még éreztem hogy felemelt és letett valahova.
-Ébredj fel álomszuszék!-kiabált Niall és akkora lendülettel Ugrott az ágyamra hogy én leestem.
-Jó mindjárt és aúúúú-mondtam fáradtan.A karomon volt egy ragadós cetli amire a következő volt írva:
Elmentem holnap találkozunk nálad!
Csók: Adam
Halk nevetésbe kezdtem mert akkor azt éreztem ahogy felhoz a szobámba.
-Mi az?-kérdezte Niall miközben kivette a kezemből a cetlit.
-De cuki.-mondta lányos hangon Niall.Felkeltem a földről és visszavettem a kis cetlit.
-Éhes vagyok!-hisztizett Niall.
-Jó nyugi mindjárt kapsz enni hol vannak a többiek?-kérdeztem.
-A nappaliban.-mondta és lerohant a lépcsőn.Lementem én is csak előtte megigazítottam a hajam.
-Sziasztok-köszöntem mindenkinek.
-Ash holnap délutánra ugye nincs programunk?-kérdeztem Ashtől aki éppen valami kaját csinált Niallnek.
-Nincs.Miért?-kérdezett vissza.
-Adam bemutat a haverjainak a gördeszkaparkban.-mondtam mosolyogva.
-Nincs kép róla telódban?-kérdezte.Gyorsan megkerestem aztán megmutattam neki.
-Helyes.-mondta kicsit hangosan Ash amire mindenki ránk nézett.
-Ki?-kérdezte Louis.
-Dany barátja.-mondta hogy Lou ne sértődjön meg.Másnap simán ment minden és gyorsan eljött a délután.Egy félvállas pólót vettem fel egy fekete rövidnadrággal és cipővel.Elindultunk a parkba és már messziről tudtam következtetni hogy kik a haverjai.
-Cső haver!-köszönt oda neki valaki.
-Hello!-mondta Adam és lepacsiztak.
-Fiúk ő Dany a barátnőm.-mondta Adam és bemutatott mindenkit Davet,Chriset,Jamset.
-Tudsz deszkázni?-kérdezte Dave.
-Régen csináltam de lehet hogy még tudok.-mondtam.
-Kipróbálod?-kérdezte Chris.
-Ja.-odaadta a deszkáját és elindultam.Merész voltam ezért ugrattam egyet aztán visszamentem a fiúkhoz.
-Ahhoz képest hogy lány vagy jól ugrattál.-mondta Dave.
-Kösz.-mondtam és rámosolyogtam Adamre.
-És táncolni is tudsz?-kérdezte James.
-Jobban mint gördeszkázni.-ennél elnevettem magam.
-Mutasd.-mondta Adam.
-Akkor indítsatok zenét.-mondtam és felálltam.Pont olyan zenét indítottak amit ismerek és elkezdtem az egyik versenykoreográfiámat.A végére nagyon kifáradtam és mindenki hazakísért elköszöntem tőlük és bementem a házba és lefeküdtem a kanapéra aztán bealudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése