2013. június 7., péntek

14.Végeztünk!

Dany:
Felszálltunk a repülőgépre és Niall kezében 5 csomag chips volt.Az utat átnevettük vagy átaludtuk.Amikor odaértünk megkerestük a szállást.A fiúk egy szobában én és Harry pedig egy másik szobában voltunk ledőltem az ágyra és elaludtam.Éreztem ahogy később Harry odabújik mellém és ő is elalszik.Elég sokat aludhattam mert este ébredtem fel.Harryt nem láttam csak egy kis kártyát az ágyon.
Lementünk vacsorázni aztán pedig a tengerpartra mentünk gyere utánunk!
Csók:Harry
Bementem a fürdőbe és úgy néztem ki mint egy banya.Elmosodott smink kócos haj és fáradt szemek.Rendbe szedtem magam felvettem egy fürdőruhát és egy farmer rövid nadrágot majd elindultam a tengerpartra csak előtte még ettem valamit és kértem egy koktélt.A fiúkat nem láttam de feltőnt egy ismerős arc.Közelebb mentem és megszólítottam.
-Trina?-kérdeztem félénken.
-Dany?-kérdezett vissza és megölelt.
-Te hogy hogy itt vagy?-kérdeztem értetlenül.
-Szabadságon vagyunk Justinnal és eljöttünk ide és te?-kérdezett vissza.
-A fiúkkal jöttünk ide kikapcsolódni.-mondtam és elkezdtünk sétálni.Sokat beszéltünk de még mindig nem találtam a fiúkat.
-Holnap lesz egy tengerparti buli nem jöttök?-kérdezte miközben megjelent mellette Justin.
-De megyünk ma nem lesz semmi?-kérdeztem.Justin Trina kezét fogva arra következtem hogy együtt vannak.
-De ma is lesz egy kicsit messzebb de ha gondolod elmehetünk megnézni és ha jó a buli ott maradunk jó?-kérdezte Trina.
-Persze de a fiúk...na mindegy menjünk.-mondtam mivel a fiúk lehet hogy ma nem akartak volna jönni bulizni.Nem volt messze a másik hely és nagyon jó volt a buli.Tengerparti volt a hangulat fények, koktélok és még táncoltunk is.Este későn mentünk haza.Felmentem lifttel a szobánkhoz de nem sikerült eltalálnom ezért véletlen a fiúkhoz nyitottam be és kuncogni kezdtem.
-De cukik!-mondtam hangosan mert már aludtak.Senki nem ébredt fel ezért muszáj volt valakit felkeltenem.
-Zayn!Zayn!-rángattam a vállát röhögve.
-Mi van?-kérdezte durcásan.
-Hanyas számú a szobám?-kérdeztem.
-Nem tudom de hol voltál?-kérdezett vissza.
-Ja csak találkoztam Trináékkal titeket meg nem találtalak ezért elmentünk egy kicsit szórakozni.-hadartam el lehet hogy kicsit értetlenül.
-Akkor elkísérsz a szobámig?-kérdeztem.
-Igen.-mondta ásítva.Megfogta a kezemet és nagy nehezen elvezetett a szobámig.Hálából adtam neki egy puszit és bementem.Harry már aludt amit nem csodáltam hiszen már hajnal egy körül lehetett.Bedőltem az ágyba de még mindig nem bírtam aludni.Trina írt egy sms-t hogy pókereznek és hogy nincs-e kedvem átmenni hozzájuk.Elindultam és nagy nehezen megtaláltam a szobájukat.Vetkőzős pókert játszottunk.Reggel Trináéknál ébredtem fehérneműben. Trina már fent volt így megbeszéltük hogy elmegyek átöltözni és majd később találkozunk a tengerparton.Átcammogtam a saját szobánkba ahol Harry már fent volt.
-Szia.-köszöntem neki.
-Hol voltál az este?-kérdezte elég komolyan.
-Csak Trináéknál meg egy másik tengerparton semmi különös de ma lesz egy buli jöttök?-kérdeztem aranyosan talán így nem haragszik majd rám.
-Elmehetünk de máskor szólj ha elmész valahova.-mondta és adott egy csókot.Később elmentünk reggelizni majd a tengerpartra.A fiúk délben keltek de ők is csatlakoztak hozzánk.Elmentem a bárpulthoz kérni egy koktélt amikor megláttam Trinát.
-Trina!-kiabáltam neki amire idefutott.
-Neked nem fáj a fejed?-kérdezte miközben a tarkóját simogatta.
-Nem annyira, kibírható, Justin?-kérdeztem vissza.
-Alszik.
-Gyere oda hozzánk.-odamentünk köszöntek egymásnak aztán elmentünk úszni Trinával mert a fiúk  fáradtak voltak még.Egy kiadós úszás után kimentem napozni.Gyorsan eltelt ez a nap és már este volt.Trinával megbeszéltük hogy nyolckor találkozunk a tengerparton és onnan együtt indulunk a buliba.Így is lett de a buli nem volt annyira jó mint a múltkori ezért elmentünk egy másik helyre.Ott már jobb volt a buli és mindenki táncolt.
-Jössz táncolni?-kérdezte Zayn miközben kinyújtotta a kezét.Megfogtam aztán bementünk a táncparkettre.A csípőnk szinte egyszerre mozgott és jól éreztem magam addig amíg Harry el nem rántotta a karomat.
-Te meg mit csinálsz?-kérdezte kiabálva mert hangos volt a zene.
-Csak táncoltam.-válaszoltam.
-Láttam hogy táncoltatok.-mondta dühösen.
-Nem te mondod meg hogy mit csináljak.-mondtam és visszamentem táncolni.
-másnap reggel-
Dany:
Reggel nyűgösen keltem de nem a saját szobámba.Zayn feküdt mellettem de a fiúk nem voltak itt.Teljesen ismeretlen volt a szoba felkeltem de nem volt rajtam semmi.Felöltöztem és megvártam míg Zayn felébred.Viszonylag hamar felkelt és amikor meglátott rémülten nézett rám mert el voltam sápadva.
-Te tudod mi történt?-kérdeztem szipogva.
-Nem de valószínűleg......lefeküdtünk.-mondta félénken mert félt hogy elsírom magam.10 perc után nem bírtam tovább és tényleg elsírtam magam.Megbeszéltük hogy nem mondjuk el a többieknek aztán pedig összepakoltunk és kimentünk a szobából.Megkerestük a szobáinkat és sok keresés után megtaláltuk.Harry még aludt ezért átmentem a fiúkhoz.Ők is aludtak így kénytelen voltam lemenni a tengerpartra.Kis napozás után kaptam egy sms-t:
A tánciskolát újra megnyitották ezért holnap már kezdődik a tanítás!
Az sms-t Bess írta mert ő otthon maradt.Szóltam a fiúknak hogy én visszamegyek amire azt mondták hogy ők is jönnek.Harryvel megbeszéltük a tegnapi táncos dolgot de nem mertem neki elmondani hogy lefeküdtem Zaynnel.Egész nap feszült voltam.Másnap indultunk a reptérre és nem sok idő alatt hazaértünk.Bementünk a fiúkhoz és nem bírtam tovább muszáj volt elmondanom.Félrehívtam és elkezdtem.
-Emlékszel amikor összevesztünk a táncolás miatt?-kérdeztem amire bólintott.
-Aznap este nagyon kiborultam és.....lefeküdtem Zaynnel.-húztam el lassan amire megint elsírtam magam.Nagyra nyitott szemekkel meredt rám.
-Akkor azt hiszem végeztünk.-mondta és felrohant a szobájába.Én lassan kimentem az ajtón a fiúk pedig értetlenül néztek rám kivéve Zayn.
-Sziasztok.-mondtam szipogva.Hazafelé át gondoltam a dolgokat és úgy döntöttem hogy csak a táncolással fogok foglalkozni és kiverem a fejemből a fiúkat.
-amikor Ash hazaért-
Dany:
Ma érnek haza Ashék.A fiúkkal már egy hete nem találkoztam mivel csak a tánccal foglalkoztam.Azt mondta ne menjek ki a reptérre mert meg akar valamivel lepni.Elmentem futni és amikor hazaértem Ash és Lou ott voltak a nappaliba.
-Szia.-ugrottam a nyakába.
-Szia.-mondta és megölelt.Előhúzott egy plüss macit aminek a kezébe egy szívecske volt.Először örültem neki aztán eszembe jutott Harry és sírva felrohantam a szobámba.Bevágtam  mögöttem az ajtót és magamra zártam.Az ajtó előtt lerogyva sírtam órákig Ash pedig dörömbölt az ajtómon és amikor hallottam hogy elmentek kijöttem a szobámból.Senki sehol valószínű átmentek a fiúkhoz.
Ash:
Ahogy hazaértünk Danyhez mentünk odaadni az ajándékot.Amikor belépett nagyon meglepődött.
-Szia.-ugrott a nyakamba.
-Szia.-köszöntem és megöleltem.Előhúztam a plüss macit és egy pillanatig örült neki aztán hirtelen sírva fakadt és felrohanta szobájába.Mivel magára zárta az ajtót nem bírtam bemenni és a dörömbölésre se nyitotta ki az ajtót így elmentünk a fiúkhoz addig aztán gondoltuk majd ki jön.Amikor odaértünk a fiúkhoz Zayn és Harry kivételével mindenki boldog volt.
-Mi van veletek?-kérdeztem.
-Kérdezd Danyt.-mondta Harry és lassan felcammogott a szobájába.
-Zayn?-néztem rá kérdően.
-Hát az történt hogy elmentünk Los Angelesbe és az egyik este Dany meg Harry összevesztek aztán........-húzta el a mondatot-lefeküdtünk és Dany elmondta Harrynek amire ez lett a vége.-elképedve hallgattam Zayn monológját.Ordibálni kezdtem hogy hogy lehetnek ilyen hülyék Lou pedig félve nézett rám.
-Most komolyan másfél hétre mentünk el és ezt történt.-mondtam aggódva viszont Danyre dühös voltam.Lou ott maradt a fiúknál én pedig visszamentem Danyhez.Amikor beléptem Dany a tükör előtt nézegette a hasát.
Dany:
Amióta Ashék elmentek kétszer voltam hányni pedig ma még csak egy szendvicset ettem.A tükör előtt nézegettem a hasamat amikor Ash nyitott be.
-Mit csinálsz?-kérdezte értetlenül.
-Semmit-mondtam és gyors le rántottam a pólómat mert felhúztam.
-Csak nem...-mondta de nem fejezte be a mondatot.
-Kétszer voltam hányni.-mondtam és elkezdtem szipogni.Odajött megölelt és elmondta mi van a  fiúknál aztán nekem kellett mindenről beszámolnom.Megbeszélte a fiúkkal hogy este átjönnek vacsorára aminek én nem igazán örültem.
Louis:
Ash hívott hogy este menjünk át hozzájuk mert főznek.....valamit(?).Szóltam a fiúknak és mindenki feldobódott kivéve két embert.Amikor indulni akartunk Zayn és Harry még nem voltak sehol.
-Zayn,Harry indulunk!-kiabáltam fel az emeletre.
-Itt vagyok.-mondták egyszerre és lassan elindultak felénk.Egy órás késéssel odaértünk.
Dany:
Miután csináltunk vacsit felmentem felöltözni de nem vettem fel semmi extrát csak egy kék hosszított pulcsit egy sima fekete cicagatyával és egy otthoni kék cipőt.A fiúk egy órát késtek mert dugóba kerültek.Amikor beléptek a gyomromban felébredtek a lepkék és szálldosni kezdtek.Harry látványa miatt ismét bizseregni kezdett a testem.Leültünk az asztalhoz és beszélgetni kezdtünk még így is sokat nevettünk hogy Harryvel összevesztünk.Később Ash és én behoztuk a kaját és feltálaltuk.Még egy falat se ment le a torkomon amikor ismét hányingerem lett és kirohantam a wc-re.
Ash:
Elején még jól ment és csoda hogy  Dany képes volt nevetni a fiúkkal mert Harryvel össze voltak veszve.Amikor feltálaltuk az ételeket pár perccel utána Dany kirohant a fürdőbe valószínű megint hányingere volt.A fiúk kérdőn néztek utána majd rám.Felálltam megtöröltem a számat és utána mentem.
-Mindjárt jövök.-szóltam vissza.
-Jól vagy?-kérdeztem miközben beléptem a fürdőbe.
-Persze csak elrontottam a gyomromat.-mondta sápadtan.
-Mit ettél ma?-kérdeztem.
-Csak egy szendvicset de kicsit fura íze volt.-mondta miközben megint elkapta a hányinger.
-Hány napos volt?-kérdeztem mert lehet attól lett rosszul.
-Hát.....olyan...négy napos de a hűtőbe volt azt hittem még jó.-mondta kétségbeesetten.
-Szerinted egy négy napos szendvics még jó?-kérdeztem amire megvonta vállát.
-Lehet..-válaszolta félénken.Nagyot sóhajtottam majd kimentünk de a fiúk nem voltak ott.Az üvegajtón keresztül láttuk ahogyan kint ülnek a füvön és a csillagos eget bámulják.Kimentünk hozzájuk és talán százszor megkérdezte mindenki hogy jól vagyok-e lefeküdtem Zayn mellé a fűre és beszélgetni kezdtünk.
-Terhes vagy?-kérdezte suttogva félénken.Megköszörültem a torkom és gondoltam megviccelem egy kicsit.
-Hát az a helyzet....hogy....igen.-mondtam de majdnem elröhögtem magam.Tágra nyílt szemekkel meredt rám és szerintem majdnem elájult.
-Komolyan?-kérdezte még egyszer.
-Nem.-mondtam és kitört belőlem a röhögés ő is elnevette magát a többiek pedig úgy néztek ránk mint akik hülyék.
-Min nevettek?-kérdezte Niall.
-Semmin.-mondtuk egyszerre Zaynnel amire megint elröhögtük magunkat.Az este későn mentek haza a fiúk.Másnap kezdődött a táncsuli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése