2013. június 28., péntek

16.Megmagyarázom!

Dany:
Az alvás után kicsit nyűgösen keltem fel ezért ittam egy forrócsokit.Amikor az órámra néztem elképedtem mert már reggel 7 volt.Elkészülődtem aztán mentem a táncsuliba.
-Sziasztok.-köszöntem mindenkinek.A tánc edzés után elmentem egy gördeszka boltba és körülnéztem.Az egyik pillanatban valaki megfogta csípőmet és megfordított.
-Hát te?-kérdezte Adam.Kicsit elröhögtem magam mert megijedtem.
-Csak deszkát néztem.-mondtam és megfogtam egy pink alapon fekete halálfejjel díszített deszkát.
-Tetszik?-kérdezte.
-Igen.Majd máskor megveszem.-mondtam aztán lassan kimentünk a boltból.Mielőtt hazamentünk volna még beugrottunk a gördeszka parkba.
-Hello.-köszöntem a fiúknak.
-Cső.-köszöntek vissza.Kicsit még beszélgettünk aztán a fiúk elmentek valahova Adam pedig hazakísért.
-Holnap találkozzunk a gördeszkaparkban mondjuk 4-kor, oké?-kérdezte.
-Igen.-mondtam és bementem.Az este nem jöttek át a fiúk csajos estét tartottunk Ashel és Bessel.Megnéztünk néhány romantikus filmet aztán kibeszéltük a fiúkat aztán párna csatáztunk végül pedig lefeküdtünk.Reggel ismét korán keltünk mert táncolni mentünk Bessel Ash pedig Louval megy moziba.Tánc után hazamentem átöltöztem valami kényelmesbe aztán kimentem a gördeszkaparkba.Amikor odaértem Adam és a fiúk már ott voltak.
-Hello.-köszöntem oda nekik mire Adam elő húzott egy dobozt és odaadtam a kezembe.
-Ez mi?-kérdeztem és furcsán néztem a dobozra.
-Nyisd ki.-mondta Adam és kinyitottam.Benne volt az a deszka mit tegnap néztem a boltban.Elképedve néztem a vadonatúj deszkát.
-Úristen.-tettem a kezem a szám elé.Ugrálni és sikítozni kezdtem aztán vagy tízszer megöleltem Adamet a fiúk meg furcsán néztek rám.Egyből kipróbáltam az új deszkát és egyszerűen tökéletes.Hazafelé is azon mentem és nagyon örültem az új deszkámnak.Amikor beléptem a házba még mindig vigyorogtam Ash pedig értetlenül nézett rám.
-Nézd mit vett nekem!-rohantam oda Ashez aki elismerően bólintott.Az este és a másnap szokásosan telt délután pedig a gördeszkaparkban voltam.
-Na ezt csináld meg!-mondta Dave és ugratott egy jót.
-Oké.-mondtam és akkor  még nem volt semmi baj amikor ugrottam csak az érkezésnél estem egy nagyot.A fiúk egyből oda rohantak.
-Jól vagy?-kérdezte Adam.
-Persze csak a kezem fáj egy kicsit de kibírható.-mondtam és próbáltam felállni de a bal bokám nem bírta ezért visszahuppantam.
-Bevigyünk a kórházba?-kérdezte Dave.
-Nem dehogy annyira nem fáj hazamegyek valahogy aztán le jegelem.-mondtam és a fiúk segítségével felálltam.
-Hazakísérjünk?-kérdezte James.
-Nem kell egyedül is megy.-mondtam amire elengedtek és megint elestem.
-Inkább hazakísérünk.-mondta Adam és ismét felsegítettek.Ráállítottak a gördeszkára és hazáig toltak.Nagyon aranyosak voltak mert néha elestek amikor toltak és szegények nagyon elfáradtak.
-Bejöttök?-kérdeztem tőlük.A válasz igen volt mivel egyedül nem nagyon tudtam volna bemenni.Leültettek a nappaliba és hoztak jeget.Összevissza rohangáltak mert azt akarták hogy nekem kényelmes legyen.Néhány óra múlva a fiúk hazamentek kivéve Adam.Este ő is hazament.Fél óra múlva a telefonom csörögni kezdett és sajnos az étkezőasztalon volt.Nagy nehezen lemásztam a kanapéról és próbáltam elcsúszni a telefonomig de nem jártam sikerrel.Mire odaértem pont abbahagyta a csörgést.Ash hívott ezért gyorsan visszahívtam.
-Szia bocsi hogy nem vettem fel.-kezdtem bele.
-Szia csak azt akarom mondani hogy ma a fiúknál alszok ha nem baj jó?-kérdezte és nem kellett sokat gondolkoznom a válaszon.
-Neeeeeeeeeeee!-kiabáltam a telefonba.Azt hiszem Ash eltartotta a fülétől a telefont mert kicsit hangos voltam.
-Miért?-kérdezte.
-Csak gyere haza és elmesélem de minnél gyorsabban és ne hozd a fiúkat szia.-mondtam és kinyomtam.Tíz perc alatt Ash hazaért én meg járni próbáltam ami már egész jól ment.
-Szia..-köszönt először boldogan majd amikor meglátta a bekötött lábam egyből dühös lett.
-Nyugi nincs semmi bajom csak egy szimpla esés.-mondtam miközben a vállára tettem a kezemet hogy lenyugodjon.
-Egy szimpla esés és bekellet kötni a lábad, alig bírsz járni!-kiabált de szerencsére nem teljes hangerővel.
-Annyira nem vészes holnap már megyek táncolni is.-mondtam mosolyogva.
-Dehogy mész.-mondta Ash és levette a kabátját.
-De igen most nem hagyhatok ki órát mert ezt a részét a táncnak nem tudom megcsinálni.-mondtam határozottan.
-Dany, nem akarom hogy rosszabb legyen úgyhogy légyszíves amikor fáj a lábad ülj le egy kicsit.-mondta csípőre tett kézzel.
-Igen is anya!-mondtam és elnevettem magam.Még átmentünk egy kicsit a fiúkhoz mert Ash beszélni akart Louval.Amíg ők beszélgettek mi elkezdtünk megnézni egy filmet.Szokásomhoz híven megint sikerült elaludnom.
-másnap-
Reggel Niall keltett de csak azért mert éhes volt.
-Hány óra van?-kérdeztem álmosan.
-Fél nyolc miért?-kérdezett vissza.
-Mi?-kérdeztem már élénkebben.Semmi nem volt nálam és még kb. fél órám hogy hazamenjek elkészüljek aztán elmenjek a táncsuliba.
-A többiek?-kérdeztem miközben megigazítottam a hajam.
-Elmentek a StarBucksba kajáért azt mondták maradjak itthon hogyha felébredsz ne legyél egyedül.
-Mondd meg nekik hogy elmentem a táncsuliba majd délután találkozunk szia.-köszöntem el és kiléptem az ajtón.Futni akartam de nem lehetett a bokám miatt ezért sietős sétába kezdtem.Ahogyan hazaértem az ajtó előtt találtam egy aranyos sérült kiskutyát.Fekete szeme csak úgy csillogott.
Bevittem a házba adtam neki enni és inni de nem tudtam vele többet foglalkozni mert mennem kellet.Csináltam neki egy párnás helyet ahova lefeküdhetett.
-A neved legyen mondjuk...-hosszas gondolkozás a Bony névre esett a választásom.A táncsuliba gördeszkával mentem.Pontosan 8-ra estem be a táncterembe.Tánc után egyből hazamentem de Bess is velem jött mert imádja a kutyákat.
-És milyen színű?-kérdezte miközben futott utánam mert én gördeszkáztam.
-Fekete de nagyon aranyos.-mondta és leszálltam a gördeszkáról mert megérkeztünk.Amikor kinyitottam az ajtót a Bony tündérien ült a rumlis lakás kanapéján.
-Úristen.-képedtem el a szemetesből kiöntötte az összes szemetet és széthordta az egész lakásban.Szerencsére az emeletre nem jutott fel.
-De édes.-mondta Bess és odarohant Bonyhoz majd az ölébe vette.
-Akkor jöhet a fürdetés.-mondtam és összecsaptam a kezemet.A fürdőbe engedtünk vizet a kádba majd tettünk bele szappant így habfürdő lett.
-Hozhatod Bonyt.-szóltam ki Bessnek.Beletettük és egy ideig bírta de aztán kiugrott a kádból és elfutott.
-Fogd meg!-kiabáltam Bessnek aki nem bírta megfogni mert olyan gyors volt mint a villám.20 percig kergettük és még mindig nem bírtuk elkapni mert felfutott az emeletre és ott valahol elbújt.Bessel már csupa habok voltunk.Ash és a fiúk nem vették fel a telefont valószínű a stúdióban voltak ezért csak Adamet tudtam felhívni.
-Szia Adam.
-Szia.
-Át tudnál jönni egy kicsit?
-Persze miért?
-Mert lett egy kutyám és nem bírjuk elkapni Bessel ezért kéne az erősítés.
-Oké mindjárt ott vagyok szia.-mondta és kinyomta.
Nemsokára ideért aztán együtt kergettük a kutyát végül Bessnek sikerült elkapnia.
-Végre!-kiabált örömében.
-Te kis huncut!-mondta Bess Bonynak miközben szembe fordította magával és az orrát a sajátjához dörzsölte.Mindenki hazament én meg ott ültem a kanapén Bonyval együtt.Unatkoztam.Nem tudtaam semmit csinálni ezért úgy döntöttem elmegyek este bulizni.Még rengeteg időm volt ezért kimentem a gördeszkaparkba Adamékhez.Bár ne tettem volna.Amikor odaértem ott ült Adam ölében egy szőke cafka és éppen le akarták nyelni egymást.Fájt.Fájt látni ahogyan megcsal valaki olyan akit igazán szerettem de most nem kezdhettem el sírni.Légy erős Dany!
-Szia Adam.-köszöntem neki mire elképedve nézett rám.
-Dany..én nem..-mondta dadogva.
-Ez meg ki?-kérdezte a szőke cafka.
-A barátnője vagyok.-mondtam mire a cafkának kétszer akkora lett a szeme.
-De én vagyok a barátnőd!-kiabált fel a cafka (én már csak így hívom).
-Mi?-kérdeztem.
-Te szemét.-mondtuk egyszerre a cafkával.Majd megpofoztam és így tett a cafka is.
-Végeztünk!-mondtuk megint egyszerre majd hátat fordítottunk neki és elindultunk különböző irányokba.Hazafelé kidobtam a gördeszkát egy konténerbe és kivertem a fejemből amit láttam.A ház ajtajának neki dőlve kezdtem el sírni.Minden ami bántott kijött belőlem egyszerre.De össze kellet szedjem magamat.Az esti buli pont jól jött hogy kiverjem a fejemből Adamet.A ruhám egy kissé kivágott darab volt.Felül egy masni takart alul pedig egy halvány rózsaszín szoknya volt a magassarkúm és egyéb kiegészítők pedig vajszínűek.Írtam Ashnek egy sms-t hogy elmentem bulizni és hogy itthon van egy kiskutya.10 körül hívtam egy taxit és hivatalosan is bulizni mentem.Az egyik legmenőbb szórakozóhelyre mentem.Fél óra volt mire bejutottam mivel dugig volt a helység.Bent a legjobb hangulat volt.A bárpulthoz léptem és kértem valami erőset.
-10 perccel később-
Már a tizedik körnél tartottam és a hangulatom is jobb volt.Vissza akartam menni  a táncparkettre de valakibe bele ütköztem és az ital ami nálam volt kiömlött a ruhámra de szerencsére nem teljesen csak egy kis folton.
-Basszus!-kiabáltam fel.
-Bocsi nem akartam.-mondta az ismerős hang.
-Harry?-néztem fel rá kérdőn.
-Dany?-kérdezett vissza.
-Te meg mit keresel itt?-kérdeztük egyszerre.
-Én csak bulizok egy kicsit.-mondta és megvonta a vállát.
-Én meg csak kiheverem hogy ma szakítottam a barátommal.-és én is megvontam a vállam.
-Értem.-mondta.-Meghívlak egy italra jó?-kérdezte mire csak bólintottam.Megittunk néhány italt aztán elindultunk a kijárat felé.Beszálltunk egy taxiba és elmentünk a fiúkhoz.Amikor beléptem a házba nyavalyogni kezdtem.
-Utálom ezt a cipőt!-mondtam és gyorsan ledobtam magam a kanapéra.
-Vedd le!-mondtam Harrynek kiskutya szemekkel.Odajött és szép lassan lehúzta rólam a cipőket.Bement a konyhába majd két pohárral és egy pezsgővel jött ki.
-Ez az!-kiabáltam és odarohantam hozzá.Kirántottam a kezéből a poharat és a pezsgőt is majd lehuppantam a kanapéra.Felbontottuk a pezsgőt majd 10 perc alatt megittuk az egészet.Az ajkaink közel kerültek egymáshoz körülbelül 2 centi lehetett köztünk majd megcsókolt amit én is viszonoztam.Hátradöntött a kanapén így fölém kerekedett és úgy folytattuk tovább.Lehúzta a cipzárt a ruhám hátán így megszabadított tőle.Én elkezdtem a pólóját felgyűrni majd engedte hogy lehúzzam.És így tovább.
-másnap reggel-
Ismeretlen helyen ébredtem.Vagyis annyira nem volt ismeretlen de az biztos hogy nem otthon voltam.Valaki szuszogott mellettem megfordultam és Harryt pillantottam meg.Akkor ez Harry szobája de annyira még emlékeztem hogy a nappaliban voltunk.Meztelenül feküdtem mellette amit annyit jelentett hogy sikerült lefeküdnünk.Remek Dany tegnap szakítottál a barátoddal és  már aznap mással fekszel le!Körülnéztem hogy hol vannak a ruháim de sehol nem láttam csak a fehérneműmet.A takaróval körbe tekertem magam majd elindultam a ruhadarab felé gyorsan felvettem és kinyitottam Harry szekrényét.Semmit nem láttam belőle mert minden össze-vissza volt.Kivettem egy aránylag hosszú pólót.Felvettem majd kerestem valami nadrágot is.Találtam egy fekete csőnadrágot de még az is egy kicsit nagy volt rám.Miután felvettem a cuccokat kimentem a fürdőbe és megnéztem hogy nézek ki.Ismét Ash cuccai között turkáltam és rendbe szedtem magam.Találtam egy hajgöndörítőt így kipróbáltam milyen lesz a hajam ha be van göndörítve.A végeredmény egész jó lett.A konyhába tartottam mikor erős fájás nyílalt bele a fejembe.
-Á ez a hülye másnaposság!-mondtam és a fejemhez kaptam.Elég korán lehetett mert még senki sem volt fent.Elkezdtem keresni a gyógyszerek közt és találtam egyet fejfájás ellen.
-Igen hős vagy Dany!-emeltem magasba az egy szem gyógyszert.Kezdek megőrülni.Gyorsan bevettem a gyógyszert majd csináltam egy kávét és benéztem a hűtőbe.Semmi.Semmi nem volt a hűtőben.Felvettem a kapucnit mert el akartam menni a boltba és esett az eső kabátom meg nem volt.Őppen ki akartam menni a konyhából amikor valaki hátulról rá tette a kezét a vállamra.
-Hello Harry!-köszönt Louis.Meglepődtem mert miért lennék Harry?Aztán leesett a hajamat nem látta és Harry ruhájában voltam.Halkan elkuncogtam magam majd megfordultam.Látnotok kellet volna Louis arcát ahogy meglepődik és nem tudja mit csináljon.
-Dany?-kérdezte halkan ijedt arccal.
-Igen.-mondtam még mindig kuncogva.
-De miért vagy Harry ruhájában?-kérdezte és kicsit kezdett ideges lenni.
-Megmagyarázom!-mondtam és feltettem a kezemet.
-Szóval az úgy volt...-elkezdtem mesélni neki a történetet.-....és akkor azt mondta aludjak itt mert már sötét van aztán adta ezt a ruhát hogy ne kelljen a másik ruhámban aludni.-mondtam de nem a teljes igazságot nem mondtam el hogy lefeküdtünk hogy igazából én választottam ezt a ruhát nem mertem neki elmondani.

                                                             


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése