2013. május 20., hétfő

13.Hawaii meglepi

Dany:


Este 6-ra hazaértek a fiúk és azt mondták nyolckor indulunk bulizni.Két óránk volt elkészülni ami pont elég volt.Ash kék fehér ruhában én pedig fekete kék ruhában voltam.A hajunkat masniba csináltunk a körmünket meg kifestettük.A fiúk gyorsan elkészültek ezért már indultunk is.Valami híres helyre mentünk ahol már 9-kor jó volt a hangulat.Táncoltunk énekeltünk végül Harry megfogta a csípőmet és együtt mozgattuk.A fiúk is nagyon jól érezték magukat főleg Niall mert már ivott egy kicsit.Az első kört magamnak kértem a bárpultnál a többit már vegyesen hozták a többiek.Ashel bementünk a mosdóba megigazítani magunkat és elintézni a dolgunkat.Amikor Ash wc-én volt hirtelen a tükörbe többet láttam magamból és egyre többet végül már csak azt hallottam ahogy a fejem koppan a csempén.
Ash:
Hatalmas koppanást hallottam ezért megnéztem mi volt az.Dany feküdt a földön eszméletlenül.
-Dany!Dany!Jól vagy?-kérdeztem aggodalmasan mert felébredt.
-Mi persze mi történt?-kérdezte lassan.
-Elájultál ne menjünk haza?-kérdeztem ijedten.
-Nem kell menjünk vissza.-mondta határozott választ amire kimentünk és tovább buliztunk.
Harry:
A buli jó volt és Danyvel is jól éreztük magunkat.Egyszer bementünk a táncparkettre táncolni és összeesett gyorsan odavittem a többiekhez ők meg azt mondták menjünk haza.Befektettük az ágyba és próbáltuk felébreszteni de Ash azt mondta hogy holnapra felébred és nem lesz semmi baja.Reggel nem ébredt fel de Ash azt mondta várjunk délig és ha nem ébred fel bevisszük a kórházba.
Dany:
Az estéből alig emlékszem valamire.Amikor felébredtem Harry szobájában találtam magam vittem cuccot a fiúkhoz és felvettem nagy nehezen valami ruhát mert alig bírtam megállni a lábamon.Amikor a tükörbe néztem ki voltak tágulva a pupilláim és nagyon megijedtem.Lementem a nappaliba de nem láttam a többieket.A kertben voltak éppen ebédet csináltak kimentem hozzájuk és mindenki azzal a kérdéssel jött hogy jól vagyok-e.
-Ash beszélhetnénk?-kérdeztem miközben arrébb húztam.
-Mond.-mondta vidáman.
-Nézd a szememet.-mondtam mikor a szememre mutattam.
-Úristen!-kiabált fel amire a többiek felfigyeltek.
-Szerinted az?-kérdeztem tőle félénken.
-Valószínű...-mondta amire szepegni kezdtem.
-Nyugi biztos valaki az italodba tette.-nyugtatgatott Ash.
-És ha nem...-mondtam ijedten.Megnyugtatott aztán elmentünk ebédelni.Próbáltam kerülni a szemkontaktust a többiekkel de Harryvel nem sikerült.Később félre hívott és megkérdezte mi van a szememmel.
-Nem tudom Ash azt mondta hogy csak az italomba  kevertek valamit...-mondtam szipogva.
-Nyugi egy kis idő múlva úgy is elmúlik.-mondta miközben megölelt.Eldöntöttük a fiúkkal és Ashel hogy kimegyünk a parkba a szökőkúthoz.Amikor odaértünk a fiúk egyből a szökőkútba ugrottak mi lányok pedig kint maradtunk amit a fiúk nem tűrtek és belevittek minket is.Jót szórakoztunk aztán hazamentünk csurom vizesen.Amikor átöltöztem magamat néztem a tükörbe és Harry odaállt a hátam mögé csinált egy fotót ahogy együtt vagyunk aztán elfutott vele.
-Feltehetem?-kérdezte miközben nyújtózkodtam a fényképért.
-Nem!Harry add ide!-kiabáltam neki hiába.Gyorsan feltette és kitörölte a fényképet a telefonjáról.
-Bocsi de már feltettem.-mondta amire ráugrottam és összeborzoltam a haját.
-Hé most pont jó volt a hajam.-durcázott be.
-Bocsi báránykám.-mondtam kutya szemekkel.Megcsókolt aztán 10 perc múlva bealudt én meg lementem elpróbálni a táncot majd visszamentem hozzá aludni.Amikor megöleltem megszólalt.
-Azt hittem sose jössz vissza.-mondta óriási vigyorral az arcán amire elmosolyodtam.Reggel megint korán keltem mert táncsuliba kellett mennem.Ahogy beértem megkaptam a szokásos beszólásokat Besstől aztán kezdődött az óra.A mai órát én tartottam mert be voltunk osztva hogy melyik nap ki tanít.Szerintem az óra jó volt aztán elmentem a fiúkhoz.Ash nem volt otthon ezért megtudtuk beszélni a születésnapját.
-Szóval azt tudjátok hogy 3 nap múlva lesz Ash születésnapja és szerintetek mit csináljunk neki?-kérdeztem tőlük nagy szemekkel.
-Én már terveztem Hawaira egy két hetes utat kettőnknek.-mondta Louis amire elképedtem hisz ez óriási ajándék.
-Jó tőlem egy jó kis ajándékot kap amit már nagyon régen szeretne és ti fiúk?-kérdeztem a maradék fiúktól.
-Megcsináljuk a tortát.-mondták egyszerre amire elröhögtem magamat  mert pont a fiúk fognak tortát csinálni.
-Jó akkor ezt megbeszéltük.-mondtam mikor Ash ért haza.Már este 6 volt ezért elmentem gyorsan megvenni az ajándékot Ashnek.Egy gyönyörű ruhát vettem egy cipővel.Elég későn értem haza mert még körülnéztem máshol is és vettem néhány cuccot magamnak.Kivételesen nem a fiúkhoz hanem a saját házunkba mentem.
-2 nap elteltével-
Asnek ma van a születésnapja.Az a két nap gyorsan eltelt és a szokásos ment táncsuli fiúk és ez így ment két napig.Ma délután köszöntjük fel Ashet és a fiúk ma készítik el a tortát.Amikor elkezdték volt egy kis baj mert Niall mindent felfalt és alig maradt valami.
-Fiúk segítsek?-kérdeztem amire megfordultak és könyörögni kezdtek.Felosztottam hogy ki mit csinált és pont kész lettünk öt perccel azelőtt hogy Ash megérkezett.Amikor belépett értetlenül nézett ránk.
-Boldog születésnapot Ash!-kiabáltuk egyszerre amire elkezdett sírni az örömtől.Átadtam neki az ajándékot amire még jobban könnyezett mert már hónapok óta gyűjt rá.
-Összepakoltál?-kérdezte Lou Ashtől mert most megyünk ki a reptérre.
-Igen de hova megyünk?-kérdezte könnyezve.
-Hawaira!-kiabálta hangosan Lou.Annyira jó volt boldognak látni régen volt ennyire boldog.Kikísértük őket a reptérre aztán hazamentünk.
-És mi mit fogunk csinálni?-kérdeztem izgatottan.
-Semmit.-válaszolták egyszerre a fiúk fáradtan.
-Ne már csináljunk valamit.-mondtam a levegőnek mert ők már elaludtak.
-Elmegyek futni.-súgtam Harry fülébe de nem hiszem hogy felfogta.Egy kis futás után átvittem néhány cuccomat a fiúkhoz mert egy hétig  lesz itthon Ash.A fiúk még mindig aludtak ezért felmentem Harry szobájába laptopozni.Megnéztem a Twitteremet és rengeteg követőm lett.Néhányukat visszakövettem aztán egy ismeretlen szám hívott fel.
-Hallo?-szóltam bele.
-Szia Dany Bess vagyok.-mondta zokogva.
-Szia mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Tudnánk találkozni?-kérdezte még mindig zokogva.
-Persze de mi a baj?-kérdeztem.
-Majd elmondom fél óra múlva találkozzunk a plázánál jó?-kérdezte.
-Igen.-és kinyomtam.Gyorsan felöltöztem és elindultam a pláza felé.Egyből megláttam Besst és odamentem hozzá.
-Szia mi a baj?-kérdeztem miközben megölelt.
-Tegnap este láttam a barátomat egy másik lánnyal csókolózni pedig már féléve együtt voltunk.-mondta sírva.
-Semmi baj gyere menjünk vásárolni majd az eltereli a figyelmedet.-mondtam miközben a hátát simogattam.Jobban megismertem de azt nem tudom még mindig hogy miért pont engem hívott fel.
-És miért engem hívtál fel?-kérdeztem értetlenül.
-Nem tudom de bocsáss meg azért ahogyan viselkedtem veled.-mondta már kicsit jobb kedvűen.A telefonomon  jött egy sms hogy a technikai okok miatt másfél hétig nincs táncsuli.
-Nincs kedved eljönni hozzánk filmet nézni meg medencézni?-kérdeztem Besst amitől egyből kiült a mosoly a szájára.Amikor hazamentünk a fiúk már fent voltak ezért gyorsan bemutattam a fiúknak Besst.
-Fiúk ő itt Bess az egyik táncostársam.-mondtam és közben láttam hogy Bess és Zayn csak egymást nézik.
-Arra gondoltam hogy medencézhetnénk egy kicsit.-szólaltam meg amire a fiúk 10 perc múlva fürdőgatyában  rohantak le a lépcsőről és ezt kiabálták:
-Indulhat a party!-gyorsan átöltöztünk Bessel aztán csatlakoztunk a többiekhez.Az este jól telt a végén pedig Zayn hazakísérte Besst és aludtunk.Reggel korán keltem ezért lementem a nappaliba és neteztem.Nem sokkal később Harry ölelt át hátulról és adott egy csókot.
-Arra gondoltam elmehetnénk valahova a fiúkkal hogy ne unatkozzunk.-kezdett bele a beszédbe Harry.
-Egyetértek menjünk el mondjuk.....Los Angelesbe egy hétre jó?-kérdeztem Harrytől amire elmosolyodott és lehívta a fiúkat.
-Szóval azt találtuk ki hogy elmegyünk mi is nyaralni Los Angelesbe egy hétre jó?-kérdezte Harry a fiúktól amire nem várt reakciót kaptunk.A fiúk össze vissza rohangáltak végül kaptunk egy óriási ölelést.Amikor lehigattak elmondtuk nekik a részleteket és másnap délben már indultunk is.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése