2013. május 5., vasárnap

11.Ne számíts rám!

                                                      Lehet hogy elfelejtették?.....

Dany:
Nem hiszem hogy elfelejtették Ash nem olyan sose felejt el semmit.Hívtam egy taxit és hazamentem.Beültem a tévé elé és elkezdett csörögni a telefonom.Azt hittem Ash hív hogy felköszöntsön de csalódtam mert Trina hívott.
-Szia.-köszöntem neki szomorúan.
-Szia mi a baj?-kérdezte.
-Semmi.-mondtam lehangoltan.
-Szóval menj be a táncklubba de öltözz ki és a sminket se felejtsd el rendben?-kérdezte.
-Igen.-mondtam érdekesen.Azt a cipőt vettem fel amit Jennifertől kaptam plusz egy hasonló színű ruhát.
 Elindultam a klub felé és nem sokára oda is értem.Amikor beléptem sötét feloltottam a villanyt és mindenki egyszerre kiabálta azt hogy boldog születésnapot.A számhoz kaptam és elkezdtem mosolyogni.Viszont a fiúk és Ash nem voltak otthon.Megláttam a bátyámat akit már 3 éve nem láttam.
-Hugicám!-kiabált miközben megölelt.
-Úristen de régen láttalak.-mondtam miközben adtam neki egy puszit.Nagyon meglepődtem mert sose érdeklődött irántam és amikor 15 éves voltam elhagyott mert megkérte a barátnője kezét és összeköltöztek.Nagyon sok ajándékot kaptam és a hangulat is jó volt.Nem gondoltam olyan sokat Ashékre de azért rosszul esett hogy nem jöttek ki elém és hogy nem köszöntöttek fel.A bátyámmal hajnal 4-kor mentünk haza és nálam aludt vagyis nálunk de Ash nem volt otthon.
Ash:
Este a fiúkkal csináltunk egy medencés bulit de valami hiányzott.
-Úristen!-kiabáltam fel de nem hallották a többiek mert hangos volt a zene.Elfelejtettem kimenni a reptérre és ma van Dany születésnapja.Próbáltam felhívni de nem vette fel a telefont.Szegény szerintem így is nagyon szomorú és ha megtudja hogy Harry Rachelelel jár nagyon kifog akadni.
Másnap
Dany:
Reggel nagyon fájt a fejem de bevettem egy fejfájás csillapítót.Elég sokáig aludtunk olyan 12-ig.Bátyámnak délután indult a repülőgépe Hollandiába én pedig elmentem a fiúkhoz Ashel beszélni.Amikor bekopogtam Niall nyitott ajtót.
-Dany!-kiabált miközben megölelt.
-Mikor jöttél haza?-kérdezte miközben beengedett.
-Tegnap délután Ash itt van?-kérdeztem szomorúan.
-Nincs elment vásárolni.-mondta.
-Mi a baj?-kérdezte ismét Niall mert a többiek fent voltak az emeleten.
-Semmi.-mondtam.
-Mondd már el!-hisztizett.
-Tegnap előtt beszéltem Ashel és azt mondta kijöttök a repülőtérre de úgy látszik elfelejtette és tegnap volt a születésnapom amit 7 évig sose felejtett el de most igen.-mondtam már zokogva.Niall a hátamat simogatta miközben leültem a nappaliba.
-Lehívjam a többieket?-kérdezte kedvesen.
-Nem kell majd ha hazaér Ash mond meg neki hogy kerestem.-mondtam miközben felálltam és az ajtó felé indultam.Amikor kinyitottam az ajtót pont Ash akart bejönni és tágra nyílt szemekkel nézett rám.
-Szi....szia.-köszönt dadogva.
-Szia.-mondtam neki miközben elálltam az útból.
-Beszélnünk kell.-mondtam teljesen komolyan amire megfordult és félénk arcot vágott.
-Én sajnálom hogy nem mentem ki a reptérre és hogy nem köszöntöttelek fel de teljesen kiment a fejemből.-mondta miközben megakart ölelni de nem hagytam.
-Szerinted ennyivel el van intézve?-kérdeztem tőle idegesen.
-Nem de én azt hittem meg fogsz bocsátani.-mondta félve.
-Akkor rosszul hitted mert eddig nem sikerült elfelejtened a születésnapom most pedig sikerült.-mondtam kiabálva amire elkezdett zokogni.
-É...én sajnálom nem akartalak megbántani.-mondta zokogva.
-Képzeld nekem van egy barátnőm akit kb. fél éve ismerek és még ő is felköszöntött.-mondtam már kicsit nyugodtabban.
-Igaza volt Jennifernek nem kellett volna hazajönnöm.-mondtam és bevágtam magam után az ajtót.Hazamentem és elkezdtem bepakolni a bőröndömbe amikor valaki csöngetett.Kinyitottam az ajtót és Ash volt ott.
-Hova mész?-kérdezte kisírt szemekkel.
-Nem mindegy neked majd elfelejtesz engem is ahogyan mindent.-mondtam és kimentem az ajtón a bőröndömmel együtt.
-Költözz be Louissal vagy mindegy de én ide nem jövök vissza.-mondtam dühösen.Felhívtam Trinát hogy elmehetek-e az ő házába néhány napra.Szerencsére megengedte de csak akkor ha fizetem az albérletet.Másnap délben összefutottam Rachelelel.
-Szia Dany.-köszönt kedvesen.
-Szia.-köszöntem furcsálva.
-Ezt a koreográfiát meg kell tanulnod holnapra mert fellépésünk lesz  1-kor és azt akarom hogy jól menjen.-mondta most már gúnyosan.
-Miért van ilyen jó kedved?-kérdeztem furcsán.
-Csak azért mert egy cuki fiúbanda egyike a pasim név szerint Harry Styles.-mondta miközben elment és nevetett egyet.Teljesen lefagytam.Pont Rachele kell neki?Hát Harry sem normális.Hazamentem és elkezdtem gyakorolni.Sajnos nem ment túl jól mert mindent levertem abban a kicsi szobában.Átmentem a fiúkhoz remélve hogy nincs otthon se Harry se Ash.Zayn nyitott ajtót.
-Szia.-köszöntem neki.
-Szia bejössz?-kérdezte amire bólintottam egyet.
-Ash itt van?-kérdeztem.
-Nincs ahogyan a fiúk sem mert átmentek hozzátok vigasztalni.-mondta Zayn furcsálva.
-Inkább csak hozzá.-mondtam miközben a földet néztem.Elmeséltem Zaynnek hogy mi történt mert ő sem volt itthon elment a szüleihez.
-Szóval azt szeretném kérdezni hogy itt maradhatok-e táncolni csak egy kicsi időre?-kérdeztem tőle kiskutya pofival.
-Tőlem de azt se tudják hogy én itt vagyok mert csak holnap jönnék haza de hamarabb jöttem.-mondta.
-Akkor ez titkos dolog.-mondtam sejtelmesen miközben összebokszoltuk a kezünket.Zayn megkért engem hogy tanítsam meg neki is a koreográfiát.Zaynnel gyorsabban tanultam én is és ő is velem.Amikor odament a hűtőhöz egy sört dobott a kezembe.Felmentünk a szobájába és kerestünk egy hasonló szerelést amibe tudunk táncolni mert felvettük videóra és feltettük a netre.Aztán még röhögtünk egy kicsit és ittunk is egy kicsit.Indítottunk zenét és táncoltunk.Egyszer túl közel kerültünk egymáshoz amire elmosolyodott és megcsókolt.Nem éreztem rosszul magam hiszen Harryvel már nem vagyunk együtt.Hallottuk hogy valaki a zárba teszi a kulcsot ezért gyorsan felrohantunk Zayn szobájába.
-Szegény Ash Dany jól kikészítette.-ez hallottuk lentről valószínű hogy Harry mondta.
-Danyt is meglehet érteni Ash meg úgy sincs egyedül mert ott van Louis.-mondta Niall.Kedves volt tőle hogy megvédett.
-Elmentem a fürdőbe.-mondta Harry.
-Én meg aludni.-mondta többi fiú egyszerre.Kicsit elröhögtük magunkat aztán lementünk a nappaliba.Érdekes hogy a fiúk nem ébredtek fel mert lehet hogy kicsit hangosak voltunk.Csináltunk egy képet ahol ugyanolyan szerelésben vagyunk és feltettük Twitterre.Egész éjszaka szórakoztunk végül a kanapén kidőltünk és Zayn hasán aludtam el.Reggel szerencsére hamarabb felkeltem mint a fiúk és nem láttak meg minket.
-Zayn,Zayn.-mondtam neki miközben a vállát rángattam.
-Mi?Mi van?-kérdezte értetlenül.
-Elmegyek mert nekem nem kéne itt lennem majd később beszélünk szia.-mondtam neki és adtam egy csókot a szájára.
Amikor kiléptem az ajtón Louissal találkoztam gyorsan elrohantam volna ha nem húz vissza.
-Mit csináltál Ashel?-kérdezte idegesen.
-Semmit mit csináltam volna?-kérdeztem vissza.Próbáltam kirángatni a kezem az ő kezéből de nem hagyta.
-Engedj már el!-kiabáltam Louisra amire nagy nehezen elengedte.
-Egyébként Ash csak magának köszönheti és mond meg neki hogy rám ne számítson egy ideig.-mondtam és elrohantam.Utánanéztem a tánciskoláknak mert főiskolára akartam menni.1-kor mentem a fellépésre és én úgy tudtam hogy csapatban adjuk elő azt a táncot amit tegnap Zaynnel gyakoroltunk de egyedül kellett előadnom.
-Most pedig Danyel Clark következik és Flo Ridatól a Let It Rollra fog táncolni!-mondta a bemondó.Felmentem a színpadra és nem azt a táncot táncoltam hanem improvizáltam egy jó kis táncot.Amikor lejöttem megkaptam a leszidást Racheletől.
-Ennyi erővel miért nem rúgsz ki a csapatból?-kérdeztem tőle dühösen.
-Igazad van ki vagy rúgva.-mondta és hátat fordított.Elakartam menni de középkorú hölgy leszólított.
-Elnézést ön Danyel Clark?-kérdezte.
-Igen.-mondtam.
-A HHD-nek vagyok az igazgatója és azt szeretném kérdezni hogy nem akarod hogy felvegyelek?-kérdezte amitől elvoltam képedve hiszen az a legjobb táncegyetem.(HHD=Hip-Hop Dance)
-De igen nagyon örülnék neki.-mondtam izgatottan.
-Rendben pénteken gyere be az egyetemre és megbeszéljük ez pedig a telefon számom.-mondta miközben a kezembe nyújtotta.
-Rendben köszönöm akkor a pénteken.-mondtam izgatottan.Hazarohantam aztán elmentem a fiúkhoz mert elakartam mondani Zaynnek.Bekopogtam és pont Zayn nyitott ajtót.
-Felvettek az egyetemre!-ordibáltam miközben a nyakába ugrottam.
-Örülök de leszállnál rólam?-kérdezte viccesen.
-Persze bocsi.-mondtam én is nevetve.Becsukta maga mögött az ajtót mert itthon voltak a fiúk.
-Délután elmehetnénk a vidámparkba.-mondtam izgatottan.
-Jó majd valahogy majd megszökök a fiúktól találkozzunk mondjuk a parkba 3-kor jó?-kérdezte amire bólintottam és elmentem.





                                                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése