2013. május 5., vasárnap

10.Jó volt veled

                     Nemsokára ideértek és ahogy megláttam Danyt hirtelen nem ismertem fel...

Ash:
10 centis magassarkúban kisminkelve és melírozott hajjal jött oda hozzánk.
-Sziasztok.-mondta és adott mindenki egy puszit (még Harrynek is).
-Szia.-mondtuk egyszerre.
-Fiúk Justin Bieber a barátom.-mutatta be a barátját.Mindenkivel kezet fogott aztán bemutatta a barátnőjét is.Elindultunk haza és úgy döntöttünk hogy Trina,Justin és Dany a mi házunkban én pedig a fiúknál alszok ahogyan eddig is.
Dany:
Kipakoltunk aztán átmentünk a fiúkhoz medencézni.Jól éreztük magunkat hazafelé pedig sétáltunk.Úgy láttam hogy Zaynnek bejön Trina és hogy a fiúk megkedvelték Justint mert a medencénél láttam őket röhögni.
-Jól érezted magad?-kérdeztem Justintól.
-Ja jó fejek a fiúk is.-mondta elégedetten.
-Örülök hogy szimpatikusak neked.-mondtam neki miközben megcsókoltam.Este nem mentünk sehova mert holnap megyünk az erdőbe táborozni.Másnap reggel a csengőre ébredtem.Lassan lementem és amikor kinyitottam az ajtót Niall ugrott a nyakamba.
-Éhes vagyok?-kiabált.
-Oké mindjárt csinálok kaját.-a többiek is bejöttek aztán felmentem felkelteni.
-Trina ébredj!-kiabáltam neki.
-Nem.-válaszolta durcásan.
-Itt van Zayn is.-mondtam neki miközben a szemöldökömet húztam fel le.Gyorsan kiugrott az ágyból felöltözött és lement a többiekhez.
-Justin ébredj!-kiabáltam neki is.
-Mindjárt még 10 perc anya.-mondta ő is durcásan.Lementem a többiekhez és hárman lányok elkezdtünk rántottát sütni.Egész jó lett és amikor végeztünk sikerült kijönnie Justinnak is az ágyból.
-Mióta vagyok az anyád?-kérdeztem tőle viccesen.
-Mi mikor szólítottalak így?-kérdezte még félálomban.
-10 perccel ezelőtt.-mondtam és adtam neki egy puszit.
-Elmentem felöltözni.-mondtam a többieknek mert még pizsamában voltam.Felvettem egy melegítőt  aztán lementem.
-De jó nekem nem maradt semmi.-mondtam durcásan.
-Bocsi de nagyon éhesek voltunk.-mondta Ash.
-És akkor mikor indulunk?-kérdezte Zayn.
-Én még elmegyek futni aztán indulhatunk.-mondtam.
-Ash dobsz egy almát a hűtőből?-kérdeztem amire pont a kezembe dobta.
-Egy óra és itt vagyok.-mondtam miközben beleharaptam az almába.Amikor hazaértem nem volt otthon senki csak egy cetli.
Elmentünk a Deani erdőbe fuss utánunk! :)
Puszi: A fiúk és a lányok
Deani erdő 2 kilométerre volt a házunktól.Elindultam üres gyomorral és 1 óra alatt odaértem.Egyből megláttam a tábor tüzet.Amikor odaértem azt láttam hogy a fiúk (és még Justin is) fruit ninjáztak csak élőben.
-Ti nem vagytok normálisak.-mondtam a fiúknak miközben kifújtam magamat.
-Miért?-kérdezték egyszerre amire elröhögtem magam.
-2 kilométert futottam üres gyomorral.-mondtam amikor leültem.Ash gyorsan a kezembe adott egy szendvicset amit 2 perc alatt megettem.Este elmentünk éjszakai bújócskára.Először Niall számolt.Amikor elfutottam az erdőbe megbotlottam egy fában és egy kéz értem nyúlt.
-Óvatosan.-nevetett Harry miközben behúzott egy  fa mögé.
-Ne nevess nem vicces.-mondtam durcásan.
-Jó nyugi.-mondta még mindig nevetve egy kicsit.Közel húzott magához hogy Niall ne lásson meg minket.A szánk túl közel volt egymáshoz és már nem tehettem semmit, megcsókolt.A hasunk összeért és éreztem ahogyan levegőt vesz.
-Bocsi én nem akartam csak..-nem bírta tovább mondani mert Niall megijesztett minket.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!-sikítottam torkom szakadtából.A fiúk csak röhögtek rajtam én pedig  ott álltam keresztebe tett kézzel.Miután megkerestük a többieket visszamentünk a táborhelyre.Justinnal aludtam és este átgondoltam a mi Harryvel és velem történt rájöttem hogy még mindig szeretem.Másnap reggel indulnunk kellett haza.A repülőgépen beszélgettem Justinnal.
-Justin én azt szeretném mondani hogy tegnap csókolóztam Harryvel és én rájöttem hogy még mindig szeretem.-mondtam halkan.
-Én megértelek és nem haragszom hogyha szakítunk.-mondta nyugodtan.
-Köszönöm.-mondtam miközben megöleltem.
-De azért jó volt veled.-mondtam neki boldogan.
Trina mellettem bealudt én meg alig bírtam pihenni mert elég hangosan horkolt.Ahogyan haza értünk bedőltem az ágyba de reggel már megint korán kellett kelnünk mert próba volt.Próba után hazamentünk később pedig Jennifer elvitt minket (Trina,Justin  és én) egy étterembe.
Nagyon jól éreztük magunkat és Justinnal is könnyen megegyeztünk hogy barátok leszünk és úgy látszott rajta hogy nem fog próbálkozni.Este elég későn értünk haza de nem voltunk fáradtak másnap.Sok klipet felvettünk és elég jók lettek.
-fél év múlva-
Dany:
Gyorsan eltelt az a fél év és szinte mindenhol híresek voltunk.Holnap megyek vissza Londonba de Trina nem jött mert Jennifer ajánlott nekünk egy 1 éves szerződést de én nem fogadtam el.Felhívtam Asht.
-Szia holnap indulok haza kijössz a reptérre a fiúkkal?-kérdeztem izgatottan.
-Szia persze hogy kimegyünk mindig kimegyünk.-mondta ő is izgatottan.
-Oké akkor holnap találkozunk egykor a reptéren szia puszi.-mondtam és kinyomtam.Holnapi nap nagy nap lesz hiszen akkor leszek 18 és akkor megyek haza Londonba.Másnap reggel Trina egy ajándék dobozkával jött ki a szobájából.
-Boldog születésnapot!-mondta miközben a kezembe adta a dobozkát.Amikor kinyitottam egy fél nyaklánc volt benne amin egy Best Friend felirat volt.Amikor a nyakamba tettem előhúzta a pólója alól a másik felét és össze tettük a kettőt.
-Nagyon köszönöm.-mondtam miközben kipotyogtak a könnyeim.Jennifertől egy cipőt kaptam Justintól pedig egy képet amin ketten vagyunk egy gyönyörű kertben.Elmentem és egy taxi vitt ki a reptérre.Az út közben átgondoltam hogy mi történt velem Hollywoodban és csak jó emlékek kötnek ide.A repülő út nem volt hosszú.A reptéren nem láttam se a fiúkat se Asht.Lehet hogy elfelejtették?....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése