2013. április 28., vasárnap

9.Ennyi volt!

Dany:
Estére nem akartam annyira kiöltözni meg ő is azt mondta hogy ne öltözzek ki.Egy kék rövidnadrágot vettem fel egy rózsaszín dzsekivel.Elég pontos volt mert pont 8-ra ért ide.
-Szia hova megyünk?-kérdeztem.
-Szia és az pedig titok.-mondta és kihúzott az ajtón.Egy gyönyörű dombra vitt fel a Hollywood felirathoz.
-Ez gyönyörű.-mondtam elképedve.A Hollywood feliratnál piknikeztünk.Sokat nevettünk és jól éreztük magunkat.
-Köszönöm az es..-nem bírtam végig mondani mert megcsókolt.
-Én sajnálom nem akartam bo...-ezen biztos meglepődött mert visszacsókoltam.Annyira jól csókolt hogy nem bírtam vissza fogni magam.Este 10-re hazavitt és elbúcsúztunk egymástól.Bementem a saját szobámba és átgondoltam a történteket.Talán érzek valamit Justin iránt?De Harryt is szeretem.Fél év..olyan sok idő biztos hogy ő sem bírja ki.Nem tudom hogy döntsek.Nem gondolkodtam sokáig mert elaludtam.Másnap megint korán keltem mert próba volt.A próbateremben találkoztam Justinnal.
-Szia.-köszöntem neki.
-Szia.-köszönt vissza.
-A tegnap estét nem bántam meg de nem tudom hogy döntsek egy kis időt kérnék mert nekem otthon van barátom úgyhogy ha nem baj csak egy kicsi időt kérnék.-hadartam el gyorsan.
-Semmi baj majd szólj ha döntöttél addig csak maradjunk barátok.-mondta amire csak bólintottam.
Ash:
Reggel az újságot néztem és amikor megláttam a Danyről szóló cikket nagyra tátott szájjal néztem a képet.Dany és Justin Bieber?Az nem lehet hisz szereti Harryt.Ezt a cikket el kell tüntetnem Harry nem láthatja meg.
-Jó reggelt.-mondta Harry a fejem mellett.
-Úristen mit ijesztgetsz!-kiabáltam fel.
-Az mi?-kérdezte miközben kikapta a kezemből az újságot.
-Semmi add vissza!-kiabáltam rá.
-Nem hiszem el még csak 3 napja ment el!-kiabált ő is.Szerintem Danyt hívta mert nagyon ideges lett.
-Szia kedves Dany.-mondta idegesen.
-Neked meg mi bajod van?-hallottam ahogy üvöltött a telefonból.
-Semmi csak az hogy megcsaltál!-mondta ő is kiabálva.
-Oh...értem Harry én sajnálom de nem fogok ki bírni fél évet pasizás nélkül!-mondta még mindig kiabálva Dany.
-Rendben akkor részemről ennyi volt!-kiabálta Harry a telefonba.
-Részemről is!-mondta Dany már kicsit zokogva.
-Jól vagy?-kérdeztem Harrytől.Megrázta a fejét aztán felment a szobájába.
Dany:
Zokogva rohantam Trina után.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Nem,most szakítottam a barátommal.-mondtam sírva.
-Szegénykém.-mondta miközben a hátamat simogatta.Amikor hazaértünk berohantam a a szobámba és felhívtam Justint.
-Szia.-mondtam szipogva.
-Szia jól vagy?-kérdezte.
-Mondjuk, át tudnál jönni?-kérdeztem vissza.
-Persze mindjárt ott vagyok.-mondta és kinyomott.10 perc alatt ideért.
-Szia.-mondtam és adtam neki egy puszit.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Nem rég szakítottam a barátommal és azt akarom mondani hogy én szívesen lennék a barátnőd ha neked is jó így?-kérdeztem tőle.
-Persze hogy jó így és örülök hogy így döntöttél de nem kéne neked egy kis szünet?-kérdezett vissza.
-Nem, így legalább elfelejtem.-mondtam és megcsókoltam.Szerintem elaludtam Justin ölébe mert fel akart állni de nem engedtem.
-Ne menj el kérlek!-könyörögtem neki.
-Jó de felvihetlek a szobádba?-kérdezte bólintottam egyet aztán felvitt.Reggel Justin keltett mert különben elkéstünk volna így is futnunk kellett.Ma vettük fel a videó klipet és szerintem elég jól sikerült.Este elmentünk Trinával és Justinnal bulizni mert most egy hét szabadságunk van.Ugyanabba a klubba mentünk ahol az első napon voltunk Trinával.Nem öltözünk ki annyira de  csak azért mert táncolni akartunk.
Trina
Én

A klubba Justin ismert pár DJ-t ezért tudtunk számokat kérni.Az egyik szám az volt amire táncoltunk ezért hárman elkezdtünk rá táncolni.Egyszer Justinnal elkezdtünk táncolni és az egész klub ránk figyelt.A végén mindenki tapsolt nekünk hogy még egyet.Sokat táncoltunk és megittunk néhány koktélt.Trina talált egy táncos társat magának és aztán már négyesben táncoltunk.Fél hatra értünk haza de nem volt baj mert egy hét szabadságot kaptunk.
-Gyere bemegyünk a szobámba!-mondtam Justinnak miközben behúztam a szobámba.Elkezdtünk csókolózni aztán levettem a pólómat.
-Nem korai ez egy kicsit?-kérdezte.
-Nem folytassuk.-mondtam neki magabiztosan.Délután 2-kor keltem fel de Justin már nem volt mellettem.Felöltöztem és lementem a konyhába.
-Jó délutánt!-köszönt viccesen Justin.
-Neked is.-mondtam miközben adtam neki egy csókot.Amikor bekapcsoltuk a tévét a tegnap esti táncunkat adták le.
Úgy látszik megvan az új sztárpárosunk!A híres Justin Bieber és Danyel Clark tegnap este meghódították a táncparkettet.Jennifer Lopez igazán büszke lehet a táncosaira!
-Büszke is vagyok.-mondta a hátunk mögül Jennifer.
-Úristen ne ijesztgess!-kiabáltam fel.
-Jennifer azt szeretném kérdezni hogy hazamehetnék-e 3 napra Londonba?-kérdeztem tőle miközben a hűtőhöz sétáltam.
-Elmehetsz de ne legyél fáradt amikor visszajössz.-mondta.
-Köszi.-mondtam amikor megöleltem.
-Justin te is hazajössz velem?-kérdeztem a kanapén ülő fiútól.
-Persze ha nem baj.-mondta.-Oké akkor holnap a reggeli géppel hazamegyünk.-mondtam amire Justin bólintott egyet.Összepakoltunk aztán felhívtam Asht.
-Szia van egy jó hírem.-mondtam izgatottan.
-Szia mondjad.-mondta ő is izgatottan.
-Szóval most van egy hét szabadságunk és arra gondoltam hogy Justinnal hazamegyünk 3 napra.-kíváncsi voltam mit mond majd erre.
-De jó tökre örülök de akkor máskor majd mi megyünk hozzátok.-mondta nagyon izgatottan.
-Holnap reggel indulunk kb. délre érünk oda kijössz a reptérre?-kérdeztem tőle reménykedve.
-Persze akkor holnap találkozunk szia.-mondta és kinyomott.Az este gyorsan eltelt és másnap már indultunk is.
Ash:
Ahogy letettem Danyt rögtön lehívtam a fiúkat a nappaliba.
-Szóval most beszéltem Danyvel és azt mondta holnap hazajön de csak 3 napra.-mondtam kíváncsian mert nem tudtam mit fognak szólni.
-Kijöttök velem a reptérre?-kérdeztem tőlük amire a válasz egy nagy igen volt kivéve Harrytől ő csak bólintott egyet.
-De nem egyedül jön hanem a barátjával meg a táncos társával.-mondtam félénken.
-Van barátja?-kérdezte Niall.
-Justin Bieber.-mondtam halkan.
-De nem Harryvel járnak?-kérdezte értetlenül Zayn.
-Már nem.-mondta Harry és felrohant a szobájába.Szerencsére gyorsan eltelt az a kis idő és már kint is voltunk a reptéren.Nemsokára ideértek és ahogy megláttam Danyt hirtelen nem ismertem fel...                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése