2013. április 24., szerda

4.A 2. forduló

Dany:
Reggel elég későn keltem olyan 12 körül kelhettem fel.Lementem a konyhába és csak egy cetlit találtam.
Elmentünk a Starbucksba gyere utánunk!
Ash
Gondoltam felöltözök aztán utánuk megyek de valaki átölelt hátulról.
-Hát te?-kérdeztem Harrytől.
-Én csak megvártalak.-mondta miközben a nyakamat csókolgatta.
-Csak mi vagyunk itt?-kérdeztem és megfordultam.
-Csak mi.-mondta.
-Akkor majd később utánuk megyünk.-mondtam és behúztam egy szobába.Szerintem egy órával később  utánuk mentünk volna ha nem jönnek haza.Harryvel éppen az ágyban feküdtünk amikor hallottuk hogy valaki kinyitja az ajtót.Az volt a baj hogy nem Harry szobájában voltunk hanem Louiséban.
-Harry hallottad?-kérdeztem kétségbeesetten.
-Igen gyorsan átrohanunk az én szobámba oké?-bólintottam és gyorsan felvettem a fehérneműmet.Óvatosan átosontunk Harry szobájába csak egy bökkenő volt hogy én közben elröhögtem magam de szerencsére megúsztuk és nem vettek észre.10 perc múlva kijöttünk Harry szobájából felöltözve.
-Sziasztok.-köszöntem nekik ők pedig csak a kezemet nézték.Sajnos elfelejtettem hogy be van kötve és kitettem az asztalra.Harryvel összenéztünk aztán lehúztam az asztalról a kezemet.El akartam indulni a lépcső felé de Ash megszólalt.
-Mi történt a kezeddel?-kérdezte gyanakodva.
-Ja csak beleállt egy szilánk és az orvos bekötötte.-mondtam higgadtan.
-Oké.....Mi?-kérdezte kicsit dühösen.
-Nyugi nincs semmi bajom jövőhéten leveszik a kötést.
-És miért nem mondtad el?-kérdezte.
-Mert nem akartam hogy ideges legyél.-mondtam és megöleltem de nagyon fájt a kezem ezért nyögtem egyet.
-Biztos jól vagy?-kérdezte aggódva.
-Persze csak az orvos azt mondta hogy ne erőltessem meg és nekünk....vagyis nekem sikerült.-Harry elnevette magát és én se bírtam tovább kicsit én is nevettem.
-Mi ezt most nem értem?-értetlenkedett Ash és vele a többiek is.
-Nem is baj.-mondtam még mindig nevetve de még Harry is nevetett.
-Szóval akkor ma mit csinálunk?-kérdeztem a többiektől.
-Menjünk állatkertbe!-vetette fel az ötletet Niall.Beleegyeztünk aztán elindultunk a közelben volt egy állatkert.Amikor bementünk először a majmokat láttam meg.
-Harry,nézd az a majom nagyon hasonlít rád.-mondtam neki viccelődve.
-Nem is igaz.-mondta durcásan.
-Igazad van.-mondtam neki miközben megforgattam a szememet.Tovább mentünk és megakarta fogni a kezemet de a bekötöttet.
-Inkább a másik kezemet.-mondtam neki és átmentem a másik oldalára.Az állatkert után beugrottunk kajáért egy kínaiba aztán hazamentünk.Kaja után elment mindenki aludni kivéve mi Harryvel.
-Nem akarsz most te aludni nálam?-kérdeztem Harryt.
-De csak összeszedem a cuccomat és aztán mehetünk.-mondta és felrohant a szobájába.Addig írtam egy cetlit a többieknek és elindultunk.Megnéztünk egy filmet aztán csináltunk valami kaját majd elmentünk aludni mert holnap suli lesz.Reggel normálisan keltem de Harryt nem bírtam felébreszteni ezért maradt a vizes vödör.Éppen rá akartam önteni amikor megszólalt.
-Nem kell mindjárt felébredek.-mondta nyűgösen.Gyorsan felült adtam neki egy csókot és kimentem.
-Ha adsz még egyet felébredek.-gyorsan odarohantam hozzá adtam neki még egy csókot és végre kijött az ágyból.Majdnem elkéstünk a suliból de szerencsére kocsival mentünk.Bent találkoztunk a többiekkel.Suli után gyakorolnom kellett a táncot de a kezem még mindig fájt.A tanár ma bejelentette hogy 3 hét múlva a szünetben elmegyünk egy 5 napos kirándulásra 1 tanárral.Még így is maradni fog 3 nap szünet mert az egész 8 napos.Gyakorlás után elmentem Harryékhez.
1 hét múlva
Dany:
Ma megyünk levenni a kötést a kezemről.Délelőtt kell mennem ezért az első két óráról hiányozni fogok.Holnapután lesz a verseny és még egy kicsit gyakorolnom kell úgyhogy ma csak a suliba találkozok a suliban.A verseny szerdán 12 kor lesz ezért akkor se megyek suliba.Még csak 8 óra van ezért tudok gyakorolni egy kicsit.Amikor bementem a kórházba az orvos már várt.
-Na nézzük meggyógyult-e a kezed.-mondta kicsit viccesen.Aztán levette a kötést.
-Rendben van mehetsz a versenyre is de előtte kend be ezzel a krémmel minden tesi és más tánc órákon kend be vele.-mondta miközben odaadott egy krémet a kezembe.Megköszöntem neki aztán elindultam a suliba.A szilánk helyén csak egy pici vágás látszódott de semmi  más nem.Amikor beértem nem láttam a fiúkat bementem minden terembe de nem láttam sehol őket.Hirtelen valaki megfordított.
-Minket keresel?-kérdezte Harry és adott egy csókot.
-Igen.-válaszoltam.
-Mutasd a kezedet.-fogta meg a kezemet Ash.
-Csak egy pici vágás van a helyén semmi vészes.-mondtam hogy nyugodjon meg.
-Tényleg semmi gáz.-mondta nyugodtan.Suli után én haza Ash pedig a fiúkhoz ment.
-Biztos nem jössz velünk?-kérdezte Harry.
-Nem de egy percre megfognád a cuccomat.-mondtam miközben odaadtam neki a táskám.Bementem a mosdóba és átvettem a tesi cuccomat.
-Köszi.-mondtam és adtam neki egy csókot.Elköszöntünk egymástól és ők kocsival én meg futva mentem hazafelé.Otthon rengeteget gyakoroltam és nagyon kifáradtam este úgy gondoltam átmegyek a fiúkhoz.Elfutottam a házukig és becsöngettem.Senki nem nyitott ajtót ezért elindultam egy parkba ahol még tudtam egy kicsit gyakorolni.Később vissza mentem a fiúk házához de akkor már ajtót nyitott Ash.
-Szia gyere be.-mondta kedvesen de egy kicsit megszédültem.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Persze csak sokat futottam hol vannak a többiek?-kérdeztem még egy kicsit mindig szédülve.
-Elmentek a Starbucksba kajáért mindjárt jönnek.-mondta Ash.Rengeteget beszélgettünk de egyre rosszabbul lettem.Nemsokára ideértek a fiúk de amikor beléptek elrohantam a vécére mert hánynom kellett.Nagyon rosszul éreztem magam de nem tudom mitől.Amikor kiléptem Ash odajött hozzám súgott valamit a fülembe.
-Biztos nem vagy terhes?-megráztam a fejem aztán leültem.
-Jól vagy?-kérdezte Harry.
-Per..-nem bírtam végig mondani mert megint a vécére rohantam.Harry utánam jött.
-Szerinted terhes vagyok?-kérdeztem félénken.
-Egy alkalomtól nem hiszem.-mondta idegesen.
Rachele
-Majd meglátjuk meddig leszel rosszul.-mondta Harry és megölelt.2 napot a fiúknál töltöttünk mert Harry nem akarta hogy egyedül legyek.2 nap gyorsan eltelt és nem voltam rosszul már itt volt a verseny napja és ismét nem mentem suliba de most egész nap.A verseny helye nem volt messze ezért futottam odáig.Amikor odaértem megláttam Rachelet de nem érdekelt ezért levegőnek néztem.Gyorsan átöltöztem az első számhoz ami a lassú volt.Sokan dicsérték a ruhát de Racheleé tényleg szebb volt.A táncom nagyon jól sikerült szerintem mert nem hibáztam semmit.A második számban csak egy valamit félre léptem de nem hiszem hogy észrevette a zsűri.Az eredmény hirdetés csak délután lesz 5-kor ezért még haza mentem.Otthon pihentem egy kicsit és ettem valamit.Éppen odértem az eredményhirdetésre mert elaludtam.Rachele 2. helyezés lett és én lettem az 1. helyezés!Nagyon örültem neki ezért nem bírtam ki hogy ne szóljak be Rachelenek.
-Máskor ne a ruhával hanem a tánccal próbálkozz.-mondtam neki gúnyosan és hátat fordítottam neki.
Este elmentem a fiúkhoz és megünnepeltük hogy országos első helyezés lettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése