2013. április 27., szombat

8.Hollywood

Dany:
Amikor hazaértem a fiúk és még Ash is fent volt.
-Sziasztok.-köszöntem nekik normálisan aztán rájöttem hogy nem is tudják hogy elmentem.
-Hol voltál?-kérdezte Ash.
-Ja csak......futni.-próbáltam mentegetőzni.
-Na én elmentem fürödni.-mondtam és felrohantam szobámba.Megfürödtem aztán visszaöltöztem a táncos ruhámba.Megnéztem egy Jennifer Lopezes videó klipet és megpróbáltam eltáncolni.Még gyakoroltam egy kicsit péntekre aztán lementem vacsorázni hajnal 2-kor.Találtam egy cetlit amire az volt írva hogy Ash átment a fiúkhoz aludni.Gondoltam indítok valami zenét és táncolok egy kicsit.A kicsiből hajnali 5 lett és reggel 7-kor keltem.Amikor beértem a fiúkhoz mentem és leültem melléjük.
-Milyen volt az éjszak egyedül?-kérdezte Harry.
-Mi?Tessék?-kérdeztem vissza mert már fél álomban voltam.
-Mennyit aludtál?-kérdezte Lou.
-Hát kb. 2 órát-mondtam fáradtan.Harry pont akkor ivott aztán kiköpte a vizet.
-2 órát?-kérdezett vissza meglepetten.
-Igen de legalább 4...-nem bírtam végig mondani mert elaludtam.Harry szobájában ébredtem fel.Már 4 óra volt.Lemaradtam a suliról?Később lementem a konyhába.Csak Harryt láttam senki mást.
-Szia a többiek?-kérdeztem amire kimutatott a medencére.Szóval ők se unatkoznak.
-Nem megyünk mi is?-kérdeztem ismét.
-De csak megvártalak amíg felébredsz.-mondta és megcsókolt.
-Köszi.-és én is vissza csókoltam.Kimentünk a többiekhez rajtam megint a virágos fürdőruha volt.
-Mióta van neked ilyen fürdőruhás?-kérdezte Ash.
-Egy buliról.-mondtam és Harryre mosolyogtam.
-Mennyit aludtam?-kérdeztem Niallt.
-8 órát körülbelül.-mondta miközben Louis a víz alá nyomta.
-Szeretnék kérdezni valamit tőletek.-mondtam kicsit idegesen.
-Szóval az van hogy nem rég elmentem táncolni és egy énekes meglátott ahogy a barátnőmmel táncolunk.-mondtam lassan.
-Aztán pedig azt mondta hogy szerepelhetnénk a videó klipjeiben csak az a baj...-mondtam miközben hatás szünetet tartottam.
-Hogy Hollywoodban és féléves szerződést kötünk.-mondtam már egy kicsit zokogva.
-Péntekig kell döntenem.-most már zokogtam.
-Dany én tudom hogy neked mindig ez volt az álmod és én a helyedben elmennék.-mondta Ash.
-Fiúk?-kérdeztem őket.Mindenki bólintott egyet kivéve Harry.
-És te?-most már csak Harryre néztem.Bólintott egyet aztán megcsókolt.
-És mikor indultok 2 hét múlva?-kérdezte Ash.
-Hát...vasárnap.-mondtam még mindig zokogva.
-Vasárnap!-kiabáltak fel egyszerre.
-Sajnos igen de ugye kikísértek majd a reptérre?-kérdeztem tőlük és a válasz egy nagy igen volt.Gyorsan felhívtam Trinát és Jennifer Lopezt.Azt mondta hogy 9-kor találkozunk a reptéren.Azt a pár napot a fiúknál töltöttem és pénteken megint elmentem táncolni.
-Elmegyek futni majd jövök.-mondtam és kimentem az ajtón.A klubban nagy ünneplés volt mert Trina és én megyünk Hollywoodba.Az este jó volt.Amikor hazaértem már mindenki aludt.Én hazamentem és összepakoltam a cuccomat igaz csak vasárnap indulunk de legalább nem akkor kell majd összepakolni.Amikor visszamentem a fiúkhoz még mindig mindenki aludt.Főztem egy kávét és miután megittam elmentem futni.Amikor beléptem az ajtón mindenki kétségbeesett arcot vágott.
-Mi történt?-kérdeztem kétségbeesetten.
-Ash elájult és be kellett vinni a kórházba.-mondta Harry.Amikor ezt meghallottam én is kétségbeestem.
-Akkor menjünk már!-kiabáltam fel idegesen.Mindenki felpattant de Louis már bent volt.Gyorsan felmentünk Ash szobájába és bementünk.
-Szia jól vagy?-kérdeztem elég gyorsan.
-Persze csak keveset ettem de még ma kiengednek nyugi.-mondta miközben a kezemet simogatta.
-Tudod mit lemondom a Hollywoodi utat majd elmegyek máskor.-mondtam és elővettem a telefonomat.
-Nem kell megleszek semmi bajom meg itt vannak a fiúk is.-mondta és kikapta a telefont a kezemből.Szerencsére még tényleg az nap hazaengedték.Otthon nem csináltunk semmit csak megnéztünk egy filmet.Másnap reggel 8-kor elindultunk a reptérre.Amikor odaértünk elköszöntem a többiektől Harrytől pedig egy búcsú csókkal.Elindultam Trina felé de már sírva.Visszanéztem és Ash is sírt már Harryt pedig csak kerülgette a sírás integettem egyet aztán odarohantam Trinához.Felszálltunk a repülőre és egész jól éreztük magunkat.A reptéren már várt minket Jennifer.
-Sziasztok lányok!-köszönt elég hangosan.Elmentünk a lakásába ahol fél évig fogunk lakni.Hihetetlen volt egy 4 emeletes ház a második emelet volt a mienk.Volt egy táncszobánk külön fürdőnk és külön hálószobánk is.Jennifer azt mondta hogy kedden lesz az első próba úgyhogy ma még bulizhatunk.
-És ma akkor hova megyünk?-kérdezte Trina.
-Keressünk valami táncosklubbot.-leültünk a gép elé és találtunk is egyet hasonló volt mint a mi otthon volt csak itt mások voltak a szabályok.Este 9 körül elkezdtünk készülődni hasonló volt a ruhánk de az enyém kék Trináé a  pedig zöld volt.
10-kor elindultunk a helyre.Amikor beléptünk sokkal szebb volt mint otthon.Gyönyörű táncosok és jó pasik.Trina is tudott egy kicsit énekelni ezért megkértek minket hogy énekeljünk.
-Ezt a dalt Jennifer Lopeznek küldjük!-kiabáltam a mikrofonba.Énekeltünk egyet aztán pedig táncoltunk.Megittunk néhány koktélt aztán hazamentünk.Hajnal 4-re értünk haza de Jenniferrel nem találkoztunk.Felmentünk aztán beszélgettünk egy kicsit.Megtudtam róla hogy neki sincsenek szülei mert elhagyták és csak a barátnői kötötték Londonhoz.Elmentünk aludni és délben keltünk.
-Lányok!-kiabált be a szobánkba Jennifer.
-Jövünk!-mondtuk egyszerre.A lépcsőnél megálltunk és versenyeztünk lefelé.
-Győztem!-kiabált lentről Trina.
-Csaltál!-kiabáltam az első emeletről.
-Gyertek lányok ebédeljünk.-mondta Jennnifer.Ebéd után elmentünk megfürödni aztán pedig rengeteget gyakoroltunk.Jennifer mutatott néhány lépést és azokat is be kellett gyakorolni.
Ash:
Még csak 1 napja ment el Dany de már is hiányzik.Biztos jól érzi magát hiszen Hollywoodban van.Reggel lementem a nappaliba tévézni.A híradóban Danyről és a táncos barátnőjéről volt szó.
-Fiúk!-kiabáltam fel nekik.
-Gyertek Dany van a tévében!-erre mindenki ott termett a kanapén.
A fiatal Danyel Clark és barátnője Trina Little lesznek Jennifer Lopez új táncosai.Tegnap egy táncklubban léptek fel vagyis táncoltak is meg énekeltek is.Jennifer Lopez új videó klipje gy héten belül megtekinthető lesz a Youtubeon.Köszönjük figyelmüket!
Nem hittem volna hogy egyszer Dany közönség előtt fog énekelni.Aztán mutattak egy videót amin táncolnak.A fiúknak tátva maradt a szájuk mivel Dany egy rúdnál táncolt.
-Kicsit megváltozott.-mondta Harry amire a többiek csak bólintottak egyet.
Dany:
A nap hátralévő részében Trinával csak pihentünk és tévéztünk.Este felhívtam Harryt és egy kicsit beszélgettünk.Szerinte megváltoztam de remélem nem fog ezért velem szakítani.Reggel 7-kor keltett minket Jennifer.Beértünk a stúdióba és azt mondta folyosó végén van egy terem ahol tudunk gyakorolni.Többször is elgyakoroltuk és a végére nagyon jól ment.Az gyakorlás végére bejött egy fiú ismerős volt de az arcát nem láttuk mert kapucniba és napszemüvegbe volt.Amikor a tükörhöz ért levette a kapucnit és a napszemüveget és egyből felismertem tipikus Justin Bieber.
-Sziasztok azért jöttem mert Jennifer mondta hogy tanítsak meg nektek egy táncot.-mondta miközben a kezét dörzsölte össze.Elég jó számra táncoltunk és a tánc is pörgős volt.A táncóra végén Justin egy kicsit félre hívott.
-Szóval azt szeretném kérdezni hogy eljönnél-e velem vacsorázni valahova?-kérdezte félénken.
-Van barátom de egy vacsi belefér akkor gyere 8-ra.-bólintott aztán elmentünk.Kifelé még beszélgettünk egy kicsit aztán hazamentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése