2013. április 24., szerda

3.A kör

Dany:
Reggel iszonyú fej fájással ébredtem.Lementem a konyhába valami fájdalom csillapítót keresni de nem találtam sehol.Senki nem volt fent valószínű hogy még aludtak.Gondoltam elmegyek futni talán az kitisztítja a fejem.Szombaton Reggel 7-kor nem igen járnak az utcákon ezért elég sokat tudtam futni.Átgondoltam a táncomat és egy parkban el is próbáltam kb. 10-kor értem haza.
-Hol a francba voltál ilyen sokáig?-kérdezte aggódva Ash.
-Ja,csak futni bocsi hogy nem hagytam semmilyen cetlit.-mondtam miközben kiskutya pofit vágtam.
-Jó de máskor szólj-tudtam hogy Ash nem bír ellen állni neki.Aztán beengedett.
-Sziasztok-köszöntem a többieknek.
-Hello-mondták egyszerre.Harryt nem láttam aztán valaki hirtelen megfordított.
-Engem keresel?-kérdezte Harry miközben megcsókolt.
-Igen-mondtam vigyorogva.
-Na és ma mit csinálunk?-kérdeztem érdeklődve.
-Semmit-mondták a fiúk.
-Mi az hogy semmit ki kell használni az alkalmat hogy szombat van!-kiabáltam fel amire mindenki idefigyelt.
-Igaza van nem fogok egész nap a tévé előtt ülni-állt mellém Ash.
-Jó akkor mi elmegyünk vásárolni ti meg csináljatok amit akartok.-mondtam és elindultam az ajtó felé de Ash vissza rántott.
-Ugye te nem melegítőben akarsz vásárolni menni?-kérdezte miközben a fülembe súgta.Erre csak elmosolyodtam.
-Akkor tíz perc múlva jövök.-mondtam és felrohantam.
5 perc múlva
Dany:
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-rohantam ki Harry szobájából sikoltozva.
-Mi van?-kérdezték a többiek.
-Nincs más ruhám csak a tegnapi ami kicsit pia szagú!-kiabáltam de nem tudom miért.
-Ash,adj még 20 percet kérlek!-kértem meg Asht.Bólintott egyet aztán kirohantam az ajtón.20 perc múlva beléptem a fiúk házába tiszta ruhában.
-Mehetünk.-mondtam.
-Oké akkor busszal megyünk.-mondta határozottan Ash.
-Az ki van zárva szépen elsétálunk a plázáig kell a friss levegő.
-Már megint-mondta Ash miközben kihúztam az ajtón.Egy óráig vásárolgattunk.Én vettem egy tánc ruhát a versenyre mert két részből állt.Egy lassú és egy gyors rész.A gyorsra maradt ugyanaz a ruhám.A lassúra pedig egy vajszínű fodros ruhát vettem.Ash csak egy trikót vett ő inkább a cipőket szereti.
 Amikor hazaértünk a többiek azt mondták próbáljam fel a ruhát mert kíváncsiak rá.Amikor kijöttem a fürdőből mindenki nyitott szájjal nézett rám.
-Na milyen?-kérdeztem egy óriási vigyorral az arcomon.
-Ööö....tök jó-mondta Harry.
-Annyira jó alakod van.-mondta irigykedve Ash.
-Neked is jó alakod van.-vigasztalta meg Louis egy csókkal.Aztán elmentünk Harryvel sétálni a parkba de sajnos megláttam Rachelet.
-Fogadjunk hogy nem lesz olyan jó ruhád mint nekem-kezdett el gúnyolódni.
-Fogadjunk hogy nem lesz olyan jó táncod mint nekem-ezzel hátat fordítottam és elmentem.Estére hazaértünk Harryvel a sétából.
-Dany a fiúkkal elmegyünk vásárolni mert fotózásuk lesz itthon maradsz vagy jössz?-kérdezte Ash amikor beléptem az ajtón.
-Én itthon maradok nincs kedvem vásárolni már.-mondtam magabiztosan.
-Itthon maradjak veled?-kérdezte Harry.
-Nem kell menj csak nyugodtan.-mondtam aztán kiment az ajtón és adott egy búcsú csókot.Szóval egyedül maradtam itt a One Direction házban.Úgy döntöttem csinálok egy teát és megnézem a Kör 2. mert azt még nem láttam.Gyorsan elkészítettem a teát aztán leültem a kanapéra.Nagyon érdekes volt a film de az egyik telefon csörgésnél leejtettem a bögrét és beleállt egy szilánk a kezembe.
-Basszus!-kiabáltam fel.Elég mélyre mehetett mert nagyon fájt ezért gyorsan bementem a kórházba de sajnos  sikerült szétcsöpögtetnem a vért a kanapéra.Amikor beértem a kórházba azt mondták menjek a sürgős részre majd ott lekezelnek.
-Mi történt?-kérdezte kedvesen az orvos.
-Leejtettem egy poharat   és a szilánk beleállt a kezembe.-mondtam aztán óvatosan kivette a szilánkot a kezemből és bekötötte.
-Egy hétig ne erőltesse meg aztán pedig jöjjön vissza és leszedjük a kötést.-mondta ismét kedvesen.
-Rendben.válaszoltam és kimentem.Hazafelé sétáltam ami elég sokáig tartott.
Harry:
Elég sok ruhát vásároltunk de főleg cipőből mivel Ash imádja a cipőket.Fél kilenc körül értünk haza de amikor beértünk nem láttuk sehol Danyt.
-Dany itthon vagyunk!-kiabáltunk a nappaliból.
-Az én szobámba nincs-mondtam kétségbeesetten.A többiek se találták sehol.Aztán megláttuk a vérfoltokat a kanapén.Ekkor már mindannyian kétségbeesettek voltunk.Felhívtam és szerencsére felvette a telefont.
-Szia-szólt bele tök kedvesen és nyugodtan.
-Hol vagy?-kérdeztem ijedten.
-Sétálok hazafelé mert......volt egy kis dolgom bocsi hogy nem szóltam mindjárt otthon vagyok szia.-hadarta el és kinyomta.
-Mindjárt itthon van csak volt egy kis dolga.-mondtam már higgadtabban.
Dany:
Szerencsére nem buktam le Harry előtt de úgyis észre fogják venni hogy be van kötve a kezem.10 perc után hazaértem.
-Hol voltál?-kérdezte Ash én pedig próbáltam elrejteni a kezemet ami sikerült is.
-Ja csak egy régi barátnőm felhívott hogy nincs-e kedvem vele találkozni-próbáltam magyarázkodni.
-Harry hol van?-kérdeztem miközben megfordultam hogy ne lássák a kezemet.
-Fent van a szobájában.-mondta és felmutatott.A lépcsőn hátrafelé mentem és sikerült elesnem de sajnos a kezemre ezért nyögtem egyet.
-Jól vagy?-kérdezte Zayn.
-Ja persze csak.....megütöttem a hátamat.-mentegetőztem miközben felrohantam a lépcsőn.
-Szia.-köszöntem Harrynek.
-Szia.Hol voltál?-kérdezte amire felmutattam a kezem.
-Úristen jól vagy?-kérdezte miközben odajött hozzám.
-Persze nincs semmi gáz csak egy hét múlva vissza kell mennem a kórházba.-hadartam el.
-De mi történt?-kérdezősködött.
-Csak megnéztem egy horrort és az egyik résznél leejtettem egy bögrét aztán beleállt egy szilánk a kezembe és véletlen szétcsöpögtettem a vért a kanapén.-meséltem el neki az egészet.
-A többiek tudják?-kérdezte.
-Nem de nem is akarom hogy megtudják oké?-kérdeztem amire megcsókolt.
-De akkor mit mondunk mi az a piros folt a  kanapén?-úgy nézett rám mint egy öt éves kisfiú aki nem érti hogy miről van szó.
-Azt mondjuk hogy borozgattam egy kicsit és amikor felakartam állni kicsit kilöttyent a pohárból.-bólintott egyet aztán kimentünk.
-Dany mi ez a piros folt a  kanapén?-kérdezte Niall.
-Ja csak ittam egy kis bort és véletlen kilöttyent a pohárból bocsi.-mondtam elég idegesen.Harry próbálta megfogni a kezem de amikor hozzáért nyögtem egyet és akkor tudta hogy fáj.Vacsi után felmentünk Harry szobájába mert már megint itt aludtunk náluk.
-Harry, szerinted elmondjuk a többieknek?-kérdeztem félálomban.
-Nem tudom döntsd el te én már alszok-mondta durcásan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése