2013. április 26., péntek

6.Kajacsata

                           Amikor hazaértünk  nem fogadott látvány várt minket...

Dany:
Amikor éppen a fürdőbe mentem volna egyszer csak betoppantak a fiúk és Ash.
-Sziasztok.-köszöntem neki.Ők csak a ruhámat nézték mert bulizni indultam.
-Szia te hova mész?-kérdezte sejtelmesen.
-Ja csak bulizni.-mondtam nyugodtan.
-Terhesen te nem mész sehova.-mondta Ash és megfogta a kezemet.
-És ha azt mondom hogy nem vagyok terhes?-kérdeztem tőle.
-Akkor talán.-mondta miközben keresztbe tette a kezét.
-Akkor nem vagyok terhes most már mehetek sminkelni?-csak bólintott egyet aztán elsétáltam a 10 centis magassarkúmban a fürdőbe.A ruhám csillogós volt de nem túlságosan szerintem jól néztem ki.
-Na én elmentem majd jövök.-és kimentem volna az ajtón ha Ash nem fog meg.
-Hogy van a bokád mert tudtommal nagyon fáj.-mondta idegesen de szerintem csak azért mondta hogy visszatartson.
-Jól van egy kicsit fáj de ki bírom.-mondtam erre megfogta kezem és behúzott.
-Amíg fáj a bokád addig nem mész sehova.-mondta és felküldött de én nem mentem fel.
-Dany én csak nem akarom hogy rosszabb legyen úgyhogy menj fel.-mondta és én meg nem akartam vele összeveszni ezért felmentem.Éjfélkor már mindenki aludt ezért leosontam és kimentem az ajtón.A fiúk nálunk aludtak ezért halkan kellett elmennem.
Ash:
Reggel 6-kor keltem az ajtó csapódásra.Amikor lementem Danyt láttam beszédülni a nappaliba.Akkor mégis megszökött.Gyorsan felkeltettem a fiúkat hogy vigyék be a szobájába de Dany nem engedte.
-Na hagyjatok majd én bemegyek magamtól csak előtte leveszem a cipőmet.-mondta és elindult a lépcsőn aztán elesett.Elkezdett röhögni aztán megszólalt.
-Na jó megy engedem hogy bevigyetek.-mondta röhögve.Aztán a fiúk bevitték a szobájába és hagyták aludni.
Dany:
Délben keltem fel iszonyú fej fájással.Felidézve az emlékeket elröhögtem magam.Lemenetem a konyhába ahol mindenki ebédelt.
-Sziasztok.-köszöntem nekik.
-Szia.-köszöntek egyszerre.Odamentem Ashez és súgtam a fülébe valamit.
-Bocsi a tegnap miatt de teljesen ki voltam készülve.-amikor ezt mondtam megölelt aztán csinált reggelit.Egész nap felszültség volt a házban mert Harry meg én nem bírtuk egymás közelségét.Este felé Louis megszólalt.
-Jó akkor ma Harry és Dany fog főzni amíg mi elmegyünk vásárolni.-mondta Lou.
-Mi?-kiabáltunk fel egyszerre Harryvel.
-Nem fogom végig nézni ahogy egész nap kerülitek egymást sok sikert a főzéshez.-mondta miközben kiment az ajtón a többiekkel.
-Én nem tudok főzni.-jelentette ki Harry.
-Én se vagyok mester szakács.-mondtam és elröhögtük magunkat.Úgy döntöttünk csinálunk egy rántottát.Amikor felakartam törni a a tojást rátörtem Harry fejére.
-Ezt azért kapod mert megcsaltál.-mondtam neki röhögve mert viccesen nézett ki egy tojással a fején.
-Te meg azért kapod mert tönkre tetted a hajamat.-aztán ő is rátört egy tojást a fejemre.Egész jó kis kaja csata lett a végére.Nem akartam vele haragban lenni.
-Ezt azért kapod mert megbocsátok.-mondtam és megcsókoltam.
-Ezt azért kapod mert hálás vagyok érte.-és ő is megcsókolt.Semmi ehető nem maradt a hűtőben csak egy üveg pezsgő amit Harryvel megittunk.
-Igyunk arra hogy kibékültünk.-mondtam nevetve.
-Aranyosan nevetsz.-mondta vigyorogva.Elmentem a fürdőbe levenni a ruhámat de amikor már levettem a felsőmet Harry a hátam mögött termett.
-Nem akarunk mást csinálni?-kérdezte mosolyogva.Bólintottam egyet és csókolózva kimentünk a fürdőből.A gáz csak az volt hogy a fiúk pont akkor léptek be az ajtón.Ash sikított egy óriásit mert nem szerette ha kupi van de a konyha elég rondán nézett ki.
-Nézd a jó oldalát legalább kibékültek.-mondta aranyosan Louis.Ash csak vállba bokszolta és odajött hozzám.
-Kaja van?-kérdezte dühösen amire megráztam a fejemet.
-Jó akkor mi elmegyünk Louissal  kajáért a fiúk pedig itthon maradnak hogy ügyeljenek rájuk Ti ketten pedig kitakarítjátok a konyhát amíg mi hazaérünk.-hadarta el de mindenki csak bólintott egyet és kimentek az ajtón.Fel akartunk osonni a lépcsőn de Zayn ránk szólt.
-Nem mentek sehova szépen kitakarítjátok a konyhát.-parancsolt ránk.Felakartam venni a pólómat amikor Harry azt mondta jó vagyok így is.Mivel fel nem mehettem a pólóm pedig csupa kaja volt muszáj volt így maradnom.Fél óra múlva kész lettünk és felmehettünk.Mindketten hullák voltunk ezért bedőltünk az ágyba.10 perc alatt elaludtunk.Reggel későn keltem 12 óra körül de Harry már nem volt mellettem.Csak egy cetlit találtam.
Sürgős dolgunk van fotózásra mentünk délután gyere el hozzánk!
Csók:Harry
Felöltöztem aztán lementem a nappaliba.
-Szia hány óra van?-kérdeztem Asht.
-Fél egy miért?-kérdezett vissza.
-Csak azért mert akkor elmegyek futni egy kicsit ha visszajöttem elmehetünk a fiúkhoz.-mondtam neki miközben a cipőmet húztam.
-Jó de 3-ra érj haza szia.-köszönt el.Sokat futottam de az utolsó fél órában elestem és eléggé meghorzsoltam a kezemet.
-Szia.-köszöntem a levegőnek.Asht nem láttam sehol de az órám már 4 órát mutatott.
-Basszus!-kiabáltam mert Ash már egy órája el ment.Gyorsan megittam volna egy pohár tejet ha nem forrázom le az így is meghorzsolt kezemet.Sírni kezdtem mert iszonyúan égett a kezem.Elfutottam a fiúk házáig mert senki nem vette fel a telefont.Vagy tízszer bekopogtam de senki nem nyitott ajtót.
-Nyisd már ki!-ordibáltam magamban.Senki nem volt otthon ezért kénytelen voltam berohanni a kórházba.Az orvos kivett nekem egy szobát és azt mondta ezzel a kézzel maradjak bent két napig a kórházban.Még mindig senkit nem tudtam elérni.Egyszer csak csörögni kezdett a telefonom és Ash hívott.
-Szia Ash-mondtam nyugodtan.
-Szia de gyorsan mond mi van mert a fiúkkal vásárolni vagyunk és egyébként miért nem jöttél utánam?-kérdezte.
-Azért mert megégettem a kezemet elmentem a fiúkhoz is de senki nem volt otthon titeket nem lehet elérni ezért be kellett rohannom a kórházba.-hadartam el az egészet és a végére elhalkultam hogy ne hallja a kórház szót.
-Hova kellett be rohannod?-kérdezte értetlenül.
-A kórházba.-most már normális hangerővel mondtam.
-Bent vagy a kórházban?-kérdezte elvékonyodott hanggal.
-Igen és bent kell maradnom 2 napig csak azt szeretném kérni hogy hozd be néhány cuccomat.-kértem kedvesen.
-Jó mindjárt ott vagyok.-mondta és kinyomott.Addig felöltöztem a saját ruhámba és zenét hallgattam.Táncolni is akartam de ahhoz nagyon fájt a kezem ezért csak énekeltem.
-Szia.-köszönt Ash.
-Szia behoztad a ruháimat?-kérdeztem.
-Igen de jól vagy?-kérdezett vissza.
-Persze csak bent tartanak 2 napig megfigyelésre de semmi gáz a fiúk hol vannak?-kérdeztem ismét.
-Koncertjük van azt mondták majd később bejönnek.-még egy kicsit beszélgettünk aztán hazament.Az éjszaka nem bírtam aludni mert nagyon kényelmetlen volt az ágy.Délben keltem mert kb. hajnal 3-kor aludtam el.Nem akartam még egy napot itt maradni ezért úgy döntöttem elmegyek.Amikor kiléptem az ajtón egy fekete kapucnis srácba ütköztem.
-Hova-hova kisasszony?-kérdezte viccesen.A hangjából felismertem és Harry volt az.
-Mindegy csak el innen.-mondtam durcásan.
-Nem mész sehova 1 napot még kibírsz.-mondta és visszatuszkolt a szobámba.Az az egy nap nem telt olyan gyorsan.De amikor hazaengedtek teljesen megváltozott az életem...


                                                                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése