2013. április 25., csütörtök

5.Kirándulás

-a kirándulás 1. napja-
Dany:
Harry gyorsan összepakolt velem ellentétben.Neki lett egy bőröndje nekem pedig 3 Ashnek pedig 4 a cipők miatt.Reggel 7:30-kor találkoztunk a suli előtt.Emeletes busszal mentünk és mi felül ültünk.Az egész utat végig röhögtük és nagyon jól éreztük magunkat.Amikor odaértünk elröhögtük magunkat mert iszonyú pici faházak voltak.Engem és Asht egy szobába osztottak.A fiúk is egy szobába voltak.Rachele pedig a kis csatlósaival volt együtt.A tanár jóval messzebb lakott tőlünk ezért úgy döntöttünk csinálunk egy bulit.A házak mellett volt egy hegy ahol vékony ösvény volt.Mindent elintéztünk és estére egy tök jó bulit csináltunk. A ruhánk gyönyörű volt.Enyém kék és Ashé is kék volt.(Ashé a bal oldali Danyé a jobb oldali)
 Amikor kimentünk Louis DJ volt ezért Ash is bement mellé.Én Harryvel táncoltam a táncparketten ahol kaptam egy kihívást Racheletől.
-Most mérkőzzünk meg ahogy vagyunk.-mondta kihívóan.
-Nekem mindegy úgyis én győzök.-válaszoltam neki.
-Harry mindjárt jövök csak párbajozom egyet jó?-kérdeztem amire bólintott egyet.Egy jó pörgős számra táncoltunk jó is volt addig amíg félre nem léptem a magassarkúban eléggé fájt a bokám de nem érdekelt.Tovább táncoltam és sikerült is legyőznöm.Pedig ő a csatlósaival én pedig egyedül voltam.
-Ezért vagy te tánc tanár hogy legyőzzön a tanítványod.-mondtam neki gúnyosan és visszamentem Harryhez.Lehet hogy kicsit sokat ittunk de nem volt baj a lényeg hogy megálltam a saját lábamon.Harryvel bementünk egy szobába valószínű a mienkbe.Amikor felemelt nyögtem egyet.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Persze csak a bokám fáj egy picit. de semmi gáz folytassuk.-mondtam neki gyorsan hogy alig halljon valamit.Később vissza mentünk bulizni.A bokám nagyon fájt de majd megnézem később.Hajnal 3-kor feküdtünk le.Reggel nagyon korán keltem de nem tudtam felkelni az ágyból.
-Hé Ash kelj fel.-próbáltam felkelteni de nem sikerült.
-Ash kelj már fel!-kiabáltam neki.
-Mi van?-mondta dühösen.
-Segíts felállni-mondtam neki idegesen.
-Nem vagy már kisbaba fel tudsz állni magadtól is.-mondta dühösen.Úgy látszik egyedül maradtam.Négykézláb valahogyan kimentem a fürdőbe és betekertem egy nedves ronggyal a lábam.10 perc múlva levettem bekentem azzal a krémmel amit az orvos adott aztán bekötöttem.Most már tudtam egy picit járni de még mindig nagyon fájt.Kimentem a közös házba ahol a konyha és a nappali volt.Csak Liam volt bent.Szerencsére a lábamon nem látszott hogy be volt kötve mert felvettem egy sportcipőt.
-Jó reggelt.-köszöntem neki.
-Neked is.-mondta.
-Miért sántítasz?-kérdezte.
-Mi?Én nem sántítok.-mentegetőztem aztán visszamentem a szobánkba.Ash már fent volt pedig még mindig korán volt.
-Miért keltettél fel olyan korán?-kérdezte durcásan.
-Tudod miért azért mert nem bírtam felkelni az ágyból a bokám miatt de most már mindegy.-mondtam neki mérgesen aztán becsaptam az ajtót magam mögött.Kint Harryvel találkoztam aztán elmondtam neki hogy mi történt velem.Délután úgy döntöttünk hogy elmegyünk sétálni.4 óra körül indultunk  el csak előtte elmentem a mosdóba.Amikor kijöttem Rachelet és Harryt láttam csókolózni.Úgy látszott Harry nem akart ellenkezni ezért elfutottam miközben már javából sírtam.Berohantam a szobámba felvenni egy melegítőt mert el akartam menni egy nyugtató sétára.A hegy egyik oldalában megálltam és leültem.Eléggé kisírtam magam de még akkor is nagyon bántott.Éjfél körül mentem vissza a házakba.
-Úristen azt hittem eltűntél!-kiabált fel Ash amikor beléptem a szobánkba.
-De jó lenne.-mondtam mérgesen.
-Már megint mi bajod van?-kérdezte Ash is mérgesen.
-Harryt..lá..láttam csókolózni....Rachele..-már nem bírtam végig mondani mert lerogytam a földre és elkezdtem sírni Ash kiment a szobából de nem tudom hova ment.
Ash:
Egész nap kerestük a fiúkkal Danyt de sehol nem találtuk megbeszéltük hogy maradjunk fent talán vissza jön.Éjfél körül csak beállított elmosódott sminkel és kisírt szemekkel.Amint elmondta hogy mi történt egyből kimentem a szobánkból és átmentem a fiúkhoz.
-Harry te normális vagy!-üvöltöttem le a fejét ahogy beléptem.
-Miért?Mit csináltam?-kérdezte értetlen fejjel.
-Tudod te azt csak gondolkodj egy kicsit!-mondtam neki üvöltve mert már kimentem a szobájukból.Vissza mentem a saját szobánkba és megbeszéltem ezt a dolgot Danyvel.Amíg én megfürödtem ő addigra elaludt.Tudtam hogy nem bízhat Harryben de ő sose hallgat rám.Este elég későn aludtam el de reggel is későn keltem.Dany már nem volt a szobába gondoltam kiment a konyhába utána mentem de nem volt ott.Csak Louissal találkoztam.
-Nem láttad Danyt?-kérdeztem.
-De igen Harryvel beszélgetnek.-ezen elég dühös lettem de azt akartam hogy megbeszélje vele ezért nem zavartam be neki.
Dany:
Reggel korán keltem és nem akartam felébreszteni Asht ezért úgy döntöttem megbeszélem Harryvel ezt az egészet.Szerencsére találkoztam vele a konyhában ezért behúztam egy szobámba és elkezdtem beszélni.ű
-Figyelj én tegnap láttalak csókolózni Rachelelel és én ezt így nem fogom fojtatni mert elég sok ilyen fiúval volt kapcsolatom és nem akarok még egyszer csalódni.-mondtam kicsit érzékenyen.
-De Dany kérlek..-nem hagytam hogy végig mondja mert közbe vágtam.
-Nem érdekel a magyarázatod nekem ennyi elég volt úgyhogy vége.-mondtam miközben kimentem és berohantam  a szobámba.Annyira ideges lettem hogy valamit muszáj volt széttörnöm és csak egy váza volt a közelben.Amikor széttörtem hirtelen a fiúk (Harry kivételével) és Ash az ajtóban termett.Csak néztek hogy mit csinálok de én kimentem köztük és elmentem futni.A bokám fájt és megálltam egy picit.Egy ideig csak ültem az erdőben és sírtam aztán visszafutottam.
-Ash én hazamegyek nem akarok itt maradni de te nyugodtan maradj.-mondtam miközben elkezdtem pakolni a bőröndömbe.
-Ne menj már el csak Harry miatt.-mondta idegesen.
-De én így nem maradok itt!-kiabáltam torkom szakadtából.Kirohantam a szobánkból és hívtam egy taxit.2 óra alatt hazaértem.Kíváncsi voltam hogy terhes vagyok-e mert már megint rosszul voltam.Elmentem gyógyszertárba és vettem egy csomag terhességtesztelőt.4 azt mutatta hogy terhes vagyok 2 azt hogy nem.Szóval valószínű igen.Kétségbeestem ezért felhívtam Asht.
Ash:
A fiúkkal a konyhában csináltunk vacsorát amikor hallottam hogy valaki hív méghozzá Dany.
-Szia mizu hazaértél?-kérdezgettem.
-Igen de nagy gáz van.-mondta zokogva.
-Mondjad már.-kezdtem ideges lenni.
-Te..terhes vagyok.-mondta most már teljesen bőgve.Ennél lefagytam.Most szakított Harryvel és kiderül hogy terhes tőle.A többiek kétségbeesetten néztek rám.
-De jól vagy azért ugye?-kérdeztem kétségbeesetten Danytől.
-Mondjuk, de ne gyere haza csak  nem tudtam mit csináljak.-mondta már nyugodtabban.
-De ez biztos?-kérdeztem.
-Nem teljesen de valószínű hogy terhes vagyok.-mondta megint zokogva.
-Dany én szívesen haza megyek.-mondtam neki nyugodtan talán az megnyugtatja.
-Nem kell maradj csak ott és érezd jól magad.-mondta nagyon kedvesen.
-Harrynek elmondjam?-kérdeztem.
-Harrynek még ne amíg semmi nem biztos de a fiúknak elmondhatod érezd jól magad puszi.-mondta és kinyomott.A fiúk kérdően néztek rám.
-Mi történt?-kérdezte Louis.
-Hát az van hogy.....Dany....terhes méghozzá Harrytől.-mondtam gyorsan csukott szemmel.
-Mi?-kérdezték egyszerre.
-De Harrynek ne mondjátok el mert még semmi nem biztos.-ezt pont rosszkor mondtam mert akkor lépett be Harry a konyhába.
-Mit ne mondjatok el nekem?-kérdezte sejtelmesen.
-Hát...semmit.-mondtam elhúzva szavakat.
-Most már mondjátok el.-mondta izgatottan.
-Jó de ígérd meg hogy nem akadsz ki.-mondtam neki lassan.
-Megígérem.
-Szóval....az..van hogy Dany terhes lett.-mondtam hosszan elnyújtva a szavakat.
-Ez biztos?-kérdezte.
-Nem holnap tudja meg hogy biztos vagy nem.-mondtam és úgy láttam egy kicsit megnyugodott aztán elment a fiúk szobájába.Másnap reggel indultunk haza.A buszon nem nevettünk és a kedvünk se volt jó.Amikor hazaértünk nem fogadott látvány várt minket...

                                
         
                                                                                                                                                                                       
                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése