2013. április 26., péntek

7.Táncklub

                            De amikor hazaengedtek teljesen megváltozott az életem...

Dany:
Hazafelé a kocsiban elgondolkodtam azon hogy eddig mindig jó kislány volt.Azt gondoltam magamban: Mi a fene?Nem lehetek mindig jó kislány valamikor rossznak is kell lenni.Ahogy hazaértem elmentem a fodrászhoz.
-Milyen frizurát szeretnél?-kérdezte a fodrászom.
-Egy vörös melírcsíkot előre.-mondtam magabiztosan.Amikor kész lettem mosolyogtam egy nagyot a tükörbe és elmentem venni magamnak valami dögös ruhát.Egy fél vállas szürke pólót és egy farmer rövidnadrágot vettem fel.
Amikor hazaértem Ash nagyon furcsán nézett rám.
-Veled meg mi történt?-kérdezte furcsán.
-Semmi különös veled?-kérdeztem.
-Semmi.-mondta még mindig furcsán.Felmentem a szobámba és kerestem a neten valami táncos bulizós helyet ahol fel lehet lépni.Gondoltam majd este kiszökök.De rossz kislány lettem! :)
Ash:
Nagyon megijedtem hogy mi történt Danyvel.Még sose volt ilyen.Alig van rajta ruha és a hajába is festett egy vörös csíkot.Kétségbeestem ezért felhívtam Louist.
-Szia édes át tudnátok jönni mert Danyvel szerintem baj van.-mondta kicsit félénken.
-Megsérült?-kérdezte ijedten.
-Nem dehogy is csak egy kicsit megváltozott és megijedtem.-mondtam én is ijedten.
-Jó mindjárt ott vagyunk.-mondta és kinyomott.15 perc alatt ideértek.
-Sziasztok mindjárt lehívom Danyt-mondtam miközben bejöttek az ajtón.Niall egyből a hűtőhöz Zayn pedig a kanapéhoz rohant.Liam békésen leült Zayn mellé Harry és Lou pedig állva maradtak.
-Dany gyere itt vannak a fiúk!-kiabáltam fel az emeletre.
-Sziasztok.-köszönt nekik a lépcsőről.A fiúk elég furán néztek rá.
-Szerinted ez normális?-kérdeztem Louistól úgy hogy Dany ne hallja.Megrázta a fejét aztán leült.9 óra körül végre Dany megszólalt.
-Na én elmegyek....aludni.Sziasztok fiúk.-adott egy csókot Harrynek aztán felment felettébb gyanús volt nekem hogy ilyen hamar elment aludni.
Dany:
Nem aludni mentem hanem kiszökni.Egy kötélen lemásztam az ablakon és elkezdtem sétálni a táncos hely felé.A zene már messziről hallattszódott.Amikor beléptem sok gyönyörű táncost láttam de neki a ruhájuk is szebb volt.
A ruhám
-Akarsz táncolni?-kérdezte egy gyönyörű táncos.Bólintottam egyet.
-Elmúltál tizenhat?-kérdezte.
-Igen.-mondtam és a kezembe adott egy gyönyörű táncos ruhát.Átöltöztem aztán kimentem a csajhoz aki adta  ruhát.                                                                    
-Szóval ketten kerültök be abba a ringbe és akinek jobban szurkol a közönség az a győztes és a következő menetben egy erősebb ellenféllel kell megküzdenie.Érted?-bólintottam egyet és az első körbe már be is kerültem.Az első 3 kört megnyertem de a 4.-et már nem bírtam.
-Kérsz inni valamit?-kérdezte a bárpultos.
-Legyen mondjuk egy jó kis koktél.-mondtam neki.A koktél után nagyon sokat nyertem.A buli és a zene jó volt.Nem is éreztem magam rossz kislánynak.
Ash:
Felmentem Dany szobájába de nem láttam sehol.
-Fiúk Dany elszökött!-kiabáltam le az emeletről.Hirtelen mindannyian a hátam mögött termettek.
-De hol ment ki?-kérdezte Lou amire én csak az ablakra mutattam.
-De hova ment?-kérdezte Niall.
-Valami táncos helyre.-mondta Harry mert a gépét úgy hagyta így meg tudtuk nézni.Elindultunk utána de már messziről hallottuk a zenét.Amikor beléptünk egyből Danyt láttuk meg a ringben.Nagyon jól táncolt de ez a ruha ez nagyon mini volt.Nem bírtam tovább  nézni.
Dany:
Már vagy 4 koktélt megittam de ettől pörögtem be.Az ajtóban megláttam Asht és a fiúkat.Gyorsan táncoltam   még egy kört aztán elmentem átöltözni és gyorsan kirohantam mellettük.Utánam futottak de úgy se értek utol mert én voltam a leggyorsabb.Egyszer véletlenül neki mentem egy lámpaoszlopnak mert sötét volt.Hátraestem és bevertem a fejemet.
-Jól vagy?-kérdezte lihegve Harry.
-Persze.-mondtam röhögve és felálltam.
-Én vissza akarok menni a táncos klubba!-kiabáltam durcásan.
-Oda nem mész vissza.-mondta Ash is lihegve.
-De kérlek!-könyörögtem neki.
-Majd máskor.-mondta.
-Jó de akkor majd te is táncolsz.-mondtam amire megrázta fejét.Hazafelé menet minden hülyeségről beszéltem.Amikor beléptem a házba megláttam a hangfalat és indítottam valami zenét.
-Kapcsold ki!-parancsolt rám.
-De miért?-kérdeztem aztán felküldött az ő szobájába mert nem mert egyedül hagyni a saját szobámban.
A fiúkat hazaküldte aztán elmentünk aludni.Másnap teljesen jól keltem.Senki nem volt fent ezért visszamentem a klubba mert az már nyitva volt.
-Jó napot.-köszöntem a főnöknek.
-Azt szeretném kérdezni hogy itt lehet-e dolgozni táncos ként?-kérdeztem magabiztosan.
-Persze tegnap láttalak táncolni és nagyon jó voltál úgyhogy ha akarsz felveszlek de akkor este 9-től éjfélig itt kell lenned.
-Rendben köszönöm akkor este találkozunk.-aztán kimentem az ajtón.A nap unalmasan telt mert a fiúk nem értek rá viszont másnap suli van.Megbeszéltem a főnökömmel hogy csak hétfőn és pénteken dolgozok de a mai nap az csak próba hogy tanuljak a többiektől.Este nagy nehezen kibírtam jönni a házból.Sokat tanultam a többi táncostól.Reggel hulla fáradt voltam de suliból  nem késhettem el.Amikor beértem a suliba megláttam a fiúkat.
-Sziasztok.-mondtam ásítva.
-Fáradt vagy?-kérdezte Harry.
-Igen mert este.....mindegy hagyjuk.-mondtam fáradtan.Órák után megtanultam aztán hamarabb be kellett mennem a klubba.
-Szia.-köszöntem a velem egy idős táncosnak Trinának.
-Szia.-köszönt vissza.Az este sokat táncoltam és eléggé kifáradtam.Az este végén odajött hozzám egy 30 év körüli nő.
-Szia Jennifer Lopez vagyok láttam milyen jól táncoltok a barátnőddel és még fiatalok is vagytok úgyhogy az lenne a kérdésem akartok-e szerepelni a videó klipemben Hollywoodban.-mondta kicsit gyorsan.
-Megadom a telefon számomat és hívj fel  ha meg van a döntésed egyébként féléves szerződést kötnénk légyszíves péntekig hívj fel és akkor vasárnap indulunk.-elmeséltem Trinának ami velem történt és azt mondta ő beleegyezik most már csak rajtam múlik.Nehéz lenne itt hagyni a fiúkat (főleg Harryt) és Asht is de Trina álmát se akarom összetörni nem tudom hogy döntsek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése