2013. május 14., kedd

12.Táncegyetem

Dany:
Délután találkoztunk Zaynnel a parkban azután elmentünk a vidámparkba.Felültünk mindenhova és vettünk egy óriási vattacukrot amit ketten is alig bírtunk megenni.Zayn összemaszatolta az arcomat én pedig belekentem a hajába.
Ash:
A fiúk kivittek a vidámparkba hogy jobb kedvem legyen felültünk a hullámvasútra amitől eléggé hányingerünk lett.Majdnem mindenre felültünk aztán pedig ettünk valamit.Jobb kedvem lett és sokat nevettünk.Amikor elmentünk sétálni a távolban Zaynt láttam meg.
-Fiúk az ott nem Zayn!-mondtam miközben az ujjammal Zaynre mutattam.
-Tényleg úgy látszik becsajozott.-mondta Harry.Amikor megláttuk hogy ki az a csaj el voltunk képedve.
-Dany?-mondtuk egyszerre kérdezve.Odaakartam menni de Louis visszahúzott.
-Lehet hogy csak barátok.-mondta nyugtatóan.
-Persze valószínű azért smárolnak már vagy 2 perce.-jegyezte meg Harry.
-Mindegy hagyd békén őket.-mondta Lou és elhúzott.Dühös lettem de rögtön kiment a fejemből amit láttam megbeszéltük a fiúkkal hogy este ott leszünk mindannyian és megkérdezzük őket hogy mi van köztük.Hamarabb haza mentünk mint ők hogy ne ők jöjjenek hamarabb.
Dany:
Zayn azt mondta hogy a fiúk elmentek valahova Ashel és ha hamarabb hazamegyünk talán még nem lesznek otthon.Medencézni akartunk ezért előtte még beugrottunk a boltba és vettünk egy One Directionos fürdőruhát.Röhögve léptünk be az ajtón én a fürdőruhába Zayn pedig fürdőgatyába.Amikor megfordultunk a fiúk és Ash ott álltak a hátunk mögött.
-O..oo.-mondtam meglepődve amire Zayn elröhögte magát én meg vállba bokszoltam.
-Jól áll a fürdőruha.-mondta Harry amire Rachele féltékeny arcot vágott.
-Szóval térjünk a lényegre ma láttunk titeket a vidámparkba és az a kérdésünk van hogy ti most együtt vagytok?-kérdezte sejtelmesen Ash.
-Mi?Nem csak barátok vagyunk.-próbáltunk mentegetőzni Zaynnel.
-Ma láttunk titeket a vidámparkba-mondta Ash.
-Ja igen mert csak elmentünk....mindegy csak barátok vagyunk.-mondtam és elindultunk a medencéhez.A többiek nem akartak jönni nem tudom miért.Viszonylag hamar hazamentem mert másnap a táncegyetemre kellett menni.Reggel hamar keltem mert 8-ra kellett mennem.Pontosan 8-ra értem be és felrohantam az igazgatói irodába.
-Jó napot.-köszöntem lihegve.
-Szia foglalj helyet.-mondta miközben a székre mutatott.Megbeszéltük a dolgokat és aláírtam a papírokat aztán mentem átöltözni.Az öltözőben sok plázacicát láttam akik színesnél színesebb táncruhákban voltak.Én felvettem egy lila toppot egy szürke buggyos gatyával és egy lila cipővel.
-Úgy látszik megjött az új diák.-kötött belém egy velem egy idős csaj.Arrébb löktem és elmentem a terembe.Egy kedves szőke tanár lépett be az ajtón.Azt kérte hogy mutassak be valami lépést vagy táncot amit én csináltam.Az elsőnél félreléptem ezért elestem és a többiek kiröhögtek.
-Mi van nem megy a tánc?-kérdezte gúnyosan.
-Fejezd be Bess!-kiabált rá a tanár.
-Fogadjunk nem tudsz olyan tánc mozdulatot mutatni amit nem tudok megcsinálni.-mondtam kihívóan.Mutatott egy nyolcadot amit simán megcsináltam és még hozzá tettem.
-Ja bocsi ez már nem telik tőled.-mondtam miközben meglöktem és visszamentem a helyemre.Az óra többi része jól telt majd elindultam Ashhez.Útközben átgondoltam hogy nem szeretnék vele haragban lenni.Amikor bekopogtam Ash nyitott ajtót.
-Szia.-köszöntem.
-Szia.-mondta.
-Ash én nem szeretnék veled haragban lenni és szeretném ha megbocsátanál.-hadartam el gyorsan amire megölelt.
-Inkább te bocsáss meg majd bepótoljuk a születésnapodat és azt szeretném ha vissza költöznél.-mondta amire csak bólintottam és megbeszéltük hogy elmegyünk a cuccomért.Ahogy hazaértünk felhívtam Zaynt.
-Szia.-köszöntem.
-Szia.-köszönt.
-Szóval csak azt akartam mondani hogy én másba vagyok szerelmes.-mondtam halkan.
-Megértelek és én is ugyanígy vagyok.-mondta megértően.
-Rendben akkor ezt gyorsan megbeszéltük szia.-mondtam és kinyomtam.Este még átjöttek a fiúk.
Harry:
Zayn nem rég bejött a szobámba és azt mondta hogy szakítottak Danyvel ami számomra öröm hír volt mert én már szakítottam Rachelelel.Este átmentünk a lányokhoz és bementem Dany szobájába a fiúk és Ash pedig lent maradtak.
-Szia.-köszöntem neki.
-Szia.-köszönt vissza.
-Beszélni szeretnék veled.-mondtam komolyan.
-Mondd.-mondta miközben odaült mellém az ágyra.
-Szóval szerelmes vagyok egy lányba....-mondtam lassan.
-Irigy vagyok rá.-mondta amikor lehajtotta a fejét.
-De nem lehetsz irigy saját magadra.-mondtam miközben megcsókoltam és eldőlt az ágyon.
-Nagyon vicces vagy!-mondta mikor a hajamba túrt.
-Akkor most együtt vagyunk?- kérdezte felülve.
-Szerinted?-kérdeztem tőle amire a válasz egy csók volt.Lementem mert azt mondta letusol aztán lejön.
-Na hol hagytad Danyt?-kérdezte Lou viccesen.
-Mindjárt jön csak letusol meg felöltözik.-mondtam az egyértelmű választ.Felmentem neki szólni hogy kész a kaja de pont törölközőben volt.
-Ne segítsek felöltözni.-kérdeztem egy óriási mosollyal amire a válasz az volt hogy az ajtó felé mutatott.Kifelé menet elvittem a ruháját és elkezdett utánam futni.
-Harry add vissza a ruhámat!-kiabált az emeletről amire a többiek elröhögték magukat.
-Ha lejössz érte talán odaadom.-mondtam viccesen.Gyorsan lecammogott érte törölközőben és egy csókért megkapta a ruháját.Sokáig fent voltunk ezért már nem volt kedvünk haza menni és ott aludtunk a lányoknál.Reggel hamar keltem mert Danynek az egyetemre kellett mennie én meg elkísértem.Jó volt nézni ahogy táncolt mert látszott ahogy beleélte magát.Már vagy fél órája vártam rá az öltöző előtt de nem jött ki gondoltam bemegyek.Amikor bementem nem volt ott senki csak Dany felöltözve és eldőlve a padon valószínű elaludt.Este sokáig voltunk fent ezért nem aludhatott túl sokat.Felemeltem és kivittem a kocsiba.Hazafelé nem ébredt fel de amikor beléptem az ajtón Ash és a fiúk nem voltak ott.Felvittem a szobájába és letettem az ágyára de találtam egy cetlit:
Elmentünk a fiúkhoz mert medencés partyt csinálunk majd gyertek utánunk!
Ash és a fiúk :)
Megvártam míg Dany felébred de már este 7 volt és még nem ébredt fel.Amikor ezt gondoltam magamban éppen főztem egy kávét Danynek meg magamnak is.10 perc múlva Dany cammogott le a lépcsőn.
-Szia a többiek?-kérdezte álmosan.
-Nálunk csinálnak medence partyt úgyhogy siess.-mondtam miközben a kezébe nyomtam a kávét.Elindult a lépcsőn de visszafordult.
-Egyébként hogy jöttem haza mert nem emlékszem semmire?-kérdezte.
-Elaludtál az öltözőbe aztán hazahoztalak.-mondtam nevetve és erre ő is elröhögte magát.Gyorsan elkészült aztán elindultunk hozzánk.
Dany:
Nemsokára odaértünk a fiúkhoz és csodálkozva néztek rám ahogyan ásítottam.
-Már álmos vagy?-kérdezte Niall.
-Nem....annyira..-mondtam fáradtan.
-Ja látszik rajtad.-mondta Ash viccesen.Levettem a ruhámat mert alatta volt a fürdőruha aztán kiültem egy napozó ágyra amin sikerült elaludnom.
-Dany!Dany!-ébresztgetett Ash miközben a vállamat rángatta.
-Mi?Mi van?-keltem fel ijedten.A többiek csak nevettek rajtam mert megint sikerült elaludnom.
-Szerintem menj fel aludni.-mondta nevetve Zayn.
-Egyetértek.-mondtam álmosan és lassan felcammogtam Harry szobájába ahol találtam egy pólót ami még kicsit nagy volt rám.Elaludtam.
Egy sötét puszta ahol ott vannak a fiúk és Ash is.Amikor megszólalok nem hallják.Egyszerre mindenki eltűnik és nem marad mellettem senki.Hirtelen egy temetőbe vagyok és a fiúk körülöttem.A koporsóra az én nevem volt írva majd onnan is eltűnt mindenki engem pedig meg se láttak.Sírva fakadtam mert senki nem volt mellettem és már....meghaltam....
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!-sikítottam egy nagyot.Szerencsére senki nem hallotta meg.Gyorsan lementem a konyhába enni valamit.
-Hát te?-kérdezte Harry.
-Rosszat álmodtam és éhes is voltam.-mondtam már kicsit élénkebben.Beültünk a nappaliba tévézni később pedig a többiek is csatlakoztak.Megint sikerült elaludnom Harryn és félálomba még ezt hallottam:
-Olyan aranyos amikor alszik.-mondta Harry.
-Tényleg.-mondták egyszerre a többiek.
-Louis nézd Ash is elaludt!-mondta neki Harry.
-Vigyük fel őket.-mondta Lou amire éreztem hogy Harry felemelt.Bevitt a szobájába  aztán ki akart menni de megszólaltam.
-Ne menj el.-mondtam neki halkan.
-Nem is aludtál?-kérdezte miközben bedőlt mellém az ágyba.
-De igen csak félálomba  voltam.-mondtam viccesen amire megcsókolt.
-Jó éjszakát!-mondta amire a válaszom egy neked is volt.Másnap a fiúk reggel elmentekk dolgozni de megbeszéltük hogy este elmegyünk bulizni vagyis bepótolni a születésnapomat.Ez olyan PÓTOLJUK BE A SZÜLINAPOMAT BULI...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése