2013. augusztus 14., szerda

24.Édes bosszú

Dany:
Életem legrosszabb éjszakája volt a tegnapi.De inkább nem részletezem.Reggel csak úgy kipattantak a szemeim.Vártam az utazást mert nem akartam itt maradni.Fogságban.Elkészültem egy majdnem normális cuccban mivel Harryhez nem vittem túl sok cuccot inkább csak bulizós ruhát ezért kicsit ki voltam öltözve.
Hívtam egy taxit és már úton voltam a reptérre.Hirtelen csörögni kezdett a telefonom.Ismeretlen szám...hm..ki lehet az?
-Hallo?-szóltam bele a telefonba.
-Dany, te vagy az?-kérdezte Zayn.
-Igen szia Zayn.-köszöntem neki.
-Hol vagy?-kérdezte aggódva.
-Úton New Yorkba.-adtam a választ és kinyomtam mert nem volt kedvem beavatni a dolgokba.Tehát elindultam az ismeretlenbe.A repülő utat szinte végig sírtam mert még Ash se hívott fel hogy mi van velem egyszerűen senkit nem érdekel hogy mi történt velem.De ahogy mondtam új külső,új élet, új barátok.Ehhez tartottam magam és amint megérkeztem megkerestem a kollégiumot és berendezkedtem.A szobatársamat még nem ismertem de azt mondta az igazgató hogy estére itt lesz.A addig én kerestem fodrászt,manikűröst és egy új ruha boltot ahol jó ruhák vannak.Aztán látványosan unatkozni kezdtem egészen 9-ig.Percekként néztem az órámat hogy mikor jön már meg a szobatársam amikor egyszer csak belépett valaki az ajtón.Szőke hosszú haja volt és zöld szeme.Éppen elköszönt valakitől és rám nézett.A kezében egy füzet volt.Nagy füzet.
-Új szobatárs?-kérdezte.
-Igen,Dany vagyok.-nyújtottam a kezemet mire barátságosan kezet fogott velem.-Hilary vagyok de mindenki csak Hillnek hív.-mondta és leült az ágyára.
-Az mi?-kérdeztem a füzetre mutatva.
-Ja semmi csak néha rajzolgatok megnézed?-kérdezte mire bólintottam és belelapoztam.Eszméletlenül rajzolt.
-Nézd ezt úgy rajzoltam ha ide teszem...-mondta és oda tette az orra alá-...akkor olyan mintha az lenne az orromtól lefelé.-mondta és tényleg úgy nézett ki.Tényleg nagyon profin rajzol.
Az egész estét át forgolódtam és nem tudtam aludni.Kimentem a fürdőbe és rezegni kezdett a telefonom aztán ráhagyta.Üzentem jött,méghozzá Zayntől.Emellett 7 nem fogadott hívás ismét Zayntől.Erőt vettem magamon,és felhívtam.
-Szia.-suttogtam a telefonba.
-Hol a francba vagy?Ugye csak hülyéskedtél hogy elmentél New Yorkba?-bombázott meg a kérdésekkel köszönés nélkül.
-Nem vicceltem.-válaszoltam könnyes szemmel.
-Tényleg elmentél?-kérdezte közben pedig elcsuklott a hangja.
-Igen.-válaszoltam.-De nyugi nincs semmi bajom.
-Miért mentél el?
-Nem mondhatom el.-a háttérből sikítás hallatszott.
-Ki az?-kérdeztem.
-Senki.-adta hirtelen a választ.
-Ash volt az?
-Ööö....igen,persze.-vágta rá.
-Ne hazudj!
-Nem mindegy?-kérdezte mérgesen.
-Neked meg mi bajod van?-kérdeztem felháborodva és neki dőltem az ajtónak majd lecsúsztam a földre.
-Tudod mi bajom van?Az hogy akit szeretek kiment New Yorkba és senki nem tudja miért.Harry visszahívta Savvanáht és most megint járnak.Ash és Louis pedig elmentek valami szállodába pihenni itthon pedig őrültek háza van.Ez a bajom.-hadarta és lecsapta a telefont.Elképedve néztem magam elé majd keserves fuldokló sírásba kezdtem.Hill is felébredt és szegény nem tudta mi bajom van.Próbált segíteni de nem tudott.Visszafeküdtem az ágyamba majd a takaró alatt folytattam a zokogást.
Imádom ezt a reggelt.Bedagadt szemek,elkenődött smink és orrfolyás.Összeszedtem magam amennyire tudtam aztán elindultam a fodrászhoz.A hajamat barnából aranyszőkébe festettem be ombre festéssel.Aztán jött a manikűrös.Csináltattam egy kicsi műkörmöt ami piros volt és csillogós.A ruha boltban egy kollekciót vettem mert már kicsit hűvös a levegő itt ősszel.Szóval összességében mindent sikerült elintéznem holnap pedig kezdődik a suli.
Reggel korán keltem az izgatottság miatt.Hill elkísért a suliba később pedig kiderült hogy egy osztályba fogunk járni.A tanítás a szokásos volt.Unalmas és béna.Délután elmentem sétálni a parkba hogy megismerjem New Yorkot.Nagyon régen voltam itt egyszer a szüleimmel.Körbe sétáltam az egész parkot.Hazafelé egy kisebb tömeget láttam az út szélén.Kíváncsi voltam ezért elindultam felé.Szép lassú léptekkel mentem oda és megpillantottam........Zaynt.Nem vett észre mert éppen autogrammokat osztogatott.Fél óra elteltével szerte foszlott a tömeg és már csak ln álltam ott.
-Szia.-köszöntem halkan mire hirtelen felém kapta a fejét.
-Dany?-kérdezte.Bólintottam majd felemeltem a fejemet.Odajött hozzám és megölelt.Jól esett érezni a melegségét és azt hogy rá bármikor számíthatok egyszerűen régen éreztem ilyet.
-Jó a hajad.-dicsért meg.Én elmosolyodtam mert nem mindenki szokta észrevenni.
-Miért jöttél ide?-érdeklődtem.
-Ash kórházban van.-közölte nekem pedig tágra nyíltak a szemeim....és Harry is ahogy a többi fiú is kivéve én.-felelte halkan nekem pedig sírhatnékom volt de erős maradtam.
-Mi történt velük?-kérdeztem elcsukló hangon.
-Harrynek a vállába szúrtak egy kést,Ashnek felvágták a kezét és a többieknek is valami hasonló sérülésük lett.A lényeg az hogy mindenki sok vért vesztett ezért kerültek kórházba.Én azért jöttem ide hogy együtt hazamenjünk és kiderítsük ki volt az aki ezt csinálta mert semmi nyomot nem találtunk.-Adam.Adam volt az.Szerintem Zayn is sejthette hogy ő volt az.Beleegyeztem és összepakoltam néhány cuccomat Hillnek pedig hagytam egy üzenetet hogy elmentem.Zayn azt mondta addig lakjak náluk hogy nekem se essen semmi bajom.
A repülőn síri csendben ültünk.Egyszer csak egy meleg kezet éreztem az enyémen.Oda néztem majd összekulcsoltam a kezünket.Zayn rám mosolygott és simogatni kezdte a kézfejemet.Nyugtató és jó érzés volt.
Amint leszálltunk a repülőről megtapasztaltam a régi londoni időt.Esős,friss és őszi.Hiányzott ez az egész hely és barátok.Hazamentünk kipakoltam majd elindultunk a kórházba.
-A többiek tudják hogy eljöttél értem?-fordultam Zayn felé a kocsiban.
-Nem.Nem mondtam nekik semmit.Ők úgy tudják hogy otthon vagyok.De biztos örülnek majd neked.-fejezte be.
-Kétlem.-sóhajtottam egy nagyot majd bámulni kezdtem ki az ablakon.Zayn megállt a kórház parkolójában nekem pedig annyira zakatolt a szívem hogy szerintem még Zayn is hallotta.Beléptünk és felmentünk a liftttel.Mindannyian egy szobában voltak.Ezért nem kellett külön szobákba járkálnunk.
Beléptünk az ajtón és mindenki aludt.Zayn biztatóan rám nézett majd adott egy puszit és azt mondta ő addig kimegy a büfébe és hoz valami kaját.Borzalmas volt így látni őket.Leültem Ash mellé és a kezére tettem a kezemet.Szép lassan kinyitotta a szemét majd rám pillantott.
-Szia.-köszöntem halkan hogy a többiek ne ébredjenek fel.Köszönésképpen csak visszamosolygott és próbált felülni de nem ment neki.
-Mit csinálsz itt?-kérdezte rekedt hangon.
-Zayn elhozott.Mondta hogy mi történt ezért gondoltam meglátogatlak titeket.-mosolyogtam kedvesen.-Haragszol rám?-kérdeztem mert keresztbe tette a karját.
-Dany,elmentél a kapcsolatunk már sosem lesz olyan mint régen.Én is élem a saját életem és te is.Amikor elmentél nem kerestelek és te se kerestél.Nekem most ők fontosak.-mutatott körbe a fiúkra.-És nem te.Te elmentél és csak úgy itt hagytál.És az hogy Harryt megcsaltad az nekem is fájt.Már nem vagyunk testvérek,még csak barátok sem.-közölte szárazon és hangosan mire a többiek is felébredtek.Mindenki csodálkozva nézett rám én pedig lehajtottam a fejemet.Szóval én nem vagyok fontos neki.Ennyi év után képes magamra hagyni amikor tudja hogy nagyon is szükségem van rá.Könnyek szöktek a szemembe majd szipogni kezdtem.
-Tudod mit.-álltam fel-menj a francba.-közöltem idegesen majd kirontottam a szobából.Megkerestem Zaynt és mondtam neki hogy hazamegyek.
-Dany mi történt?-kérdezte és megfogta a kezemet.
-Semmi.-mondtam idegesen mire megrázta a fejét én pedig elkezdtem mesélni.Zayn azt mondta menjek hozzájuk majd otthon megbeszéljük.
-Rendben.-mondtam szipogva.
-Ne szomorkodj.-mondta és az államnál fogva fel emelte a fejemet.-Jó?-kérdezte én meg bólintottam majd egy rövid csókot nyomtam a szájára.Hazafelé megint elsírtam magam azon amit Ash mondott.Otthon indítottam zenét majd főzni kezdtem.Amikor leállt az egyik zene furcsa zajokra figyeltem fel.Kikapcsoltam a zenét majd felmentem az emeletre és ott volt Ő.Adam egy késsel a kezében közeledett felém.
-Na láttad a kis barátaidat?-kérdezte gúnyosan én pedig az ijedtségtől meg botlottam valamiben így a földre estem.
-Ne csinálj olyat amit majd később megbánsz.-mondtam neki feleslegesen.Egyre közelebb jött majd lehajolt elém a kést pedig a nyakamhoz tartotta .
-Ezt nem fogom megbánni.-mondta gúnyosan majd olyan következett amire nem számítottam.Egy hirtelen mozdulattal a hasamba szúrta a kést én pedig fájdalmasan felnyögtem.Gyorsan felállt majd intett egyet és kiment az ajtón én pedig ott voltam.Egyedül,a sok vérrel.A vér látványától elájultam és már csak egy erős kart éreztem ami megragadott.
Zayn:
Miután Dany elmesélt mindent még egy kicsit felmentem a fiúkhoz beszélgetni.Nem sokkal később hazaindultam mert megjött Sav és nem akartam vele beszélni.Amikor beléptem az ajtón kiabáltam Dany nevét de nem hallottam a választ.Felmentem az emeletre és ott volt.A keze a hasán volta honnan folyt a sok vér megragadtam a karját és felvettem.Betettem a kocsiba és elindultam a kórház felé.Minden  piros lámpán átmentem és nem érdekelt semmi.Néha nyöszörgött valamit de nem értettem hogy mit mondott.Bevittem egészen a portáig ahol hoztak egy hordágyat és műtőbe vitték.Felmentem a többiekhez és elmondtam nekik hogy mi történt.Őket annyira nem rázta meg a történet hiszen velük is hasonló történt csak őket nem kellett műtőbe vinni.
Már eltelt egy óra és még mindig nem hozták ki Danyt a műtőből.Egyszer csak bejött egy orvos szobába és kihívott.
-Sajnálom de Danyt már nem tudtuk megmenteni.-mondta az orvos én pedig lefagytam.
-Ez most komoly?-kérdeztem vissza halkan.
-Nem.Már kihoztuk a műtőből és fel is ébredt de azt kérte hogy ijesszek önre.-mondta az orvos én pedig megkönnyebbültem.Elmondta az orvos hogy melyik szobában van én pedig bementem.
-Te kis huncut.-nevettem el magam amikor beléptem.
-Megijedtél?-kérdezte nevetve.
-Igen nagyon megijedtem.-mondtam komolyan mire jobban elnevette magát.
-Hol műtöttek?.-kérdeztem ő pedig felhúzta a pólóját és megmutatta.Az egész hasa be volt kötve.
-Mi vagy te múmia?-kérdeztem.
-Valószínű.-bólintott.Egy csomót beszéltünk aztán megengedte az orvos hogy lemenjünk a büfébe és ha már ott voltunk vettem Niallnek egy csokit.Visszafelé bementem a többiekhez és odaadtam Niallnek a csokit.
-Dany nem jön be?-kérdezte Niall amikor bent voltam.
-Nem akar.-mondtam és intettem neki hogy jöjjön be mire megrázta a fejét.
-Látod?-kérdeztem Niallt mire bólintott.
-Szióka.-lépett be az ajtón Sav.
-Ohh basszus azt hittem ma már nem jön többet.-suttogta Niall.Dany kint egy orvossal beszélgetett és valami nagyon jót mondhatott neki az orvos mert elejtette a csokit és ugrándozni kezdett és vagy tízszer megölelte az orvost majd intett hogy menjek.
-Na én megyek sziasztok.-kimentem Danyhez és közölte velem hogy holnap már hazajöhet.
Harry:
Amikor Zayn kiment láttam hogy Dany megöleli majd hosszas csókolózásba kezdtek.Kicsit sápadt lettem amiért így láttam őket.De miért lennék féltékeny amikor nekem is van egy kedves,csinos,szép barátnőm akit a többiek......nem kedvelnek.De azt nem bírnám elviselni ha velünk lakna Dany és mindennap látnám remélem nem így lesz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése