2013. augusztus 19., hétfő

25.A Hill meglepetés

Dany:
Végre eljött az a nap amikor hazamehetek a kórházból.A fiúknál még egy hetet leszek a kontroll miatt aztán visszamegyek New Yorkba tanulni.Ashék csak holnap jönnek haza így lesz időm felkészülni rájuk.Most nem vagyunk valami jóban úgyhogy nem hiszem hogy jó hangulat lesz a héten.Miután Zayn hazavitt elment kajáért én addig átöltöztem valami kényelmesbe és leültem a kanapéra.Éppen a perceket számoltam amikor csöngettek.Gyorsan felpattantam és azt hittem Zayn az de nem ő volt.Hilary állt az ajtóban.
-Szia.-öleltem meg amit ő is viszonzott.-Te mit keresel itt?-kérdeztem értetlenül miközben be engedtem.
-Láttam az üzenetedet és már régóta elakartam jönni Londonba ezért eljöttem.-vonta meg a vállát.
-És honnan tudtad hogy itt vagyok?-kérdeztem értelmetlenül.Amikor kérdeztem Zayn lépett be az ajtón Hilary pedig rá mutatott.
-De azért örülsz hogy itt vagyok nem?-kérdezte én pedig bólintottam és megöleltem.
-Neked is köszönöm-mentem oda Zaynhez és egy gyors csókot nyomtam a szájára.
-Figyelj mennyi cuccot hoztál?-kérdeztem Hillt.
-1 hétre-válaszolta.
-Akkor addig átköltözünk hozzám jó?-kérdeztem egyszerre Zaynt és Hillt.
-Szó sem lehet róla.-adta a választ Zayn és valami hasonlóra számítottam én is.-Inkább maradjatok itt mindketten.-adta a választ mire nagyon megörültem.Még mindig féltem hogy Adam bármikor "vissza térhet".
-Akkor ketten leszünk az én szobámban jó?-kérdeztem Hillt és felmentünk.
-Szerencsére két ágy van mert régen Ashel aludtunk itt de ő már Louval alszik.-kezdtem a bevezetést.Fél óra elteltével lehuppantam az ágyra és Hill is így tett.
-A többieknek nem baj hogy itt leszek egy hétig?Mert ha igen szívesen keresek egy ho...-nem engedtem hogy végig mondja mert félbe szakítottam.-Nyugi Zayn mindent lerendezett mindenki tudja hogy itt vagy.Ha Harry idegesítő barátnőjét kibírják hetekig akkor minket is.-válaszoltam.
-Valamelyik nap elmehetnénk bulizni benn vagy?-kérdeztem Hillt mire megrázta a fejét.
-Miért?Elhívnám Besst is!-mondtam teljesen kiakadva.
-Nem hiszem hogy neked ez jót tenne.-válaszolta.
-Miattam ne aggódj majd megyünk mondjuk holnap úgyis csak szerdán van kontroll.-feleltem és már tárcsáztam is Bess számát.Ő benne volt és amúgy is örült hogy itthon vagyok.Zaynék és a többiek nem tudnak jönni mert a stúdióban lesznek felvenni a dalokat mert nagyon le vannak maradva.Ash meg gondolom velük megy és amúgy sem hívtam volna.
Már elég késő volt amikor észbe kaptam hogy le kéne cserélni a kötést a hasamon meg talán fürödni is kéne.Kimentem a fürdőbe és először megfürödtem majd leszedtem a kötést a hasamról.Nem is volt annyira vészes mint amennyire gondoltam.Körbe tekertem magamat törölközővel és a hajamat is becsavartam egy törcsivel.Bementem a szobába és Hill már réges-rég aludt.Bekötöttem a hasamat az
tán pizsamát húztam és bebújtam az ágyamba majd 3,2,1 és alvás!
Reggel sikítva keltem fel.Szegény Hill is felkelt és nyűgösen rám nézett.
-Ja csak rémálmom volt.-vontam vállat.-Na gyere együnk valamit.-mondtam és lerántottam róla a takarót.Én fogtam egy fésűt és adtam az ő kezébe is egyet.-Gyere én így szoktam kimenni.-feleltem és elkezdtem Katy Perrytől az egyik számot.Később Hill is becsatlakozott és már az ajtónál voltunk amikor abba hagytuk.
-3-ra kimegyünk és egyszerre kezdjük jó?-bólintott majd elszámoltam 3-ig  és szinte kitörtük az ajtót.Amikor kinyitottuk a szemünket lent voltak a fiúk szerintem most értek haza.Én csak véregző zombikat láttam  késsel a kezükben.Sikítva bementem a szobámba és magamra húztam a takarómat.
-Ne öljetek meg!Ne öljetek meg!Ne öljetek meg!-suttogtam magamban amikor valaki lerántotta a takarót rólam.
-Neked meg mi bajod van?-kérdezte Harry mire jobban kezdtem sikítani.Amikor hallottam hogy kiment felsóhajtottam és átgondoltam a dolgokat.Beteljesült a rémálmom vagy pedig csak képzelődök.Hát remélem hogy a második.Hill teljesen lefagyott és épp hogy érthetően súgta hogy menjek ki.Vettem egy mély levegőt és csukott szemmel kibotorkáltam a szobából.Amikor kint voltam és éreztem Hill szemét kinyitottam a szememet és felsóhajtottam.
-Hát ez megúsztam,de ugye nincs nálatok kés?-kérdezte miközben a fiúkra mutogattam.
-Miért lenne?-kérdezte Lou.Megvontam a vállamat aztán lementünk a lépcsőn Hillel.
-Srácok ő itt Hilary de mindenki csak Hillnek szólítja.-mutattam be a barátnőmet a srácoknak.
-Sziasztok.-köszönt Hill normális hangnemben.Bementünk a konyhába és Hillel csináltunk valami kaját.Helyesbítek próbáltunk.Végül amikor kész lett a rántotta segg pacsiztunk majd az asztalra tettük a kaját és megterítettünk.Kaja után Hillel elmentünk vásárolni ruhákat nekem mert nem sokat hoztam csak néhány cuccot.3 ruha kollekciót vettünk.Egyet a bulira,a többi pedig csak úgy hétköznapra.Ahogy hazaértünk Elkezdtünk készülődni mert már 5 óra volt és 9-kor találkozunk Bessel itt.Én begöndörítettem a hajamat Hill pedig kivasalta.Mindketten elég hamar kész lettünk ezért leültünk a nappaliba és unatkoztunk.Még volt egy óránk ezért Hill úgy döntött ő divatbemutatózni fog hogy ne unatkozzon.Én végig röhögtem az egészet mert amikor drámaian levonult a lépcsőn a véletlen elesett és lecsúszott.
-Na ez nagyon jó volt!-nevettem ki ő pedig durcás arcot vágott.Azon vitatkoztunk hogy ez vicces volt vagy nem amikor Bess csengetett.
-Szió-öleltem meg régen látott barátnőmet.Bemutattam neki Hillt aztán indultunk is.A taxiban megegyeztünk hogy ma leisszuk magunkat.Indokot nem találtunk hogy miért hanem azt mondtuk csak úgy.Mindenki hozott egy kört úgyhogy egyszerre 3 ital volt előttünk és az volt a verseny lényege hogy ki tudja a leggyorsabban meginni.A nyertes Hill volt ő nem elsőre csinált ilyet.Még néhányszor ezt megismételtük és már nem voltunk józanok.Hajnal egy körül lehetett amikor felhívtam Zaynt.
-Halló?-szólt bele álmosan.
-Szia nyuszó!-kiabáltam bele a telefonba mert dübörgött a zene.
-Dany?-kérdezett vissza.
-Aha, igen,azt hiszem.Na szóval van egy kérdésem.Nem láttad a telefonomat otthon?-kérdeztem teljesen komolyan Zayn pedig elröhögte magát.
-Nagyon be vagy nyomva!-röhögött majd kinyomott.
-Lányok akkor szerintetek hol van a telóm?-kérdeztem mire a tenyeremre mutattak.Mindannyian felröhögtünk aztán folytattuk az ivást.
Hazafelé tartottunk.Sétálva.A ház előtt voltunk elköszöntünk Besstől ő pedig hívott egy taxit és elment.
-Na mit csináljunk?-kérdeztem Hillt.-Még csak hajnali 3-van-feleltem.
-Nem Fruit Ninjázunk?-kérdezte mire összeráncoltam a homlokomat.-Mármint élőben.-mondta én pedig megértettem végre mit akar.
-Oké de akkor holnap már nem itt fogunk lakni mert a fiúk kicsapnak de mindegy majd átmegyünk a másik házba.-vontam vállat.Bementünk és előkészítettük azokat a cuccokat amik kellenek hozzá.Találtunk egy dinnyét és megegyeztünk hogy azt együtt csapjuk szét.Miután minden gyümölcsöt szét daraboltunk vagy kidobtuk őket vagy pedig megettük az egyes ép részeket.
-Teli vagyok!-néztem Hillre mire bólintott ezzel jelezve hogy ő is.Felmentünk és bedőltünk az ágyba de én nem bírtam aludni ahogyan Hill se.
-Van medence.-mosolyodtam el gonoszul.-..és vizipipa.-mondtam majd egyszerre pattantunk fel és kivittük a medencéhez a kellékeket.Hajnal 5 körül lehetett amikor fáradtak lettünk és elmentünk aludni.
Reggel (inkább délután) a szokásos fejfájásnál is rosszabbal ébredtem.Hill már fent volt és suttogva káromkodott.
-Na jó volt tegnap?-kérdeztem és két kézzel a fejemet fogtam.
-Jó volt csak ne fájna ennyire rohadtul a fejem.-mondta idegesen és segítség kérően rám nézett.
-Gyere szerünk valamit....csak először öltözzünk át mert kicsit pia szagú vagyok.-mondtam és miután mindketten felvettük a pizsamánkat (nem volt kedvünk a normális ruhához) kimentünk és a fejünket fogva lassan lementünk a lépcsőn mint az öregek.
-Na tegnap jól be voltál nyomva.-adott egy puszit a fejemre Zayn.
-Kicsit?-kérdeztem.
-Fáj a fejem..-nyavajgott Hill.
-Mi átköltözünk a másik házba oké?-kérdezte Zayntől miközben a gyógyszerek között turkáltam és végre találtam valamit.
-Miért?-kérdezte és kivett a hűtőből egy sört amit felém nyújtott én pedig undorodva elnéztem.
-Majd ha kimész a medencéhez akkor megtudod.Főleg Ash lesz pipa.Egyébként a többiek?-kérdeztem és csak azt hallottam hogy valaki nagyot sikít ami a medence felől jön.
-Medencéznek.-válaszolta Zayn.
-Ohhh.Akkor mi megyünk össze pakolunk aztán átmegyünk filmet nézni jó?-kérdeztem mire bólintott.Összepakoltuk a cuccunkat aztán Zayn átvitt minket a másik házba.Miután ketten maradtunk csak feküdtünk egész nap és aludtunk.
Este vettük a fáradtságot és leültünk a kanapéra majd benyomtunk egy horrort.Nagyon belemerültünk a filmbe amikor kinyitódott az ajtó és csak egy árnyékot láttunk a kezében egy....késsel.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!-sikítottunk fel a pop cornos tál pedig kiborult és elbújtunk a kanapé mögé.Az a valaki felkapcsolta a villanyt és megláttuk hogy csak Zayn volt az egy esernyővel.Elröhögtük magunkat Zayn pedig csak azért jött hogy megnézze hogy vagyunk.
-Köszi jól vagyunk.-mondtam.Még egy kicsit itt maradt aztán Hillel elmentünk aludni.
Reggel korán kellett kelnem mert kontrollra mentem.Hill még aludt ezért egyedül mentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése