2013. július 4., csütörtök

18.Én csak téged szeretlek

Dany:
-Ne nevessetek!Nem vicces!Nagyon égő volt.-mondtam durcásan.A fiúk még mindig azon röhögtek ahogyan Harryékre nyitottam.Miután megvacsiztunk mindenki elment aludni.Kivéve én.Ma a fiúknál aludtam mert már késő volt és nem akartam hazamenni.A nappaliban ültem mikor eszembe jutott egy dalszöveg.Gyorsan elővettem egy papírt és lefirkantottam az elég hosszú dalszöveget:

They tell you a good girl is quiet                                                                        
And that you should never ask why
'Cause it only makes it harder to fit in
You should be happy, excited
Even if you're just invited
'Cause the winners need
Someone to clap for them
It's so hard, just waiting
In a line that never moves
It's time you started making
Your own rules

You gotta scream until
There's nothing left
With your last breath, so
Here I am, here I am
Make'em listen
'Cause there is no way you'll be ignored
Not anymore, say
Here I am, here I am
Here I am, here I am

Bementem a zeneszobába ahol kihoztam egy gitárt és megpróbáltam eljátszani a dalt amit írtam.Mikor végeztem valaki hátulról megfogta a vállamat.
-Ügyes vagy.-szólalt meg Harry.
-A szívrohamot hozod rám.-mondta és fel sóhajtottam.
-Miért vagy fent?-kérdeztem érdeklődve.
-Vízért jöttem a konyhába és te miért vagy fent?-kérdezett vissza.
-Mert nem vagyok fáradt.-mondtam és elment a konyhába.Gyorsan elpróbáltam még egyszer a dalt majd én is követtem őt a konyhába.
-Savannah?-kérdeztem de kicsit elcsuklott a hangom.
-Alszik.-mondta és belekortyolt a pohárba.Egyszer csak megszólalt a telefonom vagyis csörögni kezdett a telefonom.Kimentem hogy felvegyem de Harry hátulról megfogta a derekamat majd mozogni kezdtünk a zenére.Megfordított és mintha tangoznánk megfogta a kezemet.Ritmusra kezdett el táncolni majd amikor lelassult a zene  egyre közelebb hajolt majd....majd feloltódott a villany és Savannah jelent meg.
-Ti meg mit csináltok?-kérdezte és elég dühösnek látszott.Harryvel gyorsan szétváltunk és kezdtem félni Savannahtól.
-Csak beszélgettünk.-mentegetőzött Harry és Savannah lejött a lépcsőn majd elém került.
-Ha még egyszer meglátom hogy rá mozdulsz a pasimra esküszöm felpofozlak.-mondta mire hátráltam egy lépést.Hátat fordított majd beszóltam neki.
-Cafka.-mondta és keresztbe tettem a kezem.Megfordult és nagyon mérgesnek látszott.
-Mikor töltötted fel az ajkadat?-kérdeztem tőle.
-Tessék?-kérdezte.
-Bocsi.Csak kíváncsi voltam mennyiért csináltattad.-mondtam és gúnyosan rá mosolyogtam mire megpofozott.
-Basszus!Te normális vagy?-kérdeztem.A fél arcomat fogtam mert éreztem ahogyan ég az ütéstől.
-Savannah gyere menj fel Dany te meg menj a fürdőbe és mosd le az arcod.-mondta Harry.
-Örülj hogy a szilikon melleidről nem kérdeztem.-mondtam miközben megfordultam és elindultam a fürdő felé.Hallottam ahogy Harry lefogja Savannaht ezért hátra fordultam és ki nyújtottam a nyelvemet.Bementem a fürdőbe és lemostam hideg vízzel az arcomat hogy ne égessen.Mikor kimentem már felmentek szerencsére ezért én is felmentem Ash szobájába.Egész éjszaka forgolódtam mert nem bírtam aludni.Dúdoltam magamnak azt a dalt amit írtam de még az sem nyugtatott meg.Fájt hogy  annak akit  szeretek van barátnője és ez nem hagyott nyugodni.Felültem az ágyamon és sírni kezdtem.Miután kisírtam magam felöltöztem és lementem a nappaliba.Egyetlen dolog van ami mindig megnyugtatott.A lassú zene és az a tánc amit még anyukám tanított nekem.Megkerestem a telefonomon azt a zenét majd táncolni kezdtem.Amikor végeztem bementem a konyhába és csináltam valami kaját.Hát....nem biztos hogy ehető de elmegy.Az evés közben az órámra néztem és már hajnal 2 volt.Mivel aludni még mindig nem bírtam volna bevettem egy  altató gyógyszert és felmentem a szobámba.10 perc sem kellet és úgy aludtam mint a bunda.
-Dany!Dany!-rángatta valaki a vállamat.
-Mi van?!-kérdeztem mert még úgy éreztem túl korán van.
-Kelj már fel!-mondta az immár ismerős hang Zayn.
-Még korán van!-mondtam és bebújtam a takaróm alá.
-1 óra az neked korán van?-kérdezte mire kipattantak a szemeim.
-Basszus ez erős cucc volt.-mondtam és nagy nehezen felkeltem.
-Többiek?-kérdeztem miközben a szekrényemben turkáltam.
-Lent vannak most ebédeltek te nem vagy éhes?-kérdezte mire bólintottam és bementem egy fürdőbe a ruhámmal együtt.Felöltöztem és lementem a konyhába.Ettem valamit aztán kimentem a nappaliba ahol mindenki ült és filmet néztem.Senki nem vett észre ezért Niall háta mögé léptem és megijesztettem mire felkiabált.
-Nyugi csak én vagyok.-mondtam és összeborzoltam a haját.A fiúk és Ash még nem tudják hogy a hétvégén elmegyek egy hétre Franciaországba mert még nem mertem elmondani nekik.Film közben vagy tízszer ásítottam amit Niall is észrevett.
-Ennyire álmos vagy?-kérdezte.
-Mondjuk nem aludtam túl sokat.-mondtam mire számolni kezdtem hogy mennyit aludtam.
-Hát többet aludtál mint mi.-mondta.Bementem a konyhába valami energiaitalt keresni de nem találtam semmit a kávét meg nem kívántam.
-Mindjárt jövök hazamegyek meg elmegyek a boltba.-mondtam és elindultam haza.Megetettem Bonyt aztán feltettem rá a pórázt és elmentünk együtt a boltba.Vettem egy energiaitalt aztán visszamentünk a fiúkhoz.Az utolsó tíz percben Bony nem bírt magával mert meglátott egy kutyát ezért a kezembe vettem a csöppséget.Nem volt nyitva az ajtó ezért csöngetnem kellett.Ash nyitott ajtót.
-Hello.-köszöntem neki és Bony mancsával próbáltam integetni.
-Hello.-mondta és megsimogatta Bonyt.Bementem Bonyt szabadon engedtem én pedig megittam az energiaitalt.Kicsit talán élénkebb lettem de sokat nem segített.Este még medencéztünk a fiúkkal aztán hazamentem.Másnap reggel korán kellett kelnem mert a táncsuliba mentem.Mikor délután hazaértem csengettek.Kinyitottam az ajtót és egy futár volt ott.A kezében egy csokor rózsa volt amiben egy boríték és egy pici doboz tartózkodott.Átvettem a csomagot majd leültem a nappaliba.Elővettem a borítékot és olvasni kezdtem:
                                          Kedves Dany! 
Tegnap szakítottam Savannahval amiért az este megpofozott.Remélem tetszeni fog amit küldtem és hogy mebocsájtasz.Én csak is téged szeretlek minden éjszaka csak rád gondoltam és sose voltam nyugodt Savannah mellett.Szeretlek! 
Harry
Miután elolvastam elmosolyodtam és megnéztem mi van a kis dobozban.Egy szív alakú medál volt felfűzve egy láncra.Felvettem és gyorsan írtam egy üzit Harrynek hogy nem haragszom és hogy én is szeretem.
Miután megírtam felálltam és elindultam a fiúk felé.Útközben találkoztam
Bessel ezért mégsem a fiúkhoz mentem hanem a plázába mentünk beszélgetni meg meginni valamit.Este későn mentünk haza mivel ma Bess nálam aludt.
Szombat
Dany:
Holnap indulunk Franciaországba a fiúknak pedig tegnap mondtam el.Kicsit kiakadtak aztán megbékéltek úgyhogy semmi baj.A mai napot nagyjából otthon töltöttem mert pakolni kellett holnapra 1-kor indul a repülőgép a csajokkal pedig fél egykor találkozunk nálam aztán együtt megyünk.Harryvel jól alakul a kapcsolatunk és egyre többet vagyunk együtt bár lehet hogy nem tesz jót a kapcsolatunknak hogy egy hétig nem leszek itthon.Másnap reggel izgatottan keltem.Mindenem be volt pakolva és több mint két bőröndöm lett.Délelőtt átmentem a fiúkhoz még eltudjak köszönni tőlük.Sétálva mentem feléjük mert Bonyt is vittem hozzájuk hisz otthon nem maradhat egyedül mert éhen hal ezért  egy hétig ők vigyáznak rá.Amikor benyitottam Savannah éppen Harryt csókolta nagyban.Egyre több könny gyűlt össze a szemembe majd két perccel később Harry is észrevett.Bonyt elengedtem mert mindkét kezemet az arcomra tettem.A kutyus felrohant az emeletre Louhoz az a kedvenc szobája.
-Dany ez nem az aminek látszik én nem csókoltam meg ő csókolt meg engem.-mentegetőzött Savannah arcán pedig egy gúnyos mosoly terült szét.
-Kérlek ne magyarázkodj láttam amit láttam.-mondtam és a végén el csuklott a hangom.
-Fiúk itt van Dany!-kiabált Louis miközben kijött a szobájából Bonyval a kezében.
-Szemét!-mondta és letéptem a nyakláncot a nyakamból amit Harry adott nekem majd a földhöz vágtam.Kirohantam az ajtón és elkezdtem futni.
-Dany!Állj meg légyszíves!-kiabált utánam mire megfordultam.
-Mit akarsz?-kérdeztem szét tárt karokkal szipogva.
-Beszéljük meg!-mondta lihegve mert utánam futott.
-Nem akarok erről beszélni.-mondtam és keresztbe tettem a kezemet.
-Dany én csak téged szeretlek.Most is Savannah jött ide vissza könyörögni magát.-mondta és a kezét az arcomra tette.
-Harry..-mondtam lassan.-...én szeretnék hinni neked de nem tudok.-mondtam és hátat fordítottam neki.
Szomorúan ballagtam haza majd a házba belépve leültem a kanapéra.Eldöntöttem hogy most nem lesz rossz kedvem Harry miatt ezért megittam egy pohár pezsgőt majd megérkeztek a lányok is így velük is ittam egyet.
Harry:
Ott álltam az utcán összetörve.Ezt is elrontottam.Azt a lányt is elvesztettem akit eddig a legjobban szerettem.Nem tudtam mit csinálni.Visszamentem a házunkba a fiúk meg ott álltak értetlenül.Savannah szerencsére azóta már eltűnt innen.
-Mi történt?-kérdezte Niall én pedig lehajoltam a nyakláncért amit Danynek adtam.
-Semmi.-mondtam és felrohantam a szobámba majd becsaptam az ajtómat.Hirtelen valami nedveset éreztem az arcomon.Sírok?Még sosem sírtam egy lány miatt sem.Egyre hangosabb zokogásba kezdtem majd levágtam magam az ágyamra és úgy folytattam.
       



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése