2013. július 11., csütörtök

20.Szálloda megnyitó

Dany:
Hívtunk egy taxit majd mindenki hazament.Én a fiúkhoz mentem a bőröndömmel együtt.
-Hello...mindenki.-mondtam először lelkesen majd elhalkultam.Senki nem volt itthon.A telefonom csörgésétől halálra rémültem ezért hátra ugrottam egyet.Csak egy sms jött Harrytől hogy stúdióban vannak és csak este jönnek haza Ash pedig felvételizni van az jogi szakra.Nekem csak 10-re kell menni ezért még van  2 órám.Lefürödtem és összepakoltam a cuccomat.A táncos cuccomat vittem mert miben kéne mennem dresszben?Biztos mindenki normális ruhában lesz.Hát igen ezt is rosszul gondoltam.Atlétika.Igen egy csomó csinibaba szebbnél szebb dresszekben.Soha az életben nem szerettem a dresszeket és még most sem fogom őket szeretni.Hajlékony vagyok de nem tornász ezért nem nagyon értek hozzá.Volt itt gerenda meg  egy csomó ilyen tornász cucc de nem nagyon tudtam a nevüket.Elmentem az öltözőbe és betettem egy szekrénybe a cuccomat.Visszamentem a tornaterembe és majdnem mindenki tornadressz volt.És kezdődött a kínzás.Nagyon régen tornász voltam kb. 2 évet mert nem bírtam a kiképzést.Mindenki azt hiszi hogy az atlétika annyira jó.Nem,nem az.Mindenkit megtévesztenek a csili-vili  fényes dresszek.Az atlétikánál még a katonai suli is jobb.Olyan kiképzést kapsz amibe bele lehet halni ha nem vagy erős.Hát igen ez egy halálos sport.A kemény edzés után eldöntötték a tanárok kik jutnak be szerencsére én is bejutottam de utolsónak. Azt mondták nem ártana ha kicsit megerőltetném magam.Erre teljesen kiakadtam mert vért izzadtam hogy sikerüljön bekerülnöm most meg leszólnak.Idegesen mentem be az öltözőbe majd kinyitottam a szekrényemet és az oldalára raktam a  kezemet.Szerencsére azt nem mondták hogy vegyek dresszet.Hát ezt kár volt mondani mert bejött az öltözőbe a tanár és azt mondta legalább 1 dresszet kell vennünk akinek nincs.Még jobban ideges lettem és becsaptam teljes erőmből a szekrényajtót.Hirtelen iszonyú fájdalmat éreztem és a szekrényemre néztem ahol csöpögött a vér.Odacsaptam a kezemre az ajtót és egy kicsit vérzett.Kinyitottam a szekrényemet és már nem  kicsit vérzett hanem folyt a vér a kezemből.Gyorsan kerestem egy csomó papírtörlőt és körbetekertem de nem nagyon használt mert átjött rajta a vér.Nem volt nálam semmi csak a pólóm meg a gatyám ezért levettem a pólómat és körbetekertem vele a kezemet.Most már nem vérzett át a póló de viszont nem volt másik pólóm.Kutattam egy kicsit a táskámban és találtam egy elég koszos kardigánt de jobb mint a semmi.Fel vettem a melltartómra a kardigánt és szó szerint rohantam hazáig.(vagyis a fiúkig mert az közelebb volt)Hazafelé tartva az órámra néztem és már 6 óra volt úgyhogy lehet hogy itthon vannak a fiúk is.Berontottam a házba (szó szerint) és senki nem volt itthon.Amikor szükségem lenne valakire senki nincs itthon.Levettem a kardigánom mert a pólómnak erősítés kellett.Berohantam a fürdőbe és leöntöttem vízzel ami nem volt jó döntés mert csípni kezdett.Fel hívtam a fiúkat mert nem volt itt semmi fertőtlenítő szer.
-Harry?-szóltam bele a telefonba.
-Igen mondd gyorsan.-hadarta.
-Szóval hazafele hozzatok 3 csomag kötszert 4 csomag ragtapaszt....basszus az a húsom!-tértem el a témától.-és még 3 üveg fertőtlenítő szert basszus az tényleg a húsom ja meg valami nagyon erős fájdalomcsillapítót.Köszi.-mondtam aranyosan.
-Mit csináltál magaddal?-kérdezte ijedten.
-Semmit csak rácsuktam a szekrényt a kezemre de egyébként semmi gáz.-mondtam és megvontam a vállamat (mondjuk senki sem volt itthon).
-Ne menjünk haza?-kérdezte.
-De, de ne felejtsetek el bemenni a gyógyszertárba.-mondtam.-Köszi,szeretlek.-hadartam és letettem.20 perc volt mire hazaértek.Először Lou lépett be minden szükséges dologgal ami kelleni fog.Nem látott tőle semmit.Aztán Harry (szerencsére Harry) és észrevette hogy csak melltartó van a felső testemen.Kérdőn nézett rám majd eltátogott egy "vegyél fel valamit".Én meg kerestem egy pólót a nappaliba de nem találtam sehol semmit.Már minden fiú bejött én pedig melltartóban kerestem valami ruhadarabot.Mindenki engem nézett ezért megtörtem a kínos csendet.
-Hello.-intettem mindenkinek.
-Hello.-köszöntek vissza Harry pedig alig bírta visszatartani a röhögést.
-Mindjárt jövök!-mondtam és olyan gyorsan felmentem a lépcsőn hogy majdnem orra estem.Bementem Harry szobájába és felvettem az egyik pólóját.Visszamentem és a fiúk kérdezősködni kezdtek a versenyről.
-Srácok még tényleg tudnék mesélni és csak most jönne az izgalmas része de..-emeltem fel a kezemet aztán arról kezdtek kérdezősködni mi történt vele.Elmondtam mindent gyorsan hogy végre lekezelhessük a kezemet.Mindenki rosszul lett tőle ezért magamnak kellett megcsinálni.8 körül Ash is hazaért mert még elment vásárolni kaját estére.Valami fura kaja volt amihez kukoricaszirupot esznek de finom volt.Neki is mindenről bekellet számolnom.Est mindenki elment aludni.Az éjszaka közepén felkelt Harry mert éhes volt ezért én is felkeltem mert egy kicsit én is az voltam.Lementünk a konyhába de még mindig fél álomban voltunk.Én véletlen elaludtam a konyha pulton Harry pedig csukott szemmel nyomta a kukoricaszirupot az......az én kezemre!
-Harry!-kiabáltam rá és közben tarkón vágtam.
-Mi?!-kiabált fel.
-A kezemre nyomtad a kukoricaszirupot!-kiabáltam.
-Bocsi csak álmos vagyok gyere mossuk le.-mondta majd megfogta a másik kezemet és behúzott a fürdőbe.Levettük a kötést a kezemről majd a csap alá nyomta és újra le kellett fertőtleníteni és bekötni.
-Köszönöm.-nyomtam egy hosszú csókot a szájára mit ő is viszonzott majd hosszas csókolózásba kezdtünk.Csak levegő hiány miatt váltunk el egymástól.
-Gyere menjünk a szobámba.-mondta Harry és felemelt én pedig a nyakába csimpaszkodtam.
-Úristen hány kiló vagy?-kérdezte viccesen.
-Nem is vagyok nehéz!-mondtam és a szemébe néztem.Úgy vitt mint egy apuka a kislányát.Úgy fogott hogy sehol se tudjak leesni.
-Csak hogy tudd nekem holnap korán kell kelnem.-mondtam és a fejemet a vállára tettem.
-Nyugi nem leszünk fent sokáig.-mondta egy kaján vigyorral az arcán.
Reggel nyűgösen keltem mert semmi kedvem nem volt tornázni menni.Felöltöztem és elfelejtettem tegnap dresszet venni ezért összeszedtem valami cuccot mert a tegnapi kicsit véres lett.Kerestem egy másik szekrényt mert nem akartam a véres szekrényhez menni.Ma a szokásos kínzás volt a hülye edzőnkkel de azt mondta ma jobb voltam :).Most nem hazamentem hanem vásárolni valami dresszet.Egy fehéret vettem de mivel utáltam a dresszeket vettem rá egy rövidgatyát és így már nem nézett ki olyan hülyén.Hazamentem és amikor beléptem az ajtón elcsúsztam valamin és ráestem a kezemre.
-Basszus!-kiabáltam fel.Remélem eltört a kezem.(szarkazmus)
-Ki az?-kiabált a fürdőből Niall.
-Dany!-kiabáltam vissza és felálltam.A kezembe percekként nyilalt bele a fájdalom és elég kibírhatatlan volt.
-Mi ez a víz?-kérdeztem.
-Bocsi csak túltöltöttem a kádat!-kiabált vissza.Berohantam a konyhába és elkezdtem kutatni a gyógyszerek közt és találtam egy jó erőset amiből bevettem 2 darabot.Fél óra múlva hatott és szinte nem is éreztem a kezemet.Később hazaért a többi fiú is és beszélgetni kezdtünk.
-Szombaton hivatalosak vagyunk egy szálloda megnyitóra és azt szeretném ha mindannyian elmennénk.-mondta Louis.
-Hányra kell mennünk?-kérdeztem.
-Azt hiszem 7-re.-mondta Lou.Még beszélgettünk aztán elmentünk aludni.Nekem szombaton edzésem van fél hétig úgyhogy majd valahogy eljutok oda.
Szombat
Dany:
Reggel izgatottan keltem mert nem hiszem hogy oda fogok érni a szálloda megnyitójára.Gyorsan összepakoltam a cuccomat aztán elindultam a "kiképzésre".A ruhámat reggel gyorsan kiraktam hogyha haza jövök ne kelljen válogatni.A "kiképzés" után hazarohantam és elkezdtem készülődni.A hajamat gyors begöndörítettem,a ruhámat nagy nehezen felhúztam magamra,a cipőt pedig a kezemben vittem mert sport cipő volt rajtam hogy bírjak járni legalább a szállodáig.A ruhám hátul kivágott volt és fekete amit pici kövek díszítettek.Mikor kiléptem az ajtón szakadt az eső.
-Ezt nem hiszem el!-bosszankodtam magamban.Taxit akartam hívni de a telefon kicsúszott a kezemből és és bele esett egy tócsába.Ashék a szívemre kötötték hogy egyedül többé ne vezessek kocsit de nem volt másik választásom.Már fél nyolc volt és Harryék nem bírtak elérni ezért beültem a közös autóba és elindultam.Most már én is féltem hogy valami fog történni velem mert iszonyúan szakadt az eső és alig láttam valamit.Végre megérkeztem a helyszínre és ahogyan kiléptem a kocsiból beleléptem egy óriási sár tócsába.Még szerencse hogy nem vettem át a cipőmet mert akkor most rögtön kirohantam volna a világból.Nagyjából leráztam a sarat a cipőmről majd elindultam a szállodába.Amikor beléptem valaki éppen beszédet tartott ezért elmentem a női mosdóba és átvettem a cipőmet.Kicsit rendbe szettem magam aztán kimentem.Mindenki elment valamerre olyanok voltak mint a hangyák.A szememmel a fiúkat kerestem de sehol nem láttam őket.Megpillantottam egy göndör fürtöt és elindultam felé.Ahogy egyre közelebb értem láttam hogy az nem Harry lesz hanem egy másik fiú.Még mindig nem láttam őket sehol és egy kicsit elveszettnek éreztem magam.Visszamentem a kocsihoz és gyorsan betettem a cipőmet majd visszamentem keresgélni.
Harry:
Már 8 óra és még sehol sincs Dany.Telefonon nem érhető el és sehol sem találtuk.Úgy döntöttünk hazamegyünk aztán majd visszajövünk és őt is elhozzuk.Amikor kimentünk a parkolóba (ahol szakadt az eső) megláttuk a közös autónkat.
-Szóval vagy kiraboltak minket vagy itt van csak nem láttuk.-mondta Niall.
-Pedig azt mondta nem fog vezetni egyedül.-bosszankodott Ash.Körülnéztem de sehol sem láttam.Visszaindultunk a szállodába és az igazgató félrehívott hogy átnyújtson egy ajándékot.Megkaptuk egész estére az egyik elnöki lakosztályt.Láttam egy közeledő alakot fekete ruhában és hasonlított......várjunk csak az Dany!
-Dany!-integettem neki a távolból és szerencsére észrevett.A haja tökéletesen be volt állítva és a ruhája is kifogástalan volt.
-Na végre megtaláltalak.-mondta és adott egy csókot amit viszonoztam.
-Többiek?-kérdezte mire én a kajapult felé biccentettem.
-Képzeld mienk az egész elnöki lakosztály erre az éjszakára.-mondtam ő pedig egyre nagyobb mosolyra húzta a száját.
-A fiúk tudják?-kérdezte mire megráztam a fejemet.Odamentünk hozzájuk és közöltem velük a jó hírt.Felmentünk a szobánkba és kibontottuk az első pezsgőt.Dany elmesélte miért késett és egy csomót röhögtünk.Egyre többet ittunk.Elhomályosultak az emlékek és reggel egy idegen helyen keltem mellettem pedig Dany feküdt....







                                                                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése