2013. július 9., kedd

19.Balszerencse

Dany:
A lányokkal együtt indultunk el reptérre és már a hangulatunk is jó volt.A repülőn 1. osztályon repültünk  aludni is bírtunk mert voltak ágyak.Szerdán lesz az előselejtező ha ott tovább jutunk szombaton döntő és vasárnap lesz eredmény.A ruhánkat ott fogjuk megvenni mert itthon nem találtunk megfelelőt.A tánciskolától kaptunk pénzt hogy egész hétre elég legyen kajára meg bulizásra.A tánc tanárunk nem tudott eljönni mert ő is egy utazáson van a felnőtt csapattal amibe ő is szerepel.Mikor megérkeztünk beszálltunk egy taxiba és elmentünk a szálláshelyünkre.Amikor odaértünk egy  iszonyú nagy házat pillantottunk meg egy medencével együtt.Sikítozva rohantunk be a házba és felfedeztük minden szobáját.Mi Bessel egy szobában aludtunk.Carol és Hilary pedig egy másik szobában.Mivel már este felé járt az idő úgy döntöttünk elmegyünk bulizni hogy megünnepeljük az itt létünket.Még mielőtt elmentünk volna medencéztünk majd elkezdtünk készülődni.                                                
Egy fekete ruhát vettem fel aminek hátul hosszabb volt a szoknyája.A magassarkú is sima fekete volt.A sminkem csillogós volt.Csináltam egy fotót és elküldtem Ashnek hogy minden oké és megérkeztünk most meg bulizni megyünk.A telefonomat otthon hagytam hogy ne kelljen magammal cipelni.
-Mehetünk?-kérdezte Hilary.
-Igen.-mondtuk egyszerre Bessel és elindultunk.A franciák leghíresebb szórakozó helyére mentünk.Már kívülről is jól nézett nem hogy belülről.Mikor beléptünk a bárpulthoz indultunk.-Mindannyian ittunk valamit aztán elmentünk táncolni.
-Szabad egy táncra?-kérdezte egy helyes gondolom angol mivel jó volt a kiejtése kb. egyidős lehetett velem.Ja, és fiú volt.Összenéztünk Bessel mire bólintott.
-Persze.-adtam a választ.
-Jake vagyok.-mondta mire én is bemutatkoztam.Lelassult a zene ezért közelebb húzott magához.A tánc közbe beszélgettünk majd egyszer csak megcsókolt.Én is visszacsókoltam de ennyi volt az egész.Elég későn mentünk haza de fáradtak is voltunk.Megnéztem a telefonomon hogy hívott-e valaki és 1 nem fogadott hívásom volt.5 Ashtől,1 Nialltől,1 Zayntől,1 Liamtől,1 Louistól és 1 Harrytől.Visszahívtam Asht és felvette.
-Dany miért nem vetted fel:-kérdezte Ash.
-Te meg miért vagy fent hajnal 4-kor?-kérdeztem vissza.
-Bulizni voltunk írtam neked.-mondtam és beleröhögtem.
-Bess fejezd be!-kiabáltam be a fürdőbe mert Bess énekelt a szörnyű hangjával.
-És mizu veletek?-kérdeztem.
-Harry nagyon ki van borulva de nem mondja el miért és már több mint két napja csak a szobájában gubbaszt és egy nyakláncot szorongat egyébként semmi különös.-hadarta el.
-Mondd meg Harrynek hogy majd megbeszéljük.-mondtam és egy kicsit szomorú lettem.
-De mit beszéltek meg?-kérdezte értetlenül.
-Nem lényeges na szia.-köszöntem el és kinyomtam.Én is gyorsan megfürödtem mint Bess aztán aztán aludtunk jó sokáig.
Délben
-Bess,Dany keljetek megyünk vásárolni!-kiabált be a szobába Hilary és Carol egyszerre.
-Mindjárt.-nyöszörögtünk Bessel.Nagy nehezen felültünk az ágyra és bekapcsoltam a Tv-t.
Tegnap előtt látták a híres Harry Stylest egy lánnyal.Hétfőn Franciaországban látták ugyan azt a lányt egy másik fiúval csókolózni egy szórakozóhelyen.Ez a lány pedig danyel Clark a híres táncos.Szerdán lép  fel a La' de danser versenyen a csapatjával.Akkor most a híres Harry Styles vagy az ismeretlen fiú a párja?
Elképedve hallgattam amit a hírbemondó nő mondott.
-Hú...én nem azt mondtam hogy csókolózz vele csak azt hogy táncolj vele.-mondta Bess mire hozzá vágtam egy párnát.
-Ez nem is így volt basszus csak Harryék ne lássák.-mondtam és kirohantam a szobából egészen a nappaliig mert ott volt  a telefonom.Hívtam Ash és az összes fiút csak Harryt nem.Senki nem vette fel lehet hogy haragszanak rám?Remélem nem majd megpróbálom később.
-Bess gyere már csak rád várunk.-kiabáltam fel az emeletre.
-Jó jövök.-kiabált vissza és lassan lecammogott a lépcsőn.Elindultunk a pláza felé de útközben találtunk egy új boltot ami most nyílt ezért bementünk oda is.A végére találtunk ruhát mindenkinek ugyan olyan volt.Fekete top, piros dzseki,vajszínű gatya,fehér cipő.
Hip Hop Dance | TumblrOtthon még felpróbáltuk a ruhát és a táncot is elpróbáltuk sokszor.Aztán még felhívtam Asht és szerencsére felvette.
-Miért nem vetted fel délben?-kérdeztem tőle.
-Stúdióban voltunk bocsi.-mondta.
-Akkor nem néztetek tévét ugye?-kérdeztem tőle izgatottan.
-Nem.-mondta.
-Akkor este se nézzetek vagy nézhettek de ne a sztár híreket.-mondtam.
-Miért?-kérdezte.
-Mert tegnap amikor voltunk bulizni csókolóztam egy sráccal de nem történt semmi más és most félek hogy Harry haragudni fog rám.-hadartam el.
-Oké de én nézhetek?-kérdezte.
-Igen a lényeg hogy Harry ne nézze oké?-kérdeztem vissza.
-Oké na megyek medencézni szia.-köszönt el és kinyomat.A lányokkal mi is elmentünk még medencézni aztán aludni mert holnapra kell a sok energia.Reggel 9-kor kezdődik a verseny ami azt jelenti fél nyolckor kelünk.Az óra csörgésére ébredtünk.Rácsaptam az órámra majd felkeltem és elkezdtem ébresztgetni a többieket.
-Bess ébredj!-rángattam meg a vállát.
-Mi?!-kérdezte és gyorsan felült.Elröhögtem magam aztán elmentem Hilaryék felé.
-Lányok ébredjetek!-kiabáltam be a szobába.Valahogy úgy reagáltak ahogyan Bess.Elkészülődtünk aztán elindultunk a táncversenyre.Ahogyan megérkeztünk egyből az öltözők felé mentünk.Amikor beléptünk egy csomó táncos volt de mindegyiken feszülős ruha volt.Úgy látszik mi különcök leszünk a laza egyenruhánkban.Átöltöztünk és amikor kiléptünk mindenki minket nézett.
-Mi van még nem láttatok hip-hop ruhát?-kérdeztem tőlük mert kezdett kínossá válni a csend.Hirtelen mindenki elvette a tekintetét rólunk és saját magával foglalkozott.Mi voltunk a második csapat a 10-ből.Előttünk még a dánok voltak de olyanok mint a balettosok.A döntőbe 5-en jutnak tovább.Felmentünk a színpadra és beálltunk.Elkezdtük a koreot és a végére nagy taps vihar volt.Lejöttünk a színpadról és énekelve mentünk be az öltözőbe.
-Szerintem jók voltunk.-mondta Hilary.
-Szerintem is.-mondtuk egyszerre a lányokkal.Megvártuk az eredményhirdetést és mi lettünk az elsők akik tovább jutottak.Ahogy hazaértünk egyből  Asht hívtam.
-Képzeld tovább jutottunk!!!!!!-kiabáltam örömömben.
-Ja tök jó.-mondta lehangolóan.
-Mi a baj?-kérdeztem értetlenül.
-Ne haragudj én nem tudtam nem akartam hogy...-kezdett magyarázkodni.
-Mondd már!-kiabáltam rá idegesen.
-Harry látta a sztorit de véletlen este néztem a neten ő meg a hátam mögé osont és meglátta ne haragudj.-hadarta el.
-Basszus Ash.-mondtam idegesen.
-Add oda Harrynek a telefont!-kiabáltam rá.Hallottam ahogy elvitte valahova a telefont.
-Hallo?-szólt bele Harry.
-Szia Harry csak azt szeretném mondani hogy ne haragudj ami történt én tényleg nem kartam és csak egy csók volt nem történt semmi más tényleg.-hadartam én is-(lehet hogy elkaptam Ashtől?)
-Semmi baj.-mondta.
-Biztos?-kérdeztem.
-Igen.-mondta és szerintem mosolygott.
-Szeretlek.-mondtam.
-Én is.-adta a választ.Még egy kicsit beszélgettünk aztán letettem a telefont.
-szombat délután-
A versenyen 2.-ok lettünk mert az egyik lépést elrontottam ezért lepontoztak de a 2. hely is jó.Délután elmentünk ünnepelni egy francia kávéházba.Úgy volt hogy ma este megyünk haza a 8 órási géppel.De csak úgy volt.Éppen a koktélunkat ittuk mikor odajött egy pincér aki tudott angolul de a kiejtése borzalmas volt ezért amikor beszélt alig bírtuk visszatartani a nevetésünket.Leült mellénk és elkezdtünk beszélgetni.Mikor vissza ment a pulthoz ki akartam venni a pénzt a táskámból de nem volt a hátam mögött a táskám.
-Lányok nem láttátok a táskámat?-kérdeztem tőlük kétségbeesetten mire megrázták a fejüket.Hirtelen észbe kaptam és amikor itt volt mellettünk a pincér éreztem hogy a hátam mögé nyúlt.
-Abban voltak a a repülőjegyek!-kiabáltam fel és a bárpulthoz mentem.Kerestem a pincért de sehol sem volt.
-Dany!-kiabáltak a lányok mert ott futott el mellettük a tettes de nem bírták elkapni.
-Úgy látszik ma nem megyünk haza.-mondtam és a lányokkal elindultunk a szállásunkra.Szerencsére a többi pénz Bessnél volt ezért vettünk jegyeket holnapra.Este mindannyian zaklatottan feküdtünk le.Másnap reggel korán keltünk mert 10-kor indult a gépünk.Kimentünk a reptérre és még volt 20 percünk hogy felüljünk a gépre mikor megszólalt a hangos bemondó:
A LONDONBA TARTÓ GÉPEK A MAI NAPON NEM SZÁLLNAK FEL MERT NAGY VIHAR VAN.JEGYÜKET HÉTFŐN TUDJÁK ELHASZNÁLNI.
KÖSZÖNJÜK MEGÉRTÉSÜKET!
Majd szétrobbantam az idegtől hogy egyik nap sem tudunk hazamenni.
-Nem hiszem el.-mondtam halkan.
-Nyugi Dany majd holnap hazamegyünk.-tette a vállamra a kezét Hilary.
-De nekem holnap kezdődik a felvételim a  fősulira!-kiabáltam és kirántottam a vállam a keze alól.Visszamentünk a szálláshelyünkre és felhívtam Ashéket mert tegnap sem beszéltem velük ők meg tegnapra vártak otthon.
-Szia Ash bocsi hogy tegnap nem hívtalak.-kezdtem bele a történetembe.
-Hol a francba vagy?-kérdezte mérgesen.
-Még itt vagyok mert csak holnap tudunk hazamenni a reggeli géppel mert a szombati jegyünket ellopták most meg zuhog az eső és nem szállnak fel a gépek.-hadartam.
-Holnap akkor várunk de ugye tudod hogy holnap felvételi lesz?-kérdezte.
-Igen tudom de az atlétika csak 10-kor kezdődik addig hazaérek mondtam.-beszélgettünk még egy kicsit meg a fiúkkal aztán letettük.Reggel nyűgösen keltem mert 6-kor indult a gépünk.Mikor beültünk a gépre megnyugodtam hogy most már tényleg hazamegyünk.Útközben sikerült elaludnom.Mikor leszálltunk beszívtam a friss Londoni levegőt és elindultunk a kijárat felé.







                                                                                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése