2013. július 27., szombat

22.Lemezszerződés

Harry:
Egyszer csak kipattant egy remek ötlet a fejemből.....
Ash mostanában mindig itt alszik ezért elhozta sminkes cuccait is.Lerohantam a fürdőbe és elő kotorásztam a sminkes cuccait.Értelmetlenül néztem azt a rengeteg sminket.Minek ennyi?Úgyse használja mindegyiket akkor meg minek veszi meg?Mindegy úgyis azt mondanák "ezek a férfiak" vagy valami hasonlót én meg azt mondanám "ez a női logika".Vagy 5 percig még bámultam a sminkeket aztán rájöttem miért jöttem.Mindenfélét kipróbáltam a kezemen de semmi sem használt még az alapozó vagy mi sem.Jól van Harry csak 2 napot kell kibírnod hogy ne lássák meg!
2 (unalmas) nappal később
Dany:
Az elmúlt két nap volt életem legunalmasabb napjai.A fiúk nem tudtak bejönni mert folyamatosan a stúdióba voltak én meg már nem tudtam semmit csinálni.De a mai nap az más lesz.Végre hazamehetek viszont 2 hétig nem tornázhatok (szerencsére :) de nem is táncolhatok (sajnos ).Harry azt mondta dél körül jönnek és pont délre toppantak be az ajtón.
-Na mehetünk?-kérdezte lihegve.
-Aha-válaszoltam és megfogtam a kezét majd kihúztam a kórteremből.A többiek lent vártak és mindenkit megöleltem.Hazafelé síri csend volt az autóban de én a telefonommal vacakoltam mert nem bírtam leírni egy szót sem a hülye kezem miatt.Elkezdtem egy kézzel pötyögtetni a betűket de nem jártam sikerrel.Néha elnevettem magamat hogy miket írtam de azért elvoltam.
Bementünk a lakásba és Bony egyből odajött hozzám.
-Hát szia kutyuskám!-köszöntem neki és felvettem.Bementünk a konyhába és kerestem valami kaját a hűtőben.
-Kérsz te is?-kérdeztem Bonyt mire megnyalt úgyhogy azt egy igennek vettem.Adtam neki is egy falat chipset aztán letettem.Ugrándozva mentem ki a konyhából de senki nem vette le a kabátját.
-Hova mentek?-kérdeztem őket értetlenül.
Nekünk szombaton koncertünk lesz ezért próbálnunk kell Ash pedig az egyik barátnőjéhez ment mert sürgősen beszélniük kell.-mondta Lou.
-Okés.-mondtam és megvontam a vállamat.Amikor kimentek az ajtón egyből beindítottam a zenét és Harry vissza kukucskált az ajtón.
-Lehetőleg ne szedd szét a lakást oké?-kérdezte.
-Nem ígérem.-mondtam és nyomtam egy gyors csókot a szájára majd becsuktam az ajtót.Na mit csináljak?Mondjuk...kaját igen az jól esne.Bementem a konyhába és előkerestem azokat a hozzávalókat amik kellenek a rántottához.Elkezdtem megcsinálni és a 10 tojásból kb. maradt 5.Tudom nem nehéz megcsinálni egy rántottát de ez máshogy történt.
Előkészültem a rántottához mikor Bony valahogy felugrott az asztalra és elvitte a tojásokat.10 percen keresztül kergettem majd sikerült elkapnom.Kinyitottam a tojástartót és már csak 5 ép tojás maradt.És így az egész házon keresztül szétfolyt a tojás.Aztán Bony odahányt a padlóra valószínű ő is evett belőle.Szóval a ház úgy nézett ki mint egy disznóól.Vagy talán kicsit rosszabbul.
Megettem a rántottámat aztán kezdődött a takarítás.Minden feltakarítottam (még a hányást is :( ) aztán ledőltem a kanapéra.Körülnéztem magamon és úgy néztem ki mint Shrek amikor sárban fürdik.Úgy döntöttem letusolok.Rákötöttem 10 zacskót a kezemre  és letusoltam.Törölközőben jöttem ki a fürdőből miközben egy dalt dúdoltam.Felmentem Harry szobájába és kerestem valami ruhát.Felvettem valami otthoni cuccot és befeküdtem Harry ágyába.Azt hiszem 10 perc alatt elaludtam.
Arra ébredtem hogy valaki a nevemet kiabálja.Álmosan felültem a majd felálltam és kimentem az ajtón.A szememet dörzsöltem és közben ásítottam egy nagyot.Nagy nehezen lementem a lépcsőn és már mindenki itt volt.
-Mi van?-kérdeztem álmosan.
-Aludtál?-kérdezte Ash.Bólintottam és ledőltem a kanapéra.Odajött Harry is és valamit a fülembe súgott.
-Most jön az a rész amikor meg kell magyaráznunk hogy nem házasodtunk össze.-mondta és egy kicsit belenevetett.
-Okés.-mondtam.Ash belekezdett a beszélgetésbe Harry pedig csak magyarázott és magyarázott  és magyarázott.....aztán....elaludtam.
-Szerinted Dany?-kérdezett valaki.
-Mi?! Ja igen persze.-mondtam úgy hogy azt sem tudtam miről van szó.
-Megint elaludtál?-kérdezte Harry felháborodottan.

-Igen de te majd válaszolsz mindenre oké?-kérdeztem és nem vártam meg a választ ismét bealudtam.
Utálom a reggelt!Bosszankodva keltem fel és lerohantam a konyhába ahol egy cetli találtam.
Próbálni mentünk Ash pedig kajáért majd este jövünk de Ash segít kiválasztani a ruhádat holnapra.
Csók:Harry
Nem értettem mi lesz holnap aztán rájöttem.Semmit nem találtunk az én ruháim között ezért el kellett menni vásárolni.Hurrá!
-Ash már fáradt vagyok!-nyöszörögtem a plázában.
-Jó mehetünk haza!-mondta durcásan Ash.
Fáradtan dőltem le a kanapéra.
-Gyere még fel kell próbálni!-mondta és kinyújtotta a kezét hogy segítsen felállni.Bevittem a fürdőbe magammal a ruhadarabot és a cipőt is.Egy fehér oldalt kivágott ruhát és hozzávaló cipőt meg táskát vettünk.Egész jól nézett ki és Ash azt mondta ha begöndörítem a hajamat tök jól fogok ki nézni.Egy nagyon fárasztó nap után Ash megengedte hogy elmenjek pihenni mire bedőltem az ágyba és bealudtam.
Arra ébredtem hogy valaki mocorog.
-Ne mocorogj!-nyűglődtem.
-Jó de elfoglaltad az egész ágyat.-mondta suttogva Harry.
-Nem baj.-válaszoltam és teljesen szétterültem.
-Hát jó akkor rád fekszek.-mondta és éreztem ahogyan 70 kiló rám nehezedik.Felnyögtem és kinyitottam a szememet.Egy zöld szem pár nézett felém csodálkozva.
-Nehéz vagyok?-kérdezte mosolyogva.
-Kissé.-mondtam elhalkulva.
-Akkor arrébb mész?-kérdezte én pedig kimásztam alóla.
-Szeretlek.-mondtam és megcsókoltam.Viszonozta és hosszas csókolózásba kezdtünk.
-Holnap mikor lesz a koncert?-kérdeztem.
-7-kor.-mondta.
Reggel fáradtan keltem mert a éjszakám elég "mozgalmas" volt.Kikászálódtam az ágyból és az órámra néztem.Már 12 volt ezért összeszedtem magam és lementem.A többiek ebédeltek én pedig össze-vissza rohangáltam mert a telefonomat kerestem.Mikor megtaláltam 10 üzenetem jött de a hülye gipszem miatt nem tudtam visszaírni Bessnek mert már 3 napja nem beszéltem vele.Ettem valamit aztán a fiúk elmentek próbálni Ash meg bevásárolni.
A nap többi része gyorsan eltelt és már itt is volt a koncert ideje.Felöltöztem a gipszemet pedig lefestettem fehérre hogy ne látszódjanak a firkák.Mindenki elkészült aztán beültünk a fekete limuzinba majd elindultunk.Útközben megittunk 1 üveg pezsgőt úgyhogy a hangulat jó volt.Amikor odaértünk valami baromi hosszú folyosón mentünk végig majd egy szobához érkeztünk.Teljesen ki voltam akadva hogy ennyit sétáltunk egy hülye szoba miatt 10 centis magassarkúban.Még akkor is dumáltam amikor már beléptünk és mindenki leült majd rám figyeltek én pedig csak dumáltam és dumáltam és dumáltam....
Harry:
Dany már vagy negyed órája dumál arról hogy miért kell ennyit sétálni egy hülye szobához.Már rég leülhetett volna ahelyett hogy állna és dumálna.Louis felém biccentett és eltátogott egy "hallgattasd el a barátnődet" é pedig kieszeltem egy remek ötletet.Felálltam odamentem Danyhez és megcsókoltam.A többiek csak néztek hogy mit csinálok de legalább nem beszélt.
-Ezt miért kaptam?-kérdezte értetlenül.
-Azért hogy ne dumálj annyit.-mondtam majd megfogtam a kezét és végre leült.A fiúk hálásan néztek rám Ash pedig bólintott mert ő már megszokta.
Kezdődött a koncert Danyék pedig a színpad mögött álltak és velünk együtt énekelték a dalokat.A 3. számnál elment az áram és teljesen sötét lett.A zene leállt de egy hang tovább énekelt valahonnan a színpad mögül.Pont az én részemet énekelte.
-Everyone else in  the room can see it everyone else but you..-a végén elhalkult és szerintem észrevette hogy csak ő énekelt.Biztos vagyok benne hogy Dany volt.Hirtelen visszajött minden fény és ismét énekelni kezdtünk.
A koncert végén odamentem Danyhez és megkérdeztem hogy ő volt-e.
-Igen de nagyon ciki volt.-mondta és a földet kezdte nézni.
-Nem volt az hiszen senki nem látott.-mondtam és odajött egy pasi.30 év körüli lehetett.
-Elnézés ön Danyel Clark?-kérdezte Danytől mire félénken válaszolt.
-Igen.-mondta majd beszélgetni kezdtek én pedig vissza mentem az öltözőnkbe.10 perccel később Dany toppant be egy cetlivel a kezében.
-Na mi volt?-kérdeztem kíváncsian.
-Egy lemezproducer volt és azt mondta holnap találkozzunk a stúdióban és meghallgat ha pedig tényleg jó a hangom akkor szerződést kötünk.-hadarta el.
-De honnan tudta hogy te énekeltél?-kérdezte tőle Niall.
-Ash azt hiszem te tudod.-nézett rá mérgesen.
-Én szóltam neki.-vallotta be Ash és lesütötte a szemét.
Hazáig erről beszélgettünk este pedig izgatottan feküdtünk le.Este Dany megszólított.
Dany:
Kicsit mérges voltam Ashre mert nagyon jól tudja hogy közönség előtt nem tudok énekelni.Este kicsit izgatottan aludtam el de előtte volt egy fontos kérdésem Harryhez.
-Szerinted tényleg jó a hangom?-kérdeztem mire megfordult.
-Őszintén?-kérdezte mire bólintottam.-Igen.-válaszolt.
Reggel már mindenki fent volt 7-kor.9-re mentünk a stúdióba addig pedig izgatottan ültünk a kanapén és senki nem szólalt meg.
Fél kilenckor mindenki készülődni kezdett.Én csak egy laza cuccot vetem fel a többiek meg eléggé kiöltöztek feleslegesen.Amikor odaértünk bementem egy szobába ahol egy fülhallgatót vettem fel és abba szólt egy zene.Szerencsére ismertem ezért elkezdtem énekelni.A többiek csak kint mosolyogtak amitől nekem is mosolyognom kellett szinte már majdnem el nevettem magamat.Mikor végeztem levettem a fülhallgatót és kimentem.A lemezproducer iszonyúan mosolygott.
-Akkor jöhet a lemezszerződés?-kérdezte és a két kezét összedörzsölte.
-Hát....-a többiek biztatóan mosolyogtak.Át gondolva nincs kedvem az állandó turnékhoz,próbákhoz,koncertekhez és az is lehet hogy akkor nem lehetnénk annyit együtt a srácokkal.Ezért alapos gondolkozás után...-Köszi,de nem.-mondtam majd adtam egy csókot Harrynek és azt mondtam neki hogy otthon találkozunk.A fiúk csak maguk elé bámultak Ash pedig lefagyott.Drámain kimentem (azt hiszem az volt) a szobából és végig sétáltam a folyosón de sajnos közben neki mentem egy oszlopnak ami elég nagyot koppant.
-Jól vagyok!-kiabáltam vissza mielőtt kijönnének hogy nem esett-e bajom.Hazamentem a kocsival és szegény Harryék pedig taxit hívtak.
-Bocsi hogy elhoztam a kocsit.-mondtam és kicsit elnevetem magam mert mindenki elázott.-Máskor eljössz értünk értve?-kérdezte viccesen Niall.Bólintottam és Ash félrehívott beszélni.
-Te normális vagy?-kérdezte.
-Miért?-kérdeztem vissza.
-Lemondasz egy ilyen alkalmat amit direkt megszerveztem neked!-kiabált.
-De én nem akartam és valaki kért rá téged?-kérdeztem vissza kiabálva.
-Nem de ez csak egy szívesség volt.Azt hittem örülni fogsz neki hiszen ez volt minden álmod.-kiabált ismét.
-Te ez honnan tudod?Kérdezted valaha?Nem.Soha az életbe nem akartam énekelni én csak táncolni akartam.-kiabáltam és folyni kezdtek a könnyeim.Felkaptam a kabátomat mert esett az eső majd becsaptam magam után az ajtót.Harry utánam futott és megfogta a kezemet.
-Mi van?!-fordultam meg dühösen.
-Mi bajod van?-kérdezett vissza elég durván.
-Tudod mit semmi.Hagyjatok békén.-mondtam és elkezdtem futni.Sokáig futottam majd leültem az út szélére.Sírtam és egyszer csak egy árnyékot láttam meg előttem.....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése