2013. július 16., kedd

21.Esküvő!?

Harry:
Körülnéztem és abszolút nem ismertem fel semmit.Valaki kopogott az ajtón ezért magam köré tekertem a takarót és ajtót nyitottam.
-Jó napot a felvételt hoztam az esküvőjükről.-mondta egy pasi és a kezembe nyomott egy dvd-t.Összeráncolt szemöldökkel néztem rá mire megszólalt.
-Igazából nem házasodtak össze csak eljátszották.-nyugtatott meg majd egy nagyot sóhajtottam és becsaptam az ajtót.Betettem a a dvd-t a lejátszóba és elkezdődött.Dany egy rózsaszín playboy nyuszi jelmezben volt én pedig félmeztelenül egy lila parókával a hajamon.Láttam ahogyan egy játék automatából kiveszünk két gyűrűt és azt húzzuk fel az ujjainkra.Átnéztem a kezemet és ott volt az a bizonyos gyűrű.Papíron nem házasodtunk össze de elméletben igen.Hirtelen valaki megérintette a hátamat.
-Mit nézel és hol vagyunk?-kérdezte másnaposan.
-Az esküvőnket és nem tudom.-mondtam és megfogtam a kezét hogy megnézzem rajta van-e a gyűrű és ott volt.
-Az esküvőnket?!-kerekedtek el a szemei.
-Nyugi papíron nem házasodtunk össze.-mondtam és végigsimítottam a karján.Kicsit lenyugodott és próbáltuk kitalálni hol vagyunk.Biztos hogy nem Londonban voltunk mivel egy tengerpartra nyílt az erkélyünk.
-Basszus asszem Floridában vagyunk.-mondta Dany miközben az ablakon nézelődött.
-Honnan tudod?-kérdeztem értetlenül.
-Még nagyon régen voltam itt a szüleimmel.-mondta és azt hiszem elérzékenyült.
-És a többiek?-kérdezett mire megvontam a vállam mert fogalmam sem volt.Összeszedtük magunkat és felöltöztünk a tegnapi ruhánkba (ami eléggé büdös volt) és elindultunk a reptérre.Felszálltunk a leghamarabbi gépre és már mentünk is haza.4 óra repülés után jó volt a lábunkra állni és hazamentünk.Megálltam az ajtó előtt és valamit tisztáztam Danyel.
-Miután megnéztük a dvd-t meg kell semmisíteni és ha kérdezik csak elmentünk korán reggel valahova enni aztán meg sétálni majd a plázába vásároltunk de elfelejtettünk vinni pénzt ezért nem vettünk semmit oké?-kérdeztem de szerintem alig értette meg mert elég gyorsan mondtam.
-Egyetértek és még egy valami add ide a gyűrűt.-mondta és közben próbálta a saját ujjáról lehúzni.Én is leszedtem és a tenyerébe tettem a gyűrűt.Bementünk és nagy csodánkra senki nem volt a nappaliban.
-Megjöttünk!-kiabáltam fel az emeletre.Mindenki lejött aztán jött a kamu duma.Mindent úgy mondtunk el ahogyan megbeszéltük később pedig felmentünk és megnéztük a videót.Elég nevetséges volt hogy részegen csak úgy összeházasodtunk.
-Szép kis esküvő!-mondta Dany a röhögés közben.
-Nem jöttök le..-lépett be a szobámba Zayn én pedig gyorsan kikapcsoltam a tévét.-kajálni?-kérdezte és közben  furán nézett rám.
-De.-pattantunk fel Danyvel és lementünk.Egymással szemben ültünk és mindig elröhögtük magunkat amikor egymásra néztünk.
-Mindjárt jövök.-állt fel az asztaltól Dany mert a fél kaja kiesett a szájából és gondolom meg akartam mosni a kezét mivel avval tartotta a szájánál a kaját.Én csak röhögtem rajta ahogyan szerencsétlenkedik a többiek meg nem tudták mi bajunk van.
-Az előbb néztünk egy filmet.-mondtam hogy ne legyen gyanús nekik.
-Mi a címe?-kérdezte Liam.
-Ööö....ez egy figyelmeztető film és azt hiszem a címe az hogy Sose házasodj részegen!-rögtönöztem és Dany nevetését a konyhából a nappaliig hallottam.Én csak egy kicsit nevettem el magam hogy ne kérdezzenek többet.Este felmentünk a szobámban és Dany egyből kérdezgetni kezdett.
-Sose házasodj részegen! Ez most komoly?-kérdezte miközben megölelt.
-Nem tudtam mást mondani.-válaszoltam és viszonoztam egy csókkal az ölelését.
-Nem akarsz fogócskázni?-kérdezte tőlem.
-De.
Dany:
-Ha elkapsz akkor azt csináljuk amit te akarsz ha nem kapsz el akkor azt amit én.-ajánlottam fel neki.Adott egy kis előnyt hogy elfussak aztán elkezdett kergetni.A kezemet már nem tartottuk bekötve mert felesleges volt.Össze vissza futottam a lakásban és egyszer majdnem elkapott de nem sikerült neki.Egy pillanatra nem figyeltem és hátul elkapott.
-Meg vagy!-kiabált ünnepiesen.
-Akkor mit csinálunk?-kérdeztem.
-Megnézzük még egyszer a videót aztán.....-húzta el a mondatot de tudtam mire gondol ezért bólintottam.Felment a dvd-ért mert lent akartuk nézni a nappaliban.Kicsit szédülni kezdtem majd egyre jobban aztán már csak azt hallottam hogy koppan a fejem a padlón.A fejem alá nyúltam és amikor kihúztam a kezemet csurom vér volt.A másik kezemet úgy éreztem hogy eltört mert ráestem és hallottam valami reccsenést aztán már csak a kínzó fájdalom maradt.
-Harry!-kiabáltam ahogyan csak bírtam de nem volt elég erőm hogy hangos legyek.
-Harry!-kiabáltam még egyszer teljes erőmből és szerencsére meghallotta.
-Mi van?!-kiabált vissza.
-Hívd a mentőket!-kiabáltam vissza mire kijött a szobából és odajött hozzám.
-Úristen jól vagy?!-kérdezte idegesen.
-Nem!Hívd már a mentőket!-kiabáltam elővette a telefonját és már hívta is.
-Mi ez a kiabálás?!-jött ki a szobából Zayn.Lejött és azt hiszem majdnem elájult a sok vértől.
-Mik..or  ér...nek  i...de?-kérdeztem dadogva mert sok vért vesztettem és nem bírtam beszélni.Szép lassan lecsukódtak a szemeim és amikor kinyíltak még több vért láttam és Harry aggódó arcát.Ismét lecsukódtak a szemeim de most nem nyíltak ki.
Álmosan ébredeztem és amikor kinyíltak a szemeim fehér falakat láttam.Egyre nagyobbra nyíltak a szemeim és körbenéztem magamat.A kezem be volt gipszelve a fejemen meg egy fehér kötés díszelgett ami eléggé idegesítő volt.Már 2 órája nem jött be senki én pedig szét untam az agyamat.Kihúztam a fiókot a mellettem lévő kis szekrényből és találtam színes filceket.Elkezdtem ki pingálni a kezemen a gipszemet meg egy csomó mindent írogattam rá pl.: I need Styles meg I Love 1D és még hasonlókat.Valaki kopogott az ajtón én     megremegtem egy kicsit aztán úgy tettem mintha aludnék.
-Még mindig alszik.-szólalt meg azt hiszem Harry.
-Nem baj azért maradjunk itt.-mondta Ash.Leültek valahova én pedig még mindig úgy tettem mintha aludnék.Már nem bírtam ki hogy ne ijesszem meg őket ezért kinyitottam a szememet és megijesztettem őket.Harry leesett a székről Ash pedig megdermedt mintha kő lenne.Én csak szakadtam a röhögéstől ők pedig értetlenül néztek rám.
-Mióta vagy fent?-kérdezte Harry mert Ash nem bírt megszólalni.
-4 órája.-mondtam és még mindig röhögtem.Egy csomót beszélgettünk később pedig a fiúk is megérkeztek.Azt mondták hogy még 4 napig bent kell maradnom ezért hazamennek a cuccomért.Amikor kimenetek az ajtón megszólítottam Harryt.
-Harry hozd el a dvd-t is!-mondtam és kacsintottam egyet mire elröhögte magát.Ma már nem jöttek vissza ezért elfoglaltam magam a színes filcekkel és a gipszemmel.Aztán nagy nehezen elaludtam a kényelmetlen ágyban.
Ash:
Ahogyan hazaértünk Niall csinált kaját aztán megnéztünk egy filmet.Vagyis...megakartunk nézni egy filmet.Harry elment Danyhez bevitte a cuccait mi pedig bekapcsoltuk a dvd lejátszót.Amikor elkezdődött a "film" Danyt és Harryt láttuk meg ahogyan össz...összeházasodnak.Gyorsan kinyomtam a tv-t és próbáltam feldolgozni.
-Várjunk csak.....akkor Dany..-itt nyeltem egy nagyot.-...és Harry össz..összeházasodtak?-kérdeztem a többiektől ők pedig a szemöldöküket ráncolták (Lou és Liam) vagy nyugodtan ettek tovább (Niall) vagy esetleg Niallel veszekedtek hogy adja oda a kanalat mert meg akarta nézni a haját (Zayn).
-Asszem.-nyögte ki Liam ezt az egy nem teljesen értelmes szót.Teljesen lefagytunk és körülbelül 15 percen keresztül nem szóltunk egymáshoz.
Harry:
Bevittem a kórházba Dany cuccát de a dvd-t elfelejtettem elhozni.Amikor bementem hozzá nagyon örült neki.
-Hello.-nyomtam egy gyors csókot a szájára.
-A dvd-t is elhoztad?-kérdezte mire megráztam a fejemet.
-Otthon felejtettem mert még egyszer megnéztem és benne hagytam a nappaliban a dvd lejátszó......-halkultam el mert a fiúk ma filmet néznek én hülye pedig benne hagytam a dvd-t a lejátszóban.
-Mi van?-kérdezte Dany.
-Basszus a fiúk ma filmet néznek én meg benne hagytam a dvd-t a lejátszóban.-mondtam és lehajtottam a fejemet.Valahogy így csinálta Dany is.
-Szerinted megnézték?-kérdezte félénken Dany.
-Szerintem igen de én ma nem megyek haza az biztos inkább itt maradok veled.-mondtam mire egy óriási vigyor lett az arcán.Befeküdtem mellé az ágyba ő pedig a hasamra tette a fejét.
-Te megbántad volna ha igazából összeházasodunk?-kérdeztem mire felemelte a fejét.
-Nem hiszem, te?-kérdezett vissza.
-Én se.-mondtam és letettem a fejemet a párnára.Írtam Lounak egy sms-t hogy ma Danyvel bent maradok a kórházba amire a válasza egy oké volt.Nem bírtam aludni mert az járt a fejembe hogy mi lesz akkor ha azt hiszik tényleg összeházasodtunk?Pedig nem házasodtunk össze de ezt nem lehet így elmagyarázni.Felemeltem a kezemet és egy pici szívecskét láttam meg amiben egy D betű volt.Ez eddig nem volt itt.Megnéztem Dany kezét is és neki is volt rajta egy pici szívecske amiben egy H betű volt.Remek akkor még tetováltatni is volt időnk.Még nyugtalanabbul aludtam el mint amennyire eddig is voltam.
Dany:
Reggel Harry mellett ébredtem.Még aludt ezért óvatosan felültem.A csuklómat kezdtem vizsgálni mert amikor felébredtem fel felé volt fordítva.Egy szívecskét láttam meg amiben egy H betű volt.Mocorgást éreztem ezért megfordultam és egy zöld szempár nézett rám.
-Neked is van ilyened?-kérdeztem miközben felnyújtottam a kezemet.Bólintott és ő is felemelte a kezét.Kicsit megijedtem hogy mikor csináltuk ezt aztán Harry elmesélte hogy szerinte mikor.Valószínűleg igaza volt az esküvőnkön.De ha ezt a fiúk megtudják teljesen ki lesznek akadva.Harry még itt maradt velem egy órát aztán hazament.Szegény rettegett hazamenni de olyan cuki volt :).
Harry:
Rettegtem hazamenni de a kórházba sem maradhatok örökre.Idegesen vezettem a kocsiban és amikor megérkeztem majdnem összeestem amikor kiszálltam a kocsiból.Bementem és nagy csodámra senki sehol nem volt ezért felsóhajtottam.
-Minek örülsz ennyire?-kérdezte Ash aki mellett ott álltak a fiúk.Óvatosan feléjük fordítottam a fejemet és mintha valami rosszat tettem volna.Elkezdtem futni ők pedig utánam.Elkaptam Niallt mert ő a legcsikisebb és így megtudom őket fenyegetni.HAHAHA!
-Vagy megálltok vagy halálra csikizem!-kiabáltam.Mindenki megállt és várták az ajánlatom.
-Na ezt már szeretem.-terült el egy elégedett mosoly az arcomon.
-Majd akkor megbeszéljük ha Dany is itt lesz jó?-kérdeztem és mindenki bólintott.-Ja és addig nem beszélünk róla.-bólintottak még egyet aztán egy kicsit megcsikiztem Niallt majd elengedtem.Hát ezt sikerült elintéznem.Elégedetten mentem be a szobámba és ledőltem az ágyamra majd azon kezdtem gondolkodni hogy mit csináljak a tetkóval.Egyszer csak kipattantt egy remek ötlet a fejemből.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése